ניהול קמפיינים ממומנים
עלויות המדיה בשנתיים האחרונות הן אחד מהכאבים הכי גדולים כמותגי איקומרס. התחנכנו בזמן הזה להאמין ש-ROAS 3 הוא היעד שלנו באיקומרס, אבל מנסיוננו בעבודה עם מותגי איקומרס בשלוש השנים האחרונות, גילינו שזה ממש לא חייב להיות המקרה.
בואו לקרוא ולהבין איך בדיוק אנחנו יודעים להביא להחזרי השקעה גבוהים ומשתלמים מקמפיינים.
















אבני הבניין שלנו:
אסטרטגיה
שיפור ב-ROAS
סיפור מותג
חוזרים לכולם תוך 48 שעות
לאילו מותגים התהליך מתאים?
תוצאות של מותג קוסמטיקה
לאחר ארבעה חודשים של עבודה
מה כלול בניהול הקמפיינים שלנו?

אסטרטגיה לקמפיינים
נחלק את הקהל שלכם למיקרו קהלים ועבור כל אחד ניצור את המסרים המדוקים לו, תוך כדי בניית משפך מסודר. בשלב ראשון אנחנו יוצרים 20 מודעות, ובכל חודש מוסיפים עוד 4.

קופירייטינג למודעות ולקריאייטיבים
הסוד שלנו הוא שבזכות מחקר קהל היעד שאנחנו עושים בתחילת התהליך, אנחנו יודעים לכתוב עבור כל קהל ובכל שלב במשפך את הדברים שהוא צריך לשמוע כדי להתקדם לרכישה. אנחנו יוצרים המון מודעות, ומתוכם נשארים בכל סבב רק עם אלו שעבדו הכי טוב.

קריאייטיבים סטטים ווידאו בסגנון UGC
אנחנו עושים אחת לארבעה חודשים יום צילומים בסגנון UGC שממנו יוצאים עם 8 סרטונים, בנוסף, אנחנו יוצרים כמויות אדירות של קריאייטיבים סטטים כדי לנסות כמה שיותר זויות, מסרים ועיצובים.

ניהול קמפיינים ואופטימיזציה
פייסבוק-אינסטגרם, גוגל, טיקטוק וטאבולה-אאוטבריין. בשיתוף פעולה עם אור סגלוביץ', ראש החוג לשיווק דיגיטלי בטכניון, חרטנו על דגלנו להביא סטנדרט חדש לעולם ניהול הקמפיינים: מעקב יומיומי, עשרות טסטים בכל רגע נתון ועבודה מסודרת כדי להגיע למטרות שלנו.