ניהול קמפיינים ממומנים

עלויות המדיה בשנתיים האחרונות הן אחד מהכאבים הכי גדולים כמותגי איקומרס. התחנכנו בזמן הזה להאמין ש-ROAS 3 הוא היעד שלנו באיקומרס, אבל מנסיוננו בעבודה עם מותגי איקומרס בשלוש השנים האחרונות, גילינו שזה ממש לא חייב להיות המקרה.

בואו לקרוא ולהבין איך בדיוק אנחנו יודעים להביא להחזרי השקעה גבוהים ומשתלמים מקמפיינים.

אבני הבניין שלנו:

אסטרטגיה

הקהל שלכם הוא לא אחד! אז למה אתם מפרסמים לכולם באותו האופן? אנחנו יוצרים אסטרטגיה ברורה שמבוססת על מחקר שנעשה עבורכם. כך נוכל לתכנן בדיוק לאיזה קהלים לפנות, עם איזה קופי ואיזה קריאייטיבים.
 

שיפור ב-ROAS

הדרך שלנו לעשות את זה מאוד פשוטה: יוצרים מודעות טובות יותר כדי להעלות את ה-CTR, מפסיקים להסתמך רק על הקהלים החמים וככה מורידים את ה-CPM הממוצע, ושולחים את הקהל לאתר כשהוא כבר מחומם, ככה שאחוזי ההמרה דרך הקמפיינים עולה משמעותית.
 

סיפור מותג

הסיפור הזה הוא למעשה עמוד השדרה של המותג, שמציג, דרך סטוריטלינג וטכניקות קופירייטינג אחרות את המהות של המותג, החזון שלו, הערכים והצרכים שהוא עונה עליהם.
 

חוזרים לכולם תוך 48 שעות

לאילו מותגים התהליך מתאים?

אם אתם מותג איקומרס בתחום הלייפסטייל שעושה מחזורים של 100K ומעלה בחודש, ואתם רוצים בתהליך של חודשיים להגדיל משמעותית את המחזורים שלכם, אנחנו יכולים לעזור.

תוצאות של מותג קוסמטיקה
לאחר ארבעה חודשים של עבודה

מה כלול בניהול הקמפיינים שלנו?

אסטרטגיה לקמפיינים

נחלק את הקהל שלכם למיקרו קהלים ועבור כל אחד ניצור את המסרים המדוקים לו, תוך כדי בניית משפך מסודר. בשלב ראשון אנחנו יוצרים 20 מודעות, ובכל חודש מוסיפים עוד 4.

קופירייטינג למודעות ולקריאייטיבים

הסוד שלנו הוא שבזכות מחקר קהל היעד שאנחנו עושים בתחילת התהליך, אנחנו יודעים לכתוב עבור כל קהל ובכל שלב במשפך את הדברים שהוא צריך לשמוע כדי להתקדם לרכישה. אנחנו יוצרים המון מודעות, ומתוכם נשארים בכל סבב רק עם אלו שעבדו הכי טוב.

קריאייטיבים סטטים ווידאו בסגנון UGC

אנחנו עושים אחת לארבעה חודשים יום צילומים בסגנון UGC שממנו יוצאים עם 8 סרטונים, בנוסף, אנחנו יוצרים כמויות אדירות של קריאייטיבים סטטים כדי לנסות כמה שיותר זויות, מסרים ועיצובים.

ניהול קמפיינים ואופטימיזציה

פייסבוק-אינסטגרם, גוגל, טיקטוק וטאבולה-אאוטבריין. בשיתוף פעולה עם אור סגלוביץ', ראש החוג לשיווק דיגיטלי בטכניון, חרטנו על דגלנו להביא סטנדרט חדש לעולם ניהול הקמפיינים: מעקב יומיומי, עשרות טסטים בכל רגע נתון ועבודה מסודרת כדי להגיע למטרות שלנו.

"קלאבה שינו לנו את כל פני העסק. כבר תוך חודשיים ראינו קפיצה משמעותית באחוזי ההמרה ובמחזורי המכירות, ושלושה חודשים אחר כך כבר הגענו להכפלה וחצינו את רף החצי מליון ש"ח בחודש"
אלי ש.
סמנכ"ל שיווק
חוזרים לכולם תוך 48 שעות

השיטה שלנו

אין הנחתום מעיד על עיסתו

כלומר, בשיווק כן, אבל תמיד כדאי לשמוע מאחרים.

שאלות ששואלים הרבה:

חובבי מילים?

גם אנחנו!

קופירייטינג ורעיונאות הם עיסוקים שנראים תלויים מאוד בכשרון. לך תסביר איך האסוציאטיביות עובדת, איך הדברים מחווטים שם בפנים. זה תמיד נראה כמו שוטטות בערפל כשאני מתחיל, אבל בדרך, כשאני מצליח לפצח תהליך מחשבה ולהציג אותו בצורה קלה להבנה, זה ממש כיף.
    עגלת הקניות שלך
    העגלה כרגע ריקה, אבל אני יכולה לעזור!לחצו כאן למצוא את הקורס המתאים לי

        יש גם ניוזלטר!

        אם קופירייטינג מעולה עושה לכם פרפרים בבטן, מיתוג עם פיצוח מטורף מדליק אתכם ואתם חושבים שחווית משתמש טובה היא אומנות, בואו לניוזלטר. ואם אתם פשוט מותגי איקומרס או בעלי עסקים שרוצים להעיף את השיווק שלכם קדימה, נפנה לכם גם מקום בספה, רק אל תשכחו להביא כיבוד.

        מייל, קליק, ואתם בפנים:

        תוך 5 דקות תקבלו את המייל הראשון