דאשבורד למותגי איקומרס
בעזרת הדאשבורד לאיקומרס, תצליחו להיות “על זה”, להתנהל באופן יומיומי עם המספרים שלכם ולקבל החלטות חכמות יותר.
הדאשבורד מספק נתונים ויזואלים, תובנות חיוניות, וידע ברור לגבי המותג שלכם.
אם יש לך תחושה שהמותג בסך הכל מוכר טוב, אבל כשאת/ה רוצה להתחיל לעבוד ולשפר דברים: אחוזי המרה, ROAS, סל ממוצע ועוד - את/ה לא ממש יודע איך ניגשים לזה, אז תדע/י שהתשובה נמצאת במספרים.
בעידן שבו המספרים קובעים הכל, מותגי איקומרס רבים נאבקים לשלוט בנתונים המפתח שלהם.
האתגר? להבין את המספרים, לזהות הזדמנויות ולפעול מתוך ידע ולא רק תחושה.
זהו בדיוק המקום שבו הדאשבורד שלנו נכנס לתמונה. הדאשבורד יעזור לכם לראות את כל הנתונים בצורה בהירה, החל מאחוזי המרה וסל ממוצע, ועד מידע על אפיקי התנועה שמכניסים לכם הכי הרבה כסף, בצורה מסודרת ונוחה.
מה מקבלים בדאשבורד לאיקומרס?
מסך הבית שלנו. במסך אחד בהיר ונוח אנחנו יכולים לראות בדיוק כמה כסף נכנס, מכמה עסקאות, כמה משתמשים היו באתר, מה אחוזי ההמרה, מה הסל הממוצע, מה המוצרים שנמכרו וכמה, והאפיקים שדרכם המכירות הגיעו (מבוסס AI ולא Last Click).
אתם תתרגלו לפתוח כל בוקר עם המסך הזה ולא תבינו מה עשיתם עד אז לפניו.
מסך שמציג מידע בנפרד לגבי כל מוצר: כמות צפיות, הוספות לסל, רכישות, מחזור, אחוזי הוספה לסל ואחוזי המרה. זוהי רמת פירוט שאי אפשר להגיע אליה לבד ב-GA4, וזה מעולה על מנת לעשות שיפור יחס המרה מתקדם באתר.
מסך שמציג מידע במאקרו לפי תאריכים: כמות סשנים, הוספות לסל, צ’ק אאוט, רכישות, אחוזי המרה, אחוזי הוספה לעגלה, אחוז נטישת עגלה ואחוז נטישת צ’קאאוט. מעולה כדי לזהות ימים מאוד טובים ולהבין מה קרה בהם, או לזהות ימים שהיה בהם דרופ.
הרבה מסתמכים על הנתונים מפלטפורמות הפרסום כדי להבין עד כמה הפלטפורמה תרמה למכירות. הבעיה: כל פלטפורמה רוצה לייחס לעצמה כמה שיותר. כאן תבינו בעזרת AI באמת מה הפלטפורמות שתורמות לכם לרכישות, וככה תוכלו לקבל החלטות איפה כדאי להשקיע הכי הרבה משאבים.
אחד המסכים האהובים עלי. להבין סוף סוף (מבוסס AI ולא Last Click) אילו קמפיינים אחראיים על רכישות וכמה בדיוק! גם בכסף שנכנס וגם באחוזי המרה.
אם קרה לכם שממש לא הבנתם למה אותה תקופה בחודש/שנה המקביל/ה הביאה מלא מכירות ועכשיו לא (או הפוך חמסה חמסה) – במסך הזה תוכלו בנוחות להשוות בין שתי תקופות ולהבין לעומק מה בדיוק המקור לשינוי בביצועים.
במסך הזה תוכלו לראות את הפאנלי שלכם בצורה ויזואלית נוחה, כולל אפשרות פילטור לפי מוצרים, קטגוריות, ערוץ (ממומן, אורגני וכו’), מכשיר (דסקטופ או מובייל) ועוד.
לפעמים שיפור יחס המרה עושים גם הפוך – הפחתת נטישה. במסך הזה תוכלו לעקוב אחרי אחוז נטישת העגלה ונטישת הצ’ק אאוט, וככה לגלות דרופים גדולים. זו גם דרך טובה לעלות על באגים בצ’קאאוט ובסליקה (מסכים שלעתים בסרטוני משתמשים לא ניתן לראות).
אחרי שמפרקים את המושג “להגדיל מכירות” ל-KPIים, אפשר להתחיל למדוד אותם גם! ככה רואים בבהירות איפה אנחנו עומדים כרגע (שורה עליונה של מכוונים) ואם נמשיך בקצב הזה, איך נסיים את החודש (שורה תחתונה של מכוונים).
אין צורך להיות מופתעים יותר בסוף החודש, ואפשר גם לדעת איך החודש צפוי להסתיים עוד באמצע שלו, וגם לנקוט בפעולות חירום במידת הצורך.
גם במסך הזה יש מידע מיוחד שאין באנליטיקס – מחזור לפי יום ושעה (ובמסך הבא שלא צילמתי גם אחוזי המרה לפי יום ושעה). ככה תדעו מתי סטטיסטית יש לכם את הסיכוי הכי גבוה להביא מכירות ובסכומים הכי גבוהים. זה יכול להשפיע על השאלה באיזה שעה ביום לשלוח ניוזלטר/להגדיר למשפיענים מתי להעלות סטורי וכו’. במסך הזה יש גם מידע על הגילאים והמין של קהל היעד.
במסך הזה תוכלו להבין את ההבדלים בין ההתנהגות במובייל, טאבלט ודסקטופ בקריטריונים שונים (סל ממוצע, אחוזי המרה ועוד). אפשר ככה לעלות על בעיות רספונסיביות, מהירות ועוד בעיות טכניות שמונעות מהאתר לממש את הפוטנציאל שלו.
במסך כאן תוכלו להבין מה הערים/איזורים שהכניסו הכי הרבה כסף, ובמסך הבא (שלא צילמתי) גם את אחוזי ההמרה לפי ערים/איזורים. ככה אפשר למקד את הפרסום בערים/ארצות שהביאו את אחוזי ההמרה הכי טובים או את המחזורים הכי טובים.
מה תצליח/י לשפר במותג כשתתחיל/י לעבוד ולקבל החלטות בצורה מבוססת נתונים עם GA4?
שליטה בנתונים
בעזרת הדאשבורד אתם תתחילו לנהל את המותג שלכם כמו שתמיד חלמתם, אבל לא כסיסמא, אלא על אמת. תפתחו את היום עם התבוננות על הביצועים שהיו לכם, ותבינו אותם לעומק. עם הדאשבורד אתם תתחילו גם לסיים את החודש בלי הפתעות, ותצליחו לטפל בחודש פחות מוצלח עוד במהלכו (ולא רק לכבות את השריפות שאחרי).
שיפור יחס המרה והגדלת ROI/ROAS
בעזרת דו”חות מפורטים (אך בהירים!) תבינו סוף סוף לעומק מה בדיוק קורה באתר ובשיווק שלכם ואיך לשפר אותם. תבינו מה הקמפיינים הרווחיים באמת, באילו שעות כדאי לפרסם, מה המוצרים שממיריפ לכם הכי טוב, באיזה שלב אנשים נתקעים ברכישה ועוד.
בניית אסטרטגיות מבוססות דאטה
במקום לקבל החלטות על בסיס תחושה, או נתונים לא מדויקים מהפייסבוק, בעזרת הדאשבורד תוכלו לקבל תמונת מצב מלאה ואמיתית (מבוססת AI) על המותג שלכם וככה לקבל החלטות מושכלות יותר, שיביאו לביצועים טובים יותר.
התהליך שלנו מותאם ספציפית למותגי איקומרס (או מותגים שיש להם מחלקת איקומרס) והוא כולל:
- הטמעה של הדאשבורד: לאחר הרכישה תגיעו למסך שבו תבחרו תאריך ושעה לפגישה של חצי שעה לצורך הטמעת הדאשבורד.
- סרטון הדרכה מפורט: אתם תקבלו ממני סרטון הדרכה מפורט באורך של חצי שעה על הדאשבורד, מה לומדים ממנו ואיך מקבלים דרכו החלטות.
- תמיכה ועזרה: אני אהיה זמינה לכל שאלה או עזרה במייל, כדי לוודא שאתם מקבלים את המקסימום מהדאשבורד הזה. המשימה שלי היא שבאמת תצליחו לשפר את הביצועים של המותג שלכם בזכות עבודה אנליטית נכונה (וביקורות חיוביות עבורי ;)) ולכן החלק הזה בשירות שלי מאוד חשוב.
בעזרת הדאשבורד לניהול איקומרס תהפכו כל יום להזדמנות לגדול, להתחדש ולהצליח, מתוך שליטה מלאה והבנה עמוקה של המספרים שמניעים את המותג.
דאשבורד למותגי איקומרס
-
דאשבורד לניהול איקומרס
-
הדרכה מצולמת מפורטת
-
הטמעה פשוטה וקלה!
דאשבורד למותגי איקומרס ופגישת ייעוץ
-
דאשבורד לניהול איקומרס
-
הדרכה מצולמת מפורטת
-
הטמעה פשוטה וקלה!
-
פגישת ייעוץ חד פעמית לצורך שיפור יחס המרה איתי (דורית סינגר)
אם יש לך שאלה:
אין הנחתום מעיד על עיסתו
כלומר, בשיווק כן, אבל תמיד כדאי לשמוע מאחרים.
אהלן, נעים להכיר
דורית סינגר.
בארבע השנים האחרונות אני חיה ונושמת את עולם האיקומרס. עבדתי עם מעל ל-100 מותגים ויש לי גם שני מותגי איקומרס משלי.
אני חוקרת את העולמות האלו (עם הרבה תשוקה!), בעיקר בתחומי מחקרי קהל יעד, אסטרטגיות שיווקיות, CRO וניתוחים אנליטיים.
בעזרת השיטות שפיתחתי עזרתי למספר לא מועט של מותגים לשפר משמעותית את יחס ההמרה, ובתהליכים ארוכים יותר גם הבאתי להכפלה ולשילוש של מחזורי המכירות תוך מספר חודשים.
שאלות ששואלים הרבה:
אחרי הרכישה מקבלים מייל עם הקישור לדאשבורד ועם סרטון הדרכה על החיבור. החיבור הוא ממש פשוט ולוקח שתי דקות.
אם יש שאלות או שצריך עזרה, אני תמיד שמחה לעזור.
אני זמינה במייל לכל שאלה שעולה. חשוב לי ממש שכל מי שקונה את הדאשבורד באמת ישתמש בו אז אני תמיד שמחה לענות על שאלות.
אני ושי מציעים שירות של הטמעת כלי מדידה והוא במחיר מוזל למי שיקנה את הדאשבורד.
הדאשבורד מתחבר לגוגל אנליטיקס שלכם ול-Search Console.
ככה שזה לא משנה על איזו פלטפורמה האתר שלכם בנוי, כל עוד אתם מחוברים לגוגל אנליטיקס, הדאשבורד יעבוד לכם.
כן, תוכלו לעשות זאת עצמאית או אם תרצו עזרה ממני תוכלו לשלוח לי מייל ואגיד לכם מה העלויות עבור ההתאמה האישית שאתם רוצים.