0

סדנה חדשה:
איך להגדיל את אחוז הלקוחות החוזרים של המותג?

בכמה מילים:

סדנה שבה תצרו עבור המותג שלכם גלויה (Insert Card ששולחים עם המוצרים) שתעזור לכם להגדיל את אחוז הלקוחות החוזרים, והלקוחות שלכם באמת ישמרו ויתלו במקום בולט.

בקצת יותר מילים:

3 שעות שבהן נדבר על פסיכולוגיה צרכנית, שיווק אורגני בעולם האיקומרס, ואיך לעזאזל מפצחים את הדבר הזה שקוראים לו הגדלת לקוחות חוזרים.

במהלך הסדנה אתם/ן תאפיינו ותתכננו גלויה שתוכלו לשלוח עם המוצרים שלכם, תוך כדי קבלת פידבקים ודיוקים, כדי להפוך את הסדנא להכי פרקטית שיש.

הסדנה מבוססת על תובנות ממאות שעות מחקר שעשיתי בשנה וחצי האחרונות, ומעבודה עם מעל ל-60(!) מותגים שמוכרים אונליין. הפעם אני מביאה את כל התובנות האלו לכדי סדנה אחת, שהיא מלמדת, פרקטית וכמובן סופר מהנה גם.

שלוש שעות של תוכן

סדנה דיגיטלית

כלומר זום. לצפייה מהבית בכל זמן שתרצו

390 ש"ח (כולל מע"מ)

ניתן לחלק ל-3 תשלומים.

שאלות שמקבלות מענה בסדנה:

מה גורם לאנשים להשאיר ביקורת מרצונם?

נלמד לבנות גלויה שגורמת לאנשים להשאיר ביקורת על המוצרים שלנו, פשוט כי הם רצו.

איך גורמים ללקוחות להתאהב במותג שלנו?

נלמד את העקרונות ליצירת חיבור רגשי עם הקהל ונראה כיצד גלויה יכולה לחזק את החיבור הזה.

למה רוב הלקוחות שלנו כרגע לא מסתכלים בכלל על הגלויות שלנו?

נבין ונבנה במהלך הסדנה גלויה שלא רק ישימו לב אליה, אלא אפילו ירצו לתלות אותה במקום בולט: על המראה שלהם, בחדר העבודה או על המקרר.

איך גורמים ללקוחות שלנו להמליץ לחברים שלהם עלינו?

מתוך עקרונות של חקר המוטיבציה, נלמד כיצד נוכל להניע את הלקוחות שלנו בצורה שבאמת תעבוד ולא תדרוש מאיתנו עבודה.

איך מגדילים את אחוז הלקוחות החוזרים שלנו?

נבין (וגם ניצור בעצמנו בסדנה!) גלויות שמבוססות על עקרונות מתוך עולם הפסיכולוגיה הצרכנית וכך נצליח לבנות גלויות שמעודדות את הלקוחות שלנו לחזור לרכוש מאיתנו שוב.

איך נצליח להוריד את עלויות הפרסום לקהל החם שלנו?

נלמד "טריקים" קטנים שיכולים לעודד את הלקוחות שלנו לחזור ולרכוש מאיתנו שוב.

למי הסדנה מתאימה?

[יזמי|יזמיות] איקומרס בתחום הלייפסטייל:

אופנה
הנעלה
תכשיטים
אקססוריז
מוצרי נייר
משחקים וצעצועים
ציוד כושר
תוספי תזונה
ציוד טיולים

[אנשי|נשות] שיווק/קריאייטיב שעובדים/ות במותגי לייפסטייל:

אופנה
הנעלה
תכשיטים
אקססוריז
מוצרי נייר
משחקים וצעצועים
ציוד כושר
תוספי תזונה
ציוד טיולים

ותכל'ס, השמיים הם הגבול, כל עוד יש לכם/ן מותג או שאתם/ן עובדים/ות במותג שבו חשוב לכם/ן לקדם את הלקוחות החוזרים שלכם/ן, הסדנה הזו תעזור לכם/ן.

לא בטוחים/ות אם הסדנה מתאימה לכם/ן?

עם מה תצאו מהסדנה?

תקבלו תובנות לגבי קהל היעד שלכם

תתחילו להבין את הקהל שלכם, אבל באמת. תדעו להגיד מה המניעים של הקהל שלכם, מה יגרום להם להתאהב במותג שלכם ובסופו של דבר, מה יעזור להם לקבל את ההחלטה לרכוש מכם/ן שוב.

תבנו מסרים מדויקים שיעלו לכם את אחוז הלקוחות החוזרים

תדעו בדיוק, בלי לנחש, מה לכתוב ואיך לכתוב את המסרים שלכם לקהל היעד, בצורה שגם תגדיל את אחוז הלקוחות החוזרים שלכם/ן שלכם באתר וגם תוריד את עלויות הפרסום.

תבנו גלויה (Insert Card)

תלמדו את העקרונות לבניית גלויה שאנשים באמת רוצים לשמור. תדעו לדייק את העקרונות האלה לפי הערכים של המותג שלכם/ן, וממש תצרו גלויה כזו עבור המותג, תוך כדי קבלת פידבקים לגביה.

לקוחות חוזרים הם מנוע הצמיחה של מותגי איקומרס. אם תצליחו לגרום להם להתאהב במותג, אתם/ן תקבלו מסה קריטית של אנשים שרוכשת מכם/ן שוב ושוב, עם השקעה תקציבית מינימלית.

ותקבלו קישור לצפייה בסדנה תוך מספר דקות

תגובות שקיבלתי על הסדנה

5 stars

תגובות שקיבלתי על הסדנאות הקודמות

WhatsApp Image 2022-07-28 at 19.52.31 (2)
WhatsApp Image 2022-07-28 at 19.52.31 (5)
WhatsApp Image 2022-07-28 at 20.38.16

הרשמה:

סדנה בלבד

450
390 כולל מע"מ.
  • הסדנה, תוך מספר דקות אצלכם במייל
  • זמינות במייל לשאלות, התייעצויות או התלבטויות לאחר הצפייה

סדנה ושעת ייעוץ

1210
840 כולל מע"מ.
  • הסדנה, תוך מספר דקות אצלכם במייל
  • שעת ייעוץ שבה נדייק את האפיון והקופירייטינג של הגלויה
משתלם במיוחד!

סדנה ו-5 שעות עבודה יחד

2497
2,140 כולל מע"מ.

אני תורמת 5% מהרווחים של הסדנה לעמותת "חיבוק ראשון".

אהלן, נעים להכיר

דורית סינגר. אני בונה אסטרטגיות שיווקיות למותגי איקומרס ועושה אפיון וקופירייטינג לאתרי איקומרס. הרבה מילים גדולות שבסוף אומרות שאני קצת פרפקציוניסטית, הרבה חוקרת, מאמינה שכל מותג מצליח מתחיל מלהבין באמת את הקהל שלו, ואני מתעלת את כל זה כדי לעזור למותגי איקומרס לעזור ליצור קשר רגשי עם הקהל שלהם, וכך להעלות את אחוזי ההמרה שבאתר שלהם, להגדיל את אחוז הלקוחות החוזרים ולצמצם את עלויות הפרסום.

הלקוחות שלי

רוצים/ות להתלבט על הסדנה ביחד?

שאלות נפוצות על הסדנה

האם הסדנה רלוונטית גם עבור מותגים בינלאומיים?

כמובן. אנחנו נדבר בסדנה על עקרונות פסיכולוגיים וצרכניים שהוכחו כחוצי מגזרים ותרבויות. במקומות שבהם יהיו הבדלים תרבותיים, אני אציין זאת ונדבר על כך.

האם מתוכנן תאריך נוסף לסדנה בלייב?

כרגע לא, אבל כן אפשר לדבר איתי על להעביר את הסדנה הזו בארגון שלכם לצוותי השיווק והמכירות.

עד כמה הסדנה תהיה פרקטית עבורי?

אם אנחנו כבר מכירים אז אתם יודעים שפרקטיות זה אחד הדברים הכי חשובים לי בידע שאני נותנת. כן, אני מתה על תיאוריה, אבל הדבר שאני באמת הכי אוהבת זה כלים ליישום ברמה של מהיום-למחר.

 

אז כן, הכי פרקטית שיש.

בסדנה יהיו גם מתחרים שלי?

אני ממש מקווה בשבילכם שיהיו!

מפגש עם קולגות זאת הזדמנות מדהימה ללמוד אחד מהשני, ויותר מכך, להבין ולדייק היטב מה הבידול שלכם.

בסדנה ניגע בצורה כל כך עמוקה בקהל היעד, שאתם תבינו שגם בתוך קהל היעד שלכם יש אינספור תתי קבוצות, מגוון תרבותי וצרכים פסיכולוגיים שונים לחלוטין. 

אחרי הסדנה, כשתצליחו לדייק את הבידול שלכם ואת הצרכים הספציפיים של קהל היעד שלכם, אתם כנראה תבינו שאין לכם ממש מתחרים, אלא רק קולגות.

מה תנאי התשלום?

רכישה מאובטחת באשראי, עד שלושה תשלומים.

האם אפשר לבטל את ההרשמה?

כיוון שהסדנה נשלחת למייל כמה דקות לאחר הרכישה, אין אפשרות לבטל את ההרשמה.

להכיר דרך המילים שלי

איך לבחור אסטרטגיית שיווק?

שני מושגים שמשתמשים בהם הרבה בעולם השיווק זה Push וPull. למעשה, הבחירה בין אחת האסטרטגיות האלה היא אחת הבחירות הראשונות שצריך לעשות כשבונים אסטרטגיה שיווקית. בפוסט הזה אסביר מהן בדיוק שתי האסטרטגיות האלה ואיך יודעים באיזו אסטרטגיה לבחור?
ב-2022 התחרות בעולם האיקומרס עלתה ומחירי הפרסום נמצאים בעלייה. אבל מי שעושה את זה נכון, הסיכויים שלו להצליח עולים בצורה משמעותית. בואו לגלות מה התובנות ואיך עושים את זה נכון.
0
    עגלת הקניות שלך
    העגלה כרגע ריקה, אבל אני יכולה לעזור!לחצו כאן למצוא את הקורס המתאים לי

    יש גם ניוזלטר!

    אם קופירייטינג מעולה עושה לכם פרפרים בבטן, מיתוג עם פיצוח מטורף מדליק אתכם ואתם חושבים שחווית משתמש טובה היא אומנות, בואו לניוזלטר. ואם אתם פשוט מותגי איקומרס או בעלי עסקים שרוצים להעיף את השיווק שלכם קדימה, נפנה לכם גם מקום בספה, רק אל תשכחו להביא כיבוד.

    מייל, קליק, ואתם בפנים:

    תוך 5 דקות תקבלו את המייל הראשון