סדנה חדשה:
איך להגדיל את אחוז הלקוחות החוזרים של המותג?

בכמה מילים:

סדנה שבה תצרו עבור המותג שלכם גלויה (Insert Card ששולחים עם המוצרים) שתעזור לכם להגדיל את אחוז הלקוחות החוזרים, והלקוחות שלכם באמת ישמרו ויתלו במקום בולט.

בקצת יותר מילים:

3 שעות שבהן נדבר על פסיכולוגיה צרכנית, שיווק אורגני בעולם האיקומרס, ואיך לעזאזל מפצחים את הדבר הזה שקוראים לו הגדלת לקוחות חוזרים.

במהלך הסדנה אתם/ן תאפיינו ותתכננו גלויה שתוכלו לשלוח עם המוצרים שלכם, תוך כדי קבלת פידבקים ודיוקים, כדי להפוך את הסדנא להכי פרקטית שיש.

הסדנה מבוססת על תובנות ממאות שעות מחקר שעשיתי בשנה וחצי האחרונות, ומעבודה עם מעל ל-60(!) מותגים שמוכרים אונליין. הפעם אני מביאה את כל התובנות האלו לכדי סדנה אחת, שהיא מלמדת, פרקטית וכמובן סופר מהנה גם.

שלוש שעות של תוכן

סדנה דיגיטלית

כלומר זום. לצפייה מהבית בכל זמן שתרצו

390 ש"ח (כולל מע"מ)

ניתן לחלק ל-3 תשלומים.

שאלות שמקבלות מענה בסדנה:

למי הסדנה מתאימה?

[יזמי|יזמיות] איקומרס בתחום הלייפסטייל:

אופנה
הנעלה
תכשיטים
אקססוריז
מוצרי נייר
משחקים וצעצועים
ציוד כושר
תוספי תזונה
ציוד טיולים

[אנשי|נשות] שיווק/קריאייטיב שעובדים/ות במותגי לייפסטייל:

אופנה
הנעלה
תכשיטים
אקססוריז
מוצרי נייר
משחקים וצעצועים
ציוד כושר
תוספי תזונה
ציוד טיולים

ותכל'ס, השמיים הם הגבול, כל עוד יש לכם/ן מותג או שאתם/ן עובדים/ות במותג שבו חשוב לכם/ן לקדם את הלקוחות החוזרים שלכם/ן, הסדנה הזו תעזור לכם/ן.

לא בטוחים/ות אם הסדנה מתאימה לכם/ן?

עם מה תצאו מהסדנה?

תקבלו תובנות לגבי קהל היעד שלכם

תתחילו להבין את הקהל שלכם, אבל באמת. תדעו להגיד מה המניעים של הקהל שלכם, מה יגרום להם להתאהב במותג שלכם ובסופו של דבר, מה יעזור להם לקבל את ההחלטה לרכוש מכם/ן שוב.

תבנו מסרים מדויקים שיעלו לכם את אחוז הלקוחות החוזרים

תדעו בדיוק, בלי לנחש, מה לכתוב ואיך לכתוב את המסרים שלכם לקהל היעד, בצורה שגם תגדיל את אחוז הלקוחות החוזרים שלכם/ן שלכם באתר וגם תוריד את עלויות הפרסום.

תבנו גלויה (Insert Card)

תלמדו את העקרונות לבניית גלויה שאנשים באמת רוצים לשמור. תדעו לדייק את העקרונות האלה לפי הערכים של המותג שלכם/ן, וממש תצרו גלויה כזו עבור המותג, תוך כדי קבלת פידבקים לגביה.

לקוחות חוזרים הם מנוע הצמיחה של מותגי איקומרס. אם תצליחו לגרום להם להתאהב במותג, אתם/ן תקבלו מסה קריטית של אנשים שרוכשת מכם/ן שוב ושוב, עם השקעה תקציבית מינימלית.

ותקבלו קישור לצפייה בסדנה תוך מספר דקות

תגובות שקיבלתי על הסדנה

5 stars

תגובות שקיבלתי על הסדנאות הקודמות

WhatsApp Image 2022-07-28 at 19.52.31 (2)
WhatsApp Image 2022-07-28 at 19.52.31 (5)
WhatsApp Image 2022-07-28 at 20.38.16

הרשמה:

סדנה בלבד

450
390 כולל מע"מ.
  • הסדנה, תוך מספר דקות אצלכם במייל
  • זמינות במייל לשאלות, התייעצויות או התלבטויות לאחר הצפייה

סדנה ושעת ייעוץ

1210
840 כולל מע"מ.
  • הסדנה, תוך מספר דקות אצלכם במייל
  • שעת ייעוץ שבה נדייק את האפיון והקופירייטינג של הגלויה
משתלם במיוחד!

סדנה ו-5 שעות עבודה יחד

2497
2,140 כולל מע"מ.

אני תורמת 5% מהרווחים של הסדנה לעמותת "חיבוק ראשון".

אהלן, נעים להכיר

דורית סינגר. אני בונה אסטרטגיות שיווקיות למותגי איקומרס ועושה אפיון וקופירייטינג לאתרי איקומרס. הרבה מילים גדולות שבסוף אומרות שאני קצת פרפקציוניסטית, הרבה חוקרת, מאמינה שכל מותג מצליח מתחיל מלהבין באמת את הקהל שלו, ואני מתעלת את כל זה כדי לעזור למותגי איקומרס לעזור ליצור קשר רגשי עם הקהל שלהם, וכך להעלות את אחוזי ההמרה שבאתר שלהם, להגדיל את אחוז הלקוחות החוזרים ולצמצם את עלויות הפרסום.

הלקוחות שלי

רוצים/ות להתלבט על הסדנה ביחד?

שאלות נפוצות על הסדנה

להכיר דרך המילים שלי

במאמר הזה אנחנו ניכנס לעומק הקורה בהבדלים התרבותיים ביחס לניקיון הבית בין ישראל ובחו"ל (בארה"ב בפרט), ננתח את סוד האסטרטגיה השיווקית של 4 מותגי ניקיון שמצאו דרך להתמקד בקהלי יעד שונים לגמרי למרות שכולם מתמקדים במוצרי ניקיון לבית ונבין מה אפשר ללמוד וליישם אצלנו דרך מה שהם עושים נכון.
      עגלת הקניות שלך
      העגלה כרגע ריקה, אבל אני יכולה לעזור!לחצו כאן למצוא את הקורס המתאים לי

          יש גם ניוזלטר!

          אם קופירייטינג מעולה עושה לכם פרפרים בבטן, מיתוג עם פיצוח מטורף מדליק אתכם ואתם חושבים שחווית משתמש טובה היא אומנות, בואו לניוזלטר. ואם אתם פשוט מותגי איקומרס או בעלי עסקים שרוצים להעיף את השיווק שלכם קדימה, נפנה לכם גם מקום בספה, רק אל תשכחו להביא כיבוד.

          מייל, קליק, ואתם בפנים:

          תוך 5 דקות תקבלו את המייל הראשון