fbpx

ניהול שיווקי למותגי איקומרס

הגעתם למחזור של 80-100 אלף ש”ח בחודש, אבל כבר תקופה אתם מרגישים שהגעתם לתקרת זכוכית מסוימת. אתם כבר מכירים את המספרים היטב, ומבינים שה-ROAS של 3, 4 או 5 שהביא אתכם עד לפה, פשוט כבר לא מספיק. אתם עובדים סביב השעון, מוכרים יפה, אבל הרווחיות עדיין נמוכה מדי.

המצב הזה מוביל לתקיעות – אתם יודעים שפשוט להגדיל עוד את תקציבי הפרסום לא באמת יעבוד. אתם מרגישים שיש דברים שאתם מפספסים בדרך, או שפשוט אין לכם את המשאבים לעשות את כל מה שאתם יודעים שצריך עוד לעשות.

כאן אני נכנסת לתמונה. אני מציעה שירות ליווי שיווקי שכולל אסטרטגיה, ניהול וגם ביצוע בפועל. בתהליך מובנה וצמוד שנמשך בין חצי שנה לשנה, אני אתפקד כמנהלת השיווק שלכם ונעבוד יחד כדי להביא את המותג שלכם למחזורים של 500 אלף עד מיליון שקלים בחודש.

תמשיכו לקרוא כדי להבין איך בדיוק:

4.5 דקות שמסבירות את הכל:

או אם אתם מעדיפים את זה בכתב:

עם מה יוצאים מהתהליך?

אסטרטגיה שיווקית

אם הרגשתם עד עכשיו שהמותג הולך בסך הכל בסדר, אבל מרגיש שהשיווק שלכם מתגלגל, ואין לו עמוד שדרה יציב שאומר בדיוק מה צריך לעשות ואיך, זה כנראה אומר שרצתם בלי אסטרטגיה.

אני עושה מחקרי קהל יעד ובניית אסטרטגיה שאומרת לנו מה הבידול של המותג, איך לתקשר את זה החוצה ואיך להגיע לכל הקהל הרלוונטי לנו בצורה הכי יעילה.

הוצאה לפועל של כל המערך השיווקי

אסטרטגיה על הנייר היא דבר מאוד חשוב, אבל יותר חשוב מזה זה באמת להוציא אותה לפועל.

חלק מהתחומים אני מבצעת לגמרי בעצמי: תכנונים חודשיים, חווית משתמש באתר, קופירייטינג, אימייל מרקטינג ועוד. בשאר התחומים אני  מנהלת את הפרויקט ואת הספקים וגורמת לכל דבר לצאת לפועל ברמה הכי טובה שיש: החל משיפוץ האתר ועד לימי צילומים וניהול משפיענים.

גדילה משמעותית במחזורי המכירות תוך ארבעה חודשים

אחרי עבודה עם מעל ל-120 מותגי איקומרס ושני מותגים משלי, יצרתי לעצמני workflow בשיטת איתור צוואר בקבוק. או במילים אחרות, אני יודעת לעבוד יעיל, ממוקד וחכם והצלחתי להביא מותגים שאני מלווה לגדילה של פי 3-10 במחזורי המכירות תוך מספר חודשים.

חוזרת לכולם תוך 48 שעות

המלצות דורית סינגר

לאילו מותגים התהליך מתאים?

אם אתם מותג איקומרס בתחום הלייפסטייל שעושה מחזורים של 100K ש”ח ומעלה בחודש, ואתם מעוניינים בתהליך של חצי שנה-שנה להגדיל משמעותית את המחזורים שלכם בצורה חכמה ורווחית, אני יכולה לעזור.

אני הכי אוהבת לעבוד עם מותגים שאין להם כרגע מנהל/ת שיווק, ומחפשים מישהו שיקח על עצמו את התפקיד הזה מקצה לקצה, בהתמסרות ובמקצועיות.

דורית סינגר המלצות
חוזרים לכולם תוך 48 שעות

השיטה שלנו

אין הנחתום מעיד על עיסתו

כלומר, בשיווק כן, אבל תמיד כדאי לשמוע מאחרים.

שאלות ששואלים הרבה:

איך התהליך עובד?

לפני תחילת התהליך אתם מקבלים מסמך מסודר שמפרט בדיוק את הפעולות שלנו לארבעת החודשים הקרובים ואת הפלטפורמות שאנחנו הולכים לגעת בהן. המשימה היא שתוך ארבעה-חמישה חודשים כל הנכסים של המותג יישרו קו לפי האסטרטגיה שנבחר.

את התהליך אנחנו מתחילים בפגישת אפיון שפה, לאחר מכן מספר שבועות שבהם אנחנו עושים מחקר קהל יעד (שאלונים, ראיונות וניתוח קהילות), מחקר נישה ומחקר מתחרים.

מכל המחקרים האלו אנחנו יוצאים עם המון מסקנות, ולאחר מכן אנחנו עושים עוד פגישה שבה אנחנו מגבשים אסטרטגיה ומקבלים החלטות לגבי השפה ודרך התקשורת של המותג.

לאחר מכן אנחנו מתחילים בשלושה-ארבעה חודשים שבהם בכל פעם אנחנו “תוקפים” נכס אחר: 

  1. האתר – כדי לשפר את יחס ההמרה ולהגדיל את הסל הממוצע.
  2. ימי צילומים – גם עבור צילומי סטילס (במידת הצורך) וגם עבור סרטוני וידאו בסגנון UGC.
  3. קמפיינים ממומנים – כדי לשפר את הCPM, CTR וכמובן – ה-ROAS.
  4. אוטומציות אימייל מרקטינג – עבור רימרקטינג אוטומטי, זול ומשתלם (תשאלו אותנו כמה כסף אנחנו עושים ללקוחות שלנו מאימייל מרקטינג ;)).

לאחר התהליך הראשוני, שאצל רוב המותגים מגיעים במהלכו להכפלה-שילוש של המחזורים, אנחנו עוברים לעבודת שגרה שבה מנהלים קהילת ווטסאפ/פייסבוק עבור המותג, סושיאל אורגני, ניוזלטרים ואסמסים, והכי חשוב – ממשיכים כל הזמן לייצר עוד תוכן לקמפיינים (זה הסוד לרווחיות גדולה), עוד אוטומציות אימייל מרקטינג (השמיים הם הגבול) ושיפור מתמיד לאתר.

לכמה אחוזי המרה יהיה אפשר להגיע?

שיפור יחס המרה הוא ה-מומחיות שלנו. בכוונה אנחנו נמנעים מהביטוי CRO, כי הוא בעיקר מתייחס בתעשייה לשיפור יחס המרה על ידי יצירת תחושת דחיפות, מבצעים, ומעקב אחרי סרטוני משתמשים.

 

אצלנו תהליך שיפור יחס ההמרה שונה בתכלית, והוא מבוסס ראשית כל על אסטרטגיה שיווקית למותג.

 

כיוון שהתהליך אצלנו מאוד מעמיק, אנחנו ממש גאים להגיד שרוב המותגים אצלנו מגיעים ל-2%-3% המרה ומעלה בסופו של דבר (ובמותגים קטנים יותר יש לנו גם תיעודים ל-4 ו-5 אחוזי המרה).

אתם עובדים גם עם מותגים בינלאומיים?

כמובן.

יש לנו לקוחות עם מותגים בינלאומיים, ואפילו אחד המותגים שלנו הוא בינלאומי. אנחנו מאוד מאמינים בפנייה לזירה הזו, במיוחד במותגים נישתיים (שצריכים לפנות לכמות הרבה יותר גדולה של אנשים).

בנוסף לזה שהאנגלית שלנו מצוינת, יש לנו בצוות גם עורך לשוני דובר אנגלית שפת אם, שאחראי לוודא את הניואנסים הקטנים בכל שלב.

באילו נישות יש לכם ניסיון?

יש לנו ניסיון בתחומים רבים בעולם הלייפסטייל: אופנה, קוסמטיקה, תכשיטים, ספורט, הורות, מוצרי נייר, עיצוב הבית, לימודים מקצועיים ועוד.

יש לנו גם נסיון בעבודה עם מותגים בעלי תו מחיר גבוה (מעל 1000  ש”ח לפריט).

מה טווחי המחירים של הריטיינר שלכם?

עלות הריטיינר שלנו משתנה בהתאם לצרכים של המותג ולהיקף הפעילות.

אנחנו עובדים רק עם מותגים שעושים 100K ש”ח בחודש ומעלה, כיוון שעלויות הריטיינר שלנו דורשות בסיס כלכלי מסוים.

ומשהו חשוב: בהיותנו צוות חובב אתגרים, עם הרבה מותגים אנחנו עובדים בצורה היברידית (ריטיינר קטן ואחוזים לפי הצלחה) ואנחנו מאוד אוהבים את זה. לא עם כל המותגים אנחנו עושים את זה, אבל במקומות שאנחנו רואים פוטנציאל גדול ויש לנו כימיה טובה עם המותג – זו לחלוטין אפשרות.

אם האתר שלנו בנוי על וויקס - אנחנו מתאימים לכם?

באופן כללי אנחנו פחות אוהבים לקחת פרויקטים של מותגים שהאתר שלהם נמצא בוויקס, כיוון שהפלטפורמה נמצאת מאחור בכל מה שנוגע לאיקומרס (וכמות המתכנתים שיודעים לעבוד עם וויקס קטנה מאוד). לכן היכולת שלנו לעשות שיפור ביחס ההמרה באתר – מוגבלת.

 

עם זאת, למדנו בחיינו להימנע מלהגיד “לא” גורף, אז אם אתם חושבים שיכולה להיות לנו התאמה בכל זאת, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר דרך הטופס שבתחתית העמוד.

לאילו מותגים התהליך מתאים?

התהליך מתאים למותגים שעושים 100K ש”ח ומעלה בחודש, שרוצים להביא לקפיצה במחזורים שלהם תוך מספר חודשים.

איך אתם משתלבים בעבודה עם מנהל/ת הדיגיטל או האיקומרס?

בחלק מהמותגים אנחנו נכנסים כשאין “כיסא” מאויש כבר בתפקיד, אבל כשכן יש גורם כזה במותג, זה תמיד הרבה יותר טוב.

 

מנהל/ת השיווק או האיקומרס מכיר תמיד הכי טוב את הספקים ואת ההתנהלות מול הצוות. הם יודעים מה גבולות הגזרה של המותג ויודעים להכווין אותנו הכי טוב.

 

אז בקיצור – the more the merrier.

יש גם ניוזלטר!

אם קופירייטינג מעולה עושה לכם פרפרים בבטן, מיתוג עם פיצוח מטורף מדליק אתכם ואתם חושבים שחווית משתמש טובה היא אומנות, בואו לניוזלטר. ואם אתם פשוט מותגי איקומרס או בעלי עסקים שרוצים להעיף את השיווק שלכם קדימה, נפנה לכם גם מקום בספה, רק אל תשכחו להביא כיבוד.

מייל, קליק, ואתם בפנים:

תוך 5 דקות תקבלו את המייל הראשון