לקבל החלטות בנוגע למותג בצורה מושכלת ויעילה, שמבוססת על נתונים
בעזרת הטמעות כלי מדידה לאתר ולנכסים הדיגטליים של המותג, תוכלו לעבוד באופן יומיומי עם Google Analytics ודאשבורד ייעודי למותגי איקומרס, שיעזרו לכם לשפר את אחוזי ההמרה של האתר ואת הביצועים בכל אפיקי הפרסום.
אם יש לך תחושה שהמותג בסך הכל מוכר טוב, אבל כשאת/ה רוצה להתחיל לעבוד ולשפר דברים: אחוזי המרה, ROAS, סל ממוצע ועוד - את/ה לא ממש יודע איך ניגשים לזה, אז תדע/י שהתשובה נמצאת במספרים.
בעזרת עבודה נכונה וניתוח של הדאטה של המותג, כל השאלות האלו יהיו ברורות. לשפר יחס המרה? זה מאוד ברור מה צריך לעשות כשרואים את זה במספרים. להגדיל AOV? גם!
למעשה, כל שאלה עסקית יכולה להפוך לשאלה אנליטית, ובעזרת GA4 ו-Lookerstudio את/ה תדע/י לקבל החלטות חכמות לגבי המותג.
מה תצליח/י לשפר במותג כשתתחיל/י לעבוד ולקבל החלטות בצורה מבוססת נתונים עם GA4?
שיפור יחס המרה, ROI והגדלת הסל הממוצע (AOV)
בעזרת נתונים שתקבל/י מ-GA4, תוכל/י לזהות הזדמנויות (או בניסוח השלילי שלו – צווארי בקבוק) לשיפור יחס ההמרה, ROI וסל ממוצע. שיפור ביצועים באתר הופך להיות קל הרבה יותר כשיש פשוט… מספרים להסתכל עליהם.
פיתוח מוצרים חדשים
באמצעות ניתוח נתונים, תוכל/י להבין אילו מוצרים באתר שלכם מביאים לביצועים הכי טובים, ותוכל/י ולזהות טרנדים עתידיים. זה יאפשר לכם לקבל החלטות מושכלות על פיתוח מוצרים חדשים ולהכווין את המותג שלכם לעבר הצלחה מתמשכת.
בניית אסטרטגיית מכירות ומבצעים חכמה
עם GA4, תוכל/י לנתח ולהבין את ההשפעה האמיתית של כל מבצע שאתם עושים באתר. את/ה תבין/י איך מבצעים שונים משפיעים על הנתונים הכוללים וכך לקבוע אסטרטגיות שיווק יעילות ומדויקות יותר בעתיד.
השירות שלנו מותאם ספציפית למותגי איקומרס (או מותגים שיש להם מחלקת איקומרס) והוא כולל:
- חיבור והטמעה של כלי המדידה: אנו מטמיעים באופן מקצועי את כל כלי המדידה הדרושים לכם, כולל כל אירועי האיקומרס, באמצעות Google Tag Manager. השירות הזה מבטיח שכל הנתונים החיוניים נאספים ומועברים באופן מדויק ויעיל (אתם תראו שה-revenue מדויק על השקל!). בנוסף, השירות כולל מעקב ואחריות לתיקונים במשך חצי שנה.
- דאשבורד מותאם אישית ב-Looker Studio: נחבר את ה-GA4 שלכם לדאשבורד מתקדם שהכנתי במיוחד עבור מותגי איקומרס. הדאשבורד מציג את כל הנתונים החשובים בצורה ויזואלית, קלה להבנה ונוחה לשימוש, כך שתוכלו להבין במבט מה המצב הנוכחי של המותג שלכם ומה הצעדים הבאים שכדאי לנקוט.
- סרטון הדרכה מפורט: כדי להקל עליכם בתהליך המעבר לעבודה עם הדאשבורד החדש, אני מספקת סרטון הדרכה מפורט באורך חצי שעה. בסרטון זה אסביר בדיוק איך לעבוד עם הדאשבורד, ומה אפשר ללמוד מכל אחד מהנתונים שהוא מציג.
מוכנ/ה להקפיץ את המותג לשלב הבא?
השאירו פרטים כדי לעשות שיחת התאמה בנוגע לשירות של הטמעת כלי מדידה ל-GA4.
אין הנחתום מעיד על עיסתו
כלומר, בשיווק כן, אבל תמיד כדאי לשמוע מאחרים.
אהלן, נעים להכיר
דורית סינגר.
בארבע השנים האחרונות אני חיה ונושמת את עולם האיקומרס. עבדתי עם מעל ל-100 מותגים ויש לי גם שני מותגי איקומרס משלי.
אני חוקרת את העולמות האלו (עם הרבה תשוקה!), בעיקר בתחומי מחקרי קהל יעד, אסטרטגיות שיווקיות, CRO וניתוחים אנליטיים.
בעזרת השיטות שפיתחתי עזרתי למספר לא מועט של מותגים לשפר משמעותית את יחס ההמרה, ובתהליכים ארוכים יותר גם הבאתי להכפלה ולשילוש של מחזורי המכירות תוך מספר חודשים.
שאלות ששואלים הרבה:
משאירים פרטי יצירת קשר בטופס, אני עושה איתך שיחת טלפון קצרה כדי להבין מה הצרכים שלכם במותג ולוודא שיש התאמה.
אם אנחנו מתקדמים, אתם נותנים לנו הרשאות לנכסים שלכם ואנחנו:
1. מטמיעים את כלי המדידה
2. בודקים תקינות (ברמת דיוק של על השקל!) ועושים סבבי תיקונים לפי הצורך
3. מחברים אתכם לדאשבורד שיצרנו
4. שולחים לכם סרטון שמסביר בדיוק איך משתמשים בדאשבורד.
5. במשך חצי שנה אנחנו עושים מעקב ונותנים אחריות במידה ויש תקלות.
ההטמעה כוללת:
1. הגדרה של פיד מוצרים על ידי Facebook Product Data Feed
2. הגדרה של פיד מוצרים על ידי Google Merchant
3. הטמעה של Data Layer (אירועים עם מידע מתקדם).
4. הגדרת מעקב אחר פעולות באתר דרך Google Tag Manager. כולל יצירת כללים ב-Google Tag Manager לזיהוי פעילויות חשובות באתר ושיתוף המידע עם פלטפורמות שונות.
5. הטמעת קוד מעקב על ידי Tag Manager Web & Server.
6. הגדרת מעקב אחר אירועים בפייסבוק עם Facebook Pixel.
7. הגדרת מעקב אחר אירועים על ידי Google Analytics 4
8. הגדרת מעקב אחר אירועים – Google Ads
9. הגדרת מעקב אחר אירועים – Tiktok Pixel
10. בדיקת תקינות אירועים בכל הפלטפורמות.
כן! תהליך ההטמעות הוא תהליך שדורש איסוף דאטה כדי לוודא את תקינותו.
אנחנו עושים מעקב ונותנים אחריות במשך חצי שנה. אם במהלך התקופה הזו התגלה משהו לא תקין באיסוף הנתונים, אנחנו נתקן זאת ללא תשלום.
הטמעת כלי מדידה ניתן (ומומלץ) לעשות בכל פלטפורמה: וורדפרס, שופיפיי, מג’נטו, וויקס וכו’.
כאן יש טבלה שמפרטת בדיוק את המחירים.
במידה והאתר שלכם נבנה על תבנית פרטית שמישהו יצר, יתכן שנצטרך לעבוד יחד עם המתכנת שלכם כדי לבצע את ההטמעה בצורה חלקה וטובה.