0
0

הרצאה למותגי איקומרס:

שישה כלים טכנולוגיים שישפרו לכם את אחוזי ההמרה ואת המכירות באתר

בחסות:

mflow

בכמה מילים:

במשך יותר מ-30 שעות חקרנו עשרות כלים טכנולוגיים לאיקומרס, ועל סמך קריטריונים שהגדרנו, בחרנו את ששת הכלים המנצחים, הטובים ביותר בתחומם, שיגדילו את הביצועים והמכירות של המותג שלכם תוך שמירה על סטנדרטים של אבטחת מידע, מהירות ועוד.

15.12.22

בשעה 10:00-11:15

הרצאה דיגיטלית

כלומר, זום.
תהיה הקלטה שתשלח לנרשמים.

50 ש"ח (כולל מע"מ)

המחיר הנהדר בזכות חסות מטעם Mflow.

רשומים:
91/100

כלים טכנולוגיים שנדבר עליהם בהרצאה:

לחצו על כל כפתור כדי לקרוא את הפירוט

פרסונליזציה באתר

הכלי המושלם שגם מכניס שאלוני פרסונליזציה, גם צובע את החנות וכל זה מבלי לפגוע במהירות של האתר.

איסוף ביקורות

יש אינספור כלים לאיסוף ביקורות, ואנחנו מצאנו את הכלי הטוב ביותר, שנותן חווית משתמש מעולה ומגדיל את אחוזי ההמרה באופן משמעותי.

איסוף ועידוד UGC

חקרנו אחרי הכלי המוצלח ביותר שגם מעודד את הלקוחות שלכם ליצור UGC וגם מנגיש בצורה נוחה את היצירה שלהם.

שיפור תהליך צ'ק אאוט

נטישת צ'ק אאוט היא אחד הנושאים הכואבים ביותר למותגי איקומרס, ולמזלנו יש המון כלים שעוזרים בנושא. אנחנו מצאנו את הכלי המיטיב ביותר ונציג לכם אותו.

התאמת מידות

אחת הסיבות הנפוצות ביותר לנטישה של דף מוצר היא חשש שהמידה לא תספיק. אנחנו מצאנו עבורכם את הכלי הטוב ביותר להתאמת מידות: בגדים, נעליים, תכשיטים ועוד.

ניהול מלאי

ניהול מלאי אוטומטי, שיודע לסנכרן בין החנות הפיזית לחנות הדיגיטלית, הוא אחד הגורמים שמשפיע בצורה הטובה ביותר על הגדלת הרווחיות. אנחנו מצאנו עבורכם את הכלי המוצלח ביותר בשוק כרגע.

למי הסדנה מתאימה?

מותגי איקומרס בתחום הלייפסטייל:

אופנה
הנעלה
תכשיטים
אקססוריז
מוצרי נייר
משחקים וצעצועים
ציוד כושר
תוספי תזונה
ציוד טיולים

ותכל'ס, השמיים הם הגבול, כל עוד יש לכם/ן מותג או שאתם/ן עובדים/ות במותג שבו חשוב לכם/ן לשפר את אחוזי ההמרה ולהגדיל את המכירות, ההרצאה הזו תעזור לכם/ן.

לא בטוחים/ות אם הסדנה מתאימה לכם/ן?

עם מה תצאו מההרצאה?

תקבלו רשימה של כלים מוכחים ובדוקים

בחירה בכלי טכנולוגי שלא עושה את העבודה שהוא מבטיח, שיש לו חווית משתמש בינונית בלבד, שמאט את האתר או שיש לו בעיות אבטחה, יכול לגרום לנזק משמעותי למותג לטווח הארוך. אנחנו פה כדי לתת לכם ביטחון בכלי שתבחרו.

תבינו כיצד להשתמש בכל כלי טכנולוגי

זמן הלמידה של כלי חדש הוא זמן יקר שלרוב המותגים... פשוט אין. אנחנו חוסכים לכם את הזמן הזה, מסבירים לכם בפשטות ובמהירות את כל מה שאתם צריכים כדי להתחיל.

תדעו כיצד לנצל את היכולות של כל כלי עם טיפים שקשורים לשיפור יחס המרה.

לא מספיק להכיר כלי, אלא צריך לדעת איך הכי נכון למקסם את היכולות שלו. אני אתן עבור כל כלי טיפים חשובים שקשורים לעולמות ה-CRO וחווית המשתמש, שיעזרו לכם/ן להבין כיצד להוציא את המירב מכל כלי.

בעזרת כלים טכנולוגיים אפשר לשפר בעשרות מונים את יחס ההמרה של האתר ואת כמות המכירות באופן כללי. אבל כדי לעשות את זה נכון צריך לדעת באילו כלים להשתמש, איך להשתמש בהם ואיך למקסם את היכולות שלהם. ואת כל אלו אנחנו נותנים לכם בהרצאה אחת.

ניתן לבטל את ההרשמה ולקבל החזר כספי מלא עד ה-8.11.22

תגובות שקיבלתי על הרצאות וסדנאות קודמות

5 stars
WhatsApp Image 2022-07-28 at 19.52.31 (2)
WhatsApp Image 2022-07-28 at 19.52.31 (5)
WhatsApp Image 2022-07-28 at 20.38.16

הרשמה:

הרצאה "טכנולוגיות באיקומרס"

50 כולל מע"מ.
  • כרטיס כניסה להרצאה הדיגיטלית "טכנולוגיות באיקומרס" ב-15.12.22
  • זמינות במייל לשאלות, התייעצויות או התלבטויות לאחר ההרצאה.

הרצאה "טכנולוגיות באיקומרס" ושעת ייעוץ

819
740 כולל מע"מ.
  • כרטיס כניסה להרצאה הדיגיטלית "טכנולוגיות באיקומרס" ב-15.12.22
  • זמינות במייל לשאלות, התייעצויות או התלבטויות לאחר ההרצאה.
  • שעת ייעוץ עם דורית סינגר, מומחית באסטרטגיות שיווקיות וחווית משתמש באיקומרס
משתלם במיוחד

אני תורמת 5% מהרווחים של ההרצאה לעמותת "אלו"ט"

אהלן, נעים להכיר

דורית סינגר. אני בונה אסטרטגיות שיווקיות למותגי איקומרס ועושה אפיון חווית משתמש וקופירייטינג לאתרי איקומרס. הרבה מילים גדולות שבסוף אומרות שאני קצת פרפקציוניסטית, הרבה חוקרת, מאמינה שכל מותג מצליח מתחיל מלהבין באמת את הקהל שלו, ואני מתעלת את כל זה כדי לעזור למותגי איקומרס לעזור ליצור קשר רגשי עם הקהל שלהם, וכך להעלות את אחוזי ההמרה שבאתר שלהם, להגדיל את אחוז הלקוחות החוזרים ולצמצם את עלויות הפרסום.

הפעם בהרצאה יצטרף אלי אורח מיוחד: לירן אלישע.

לירן הוא בעל 15 שנות ניסיון בתפקידי פיתוח בכירים והובלה טכנולוגית במיקרוסופט, צ’ק פוינט, אלביט ועוד.
לירן מומחה בארכיטקטורת תוכנה ומאמין שפדנטיות היא הדרך ליצור פיתוחים טובים לטווח ארוך.

הלקוחות שלי

מתלבטים/ות לגבי ההרצאה?

שאלות נפוצות על ההרצאה

האם ההרצאה רלוונטית גם עבור מותגים בינלאומיים?

כמובן. אנחנו נדבר בהרצאה על עקרונות פסיכולוגיים וצרכניים שהוכחו כחוצי מגזרים ותרבויות. במקומות שבהם יהיו הבדלים תרבותיים, אני אציין זאת ונדבר על כך.

עד כמה ההרצאה תהיה פרקטית עבורי?

אם אנחנו כבר מכירים אז אתם יודעים שפרקטיות זה אחד הדברים הכי חשובים לי בידע שאני נותנת. כן, אני מתה על תיאוריה, אבל הדבר שאני באמת הכי אוהבת זה כלים ליישום ברמה של מהיום-למחר.

 

אז כן, הכי פרקטית שיש.

בהרצאה יהיו גם מותגים מתחרים שלי?

אני ממש מקווה בשבילכם שיהיו!

מפגש עם קולגות זאת הזדמנות מדהימה ללמוד אחד מהשני, ויותר מכך, להבין ולדייק היטב מה הבידול שלכם.

בהרצאה ניגע בצורה כל כך עמוקה בנושאים שקשורים לקהל היעד שלכם, שאתם תבינו שגם בתוך קהל היעד שלכם יש אינספור תתי קבוצות, מגוון תרבותי וצרכים פסיכולוגיים שונים לחלוטין.

מה תנאי התשלום?

רכישה מאובטחת באשראי. אם אתם מעדיפים העברה בנקאית אז צרו איתי קשר.

האם אפשר לבטל את ההרשמה?

ניתן לבטל את ההרשמה ולקבל החזר כספי מלא עד ה-8.11.22​.

ניתן לבטל את ההרשמה ולקבל החזר כספי מלא עד ה-8.11.22

להכיר דרך המילים שלי

על פניו, זה נשמע הגיוני: עבדנו קשה על הבאת לקוח חדש, וכעת אנחנו רוצים לגרום ללקוח הזה לקנות מאיתנו שוב. לכן נשלח לו גם גלויה עם קוד קופון. נשמע הגיוני? אכן כן. אבל בתוך ההיגיון הזה יש לא מעט בעייתיות. בפוסט כתבתי שלוש סיבות לכך.
כיצד לבחור את המוצר האידיאלי לייצור ולקבוע את המחיר האופטימלי עבורו. בסרטון אני חושפת שיטה מדעית חדשה, שפותרת את בעיית האמינות בשאלונים היפותטיים ומאפשרת למותגים לקבל החלטות מושכלות יותר לגבי ייצור ותמחור מוצרים.
לאחרונה התחלתי לחקור את הנושא של אסטרטגיות מבצעים ותמחורים, וגיליתי שיטה מאוד מעניינת שתופסת לאט לאט תאוצה בעולמות האיקומרס. על רגל אחת - מוצרים אפשר לחלק באופן מאוד גס למוצרים תועלתנים (utilitarian products) ומוצרים נהנתניים (hedonic products), והחלוקה הזו תקבע הרבה מאסטרטגיית המבצעים שתחליטו עליה. 
    עגלת הקניות שלך
    העגלה כרגע ריקה, אבל אני יכולה לעזור!לחצו כאן למצוא את הקורס המתאים לי

        יש גם ניוזלטר!

        אם קופירייטינג מעולה עושה לכם פרפרים בבטן, מיתוג עם פיצוח מטורף מדליק אתכם ואתם חושבים שחווית משתמש טובה היא אומנות, בואו לניוזלטר. ואם אתם פשוט מותגי איקומרס או בעלי עסקים שרוצים להעיף את השיווק שלכם קדימה, נפנה לכם גם מקום בספה, רק אל תשכחו להביא כיבוד.

        מייל, קליק, ואתם בפנים:

        תוך 5 דקות תקבלו את המייל הראשון