מחקר קהל יעד ואסטרטגיה שיווקית למותגי איקומרס
אם אתם מרגישים שחסרה לכם חתיכה (או כמה) בפאזל, אם אתם מרגישים שעוד מידע על הקהל שלכם, המתחרים שלכם, או הנישה שלכם בחו”ל – יכולים לפקוח לכם את העיניים ולתת מסלול ברור למותג שלכם ולדרך שבה אתם צריכים לצעוד בה – זה בדיוק המקום שבו אנחנו יכולים לעזור.

















עם מה יוצאים מהתהליך?
ייחודיות, בידול (UPS) וסיפור מותג
התוצר הכי משמעותי שמותג מקבל מהתהליך הוא את סיפור המותג שאנחנו כותבים, שמבוסס על מחקר משמעותי.
היום הצלחה בעולם האיקומרס קשורה באופן ישיר ליכולת של מותג לבדל את עצמו, והיכולת הזו לדייק מותג, לחבר אותו לערכים, לצרכים של קהל היעד, ולגרום לו לבלוט בנוף – זוהי
ללא ספק אחת החוזקות המשמעותיות שיש לנו בצוות.
מידע
ידע הוא כוח, אבל לא כקלישאה. במחקר האסטרטגי שלנו אנחנו חוקרים לעומק את קהל היעד שלכם (גם אלו שרכשו בעבר וגם הקהל שעוד לא רכש) על ידי שאלונים, ראיונות ומחקר בקהילות. אנחנו גם עושים כחלק מהתהליך מחקר מתחרים ומחקר על הנישה בחו”ל.
מפת דרכים להמשך הדרך
אנחנו מסכמים את כל התובנות והמסקנות שלנו בצורה פשוטה, מתומצתת וקלה לשימוש.
מהתהליך איתנו לא תצאו עם גוגל דוקס באורך 100 עמודים שאף אחד בצוות שלכם לא יפתח אחרי הפרזנטציה. אנחנו לא מאמינים במחקר עבור סימון וי, אלא רק בשימוש במסקנות שלנו מהמחקר – לתוך עבודת היומיום של המותג שלכם.
חוזרים לכולם תוך 48 שעות
לאילו מותגים התהליך מתאים?
אם אתם מותג איקומרס בתחום הלייפסטייל שעושה מחזורים של 100K ש”ח ומעלה בחודש, יש לכם זרוע מבצעת חזקה במותג, אבל אתם מרגישים שהזרוע האסטרטגית היא החלשה יותר אצלכם – אתם בדיוק המותגים שאנחנו יודעים לעזור להם עם המחקרים האסטרטגים שלנו.