חווית משתמש וקופירייטינג לאתרי איקומרס
בעזרת שלושה מחקרים קצרים וממוקדים (קהל יעד, נישה ומתחרים) אנחנו יודעים לכתוב סיפור מותג שמביא ייחודיות ובידול לשוק, ועל בסיסו ליצור אפיון חווית משתמש וקופירייטינג לאתר שמביא לאחוזי המרה גבוהים מהממוצע (3% המרה ומעלה).















עם מה יוצאים מהתהליך?
סיפור מותג
הסיפור הזה הוא למעשה עמוד השדרה של המותג, שמציג, דרך סטוריטלינג וטכניקות קופירייטינג אחרות את המהות של המותג, החזון שלו, הערכים והצרכים שהוא עונה עליהם.
שיפור ביחס ההמרה (CRO)
העבודה אצלנו היא לא קוסמטית בלבד, אלא באמת עושים תהליך פיצוח של הזוויות השיווקיות והמסרים שאיתם כדאי לצאת לשוק. לכן האתרים שאנחנו עובדים עליהם מצליחים להכפיל ולשלש את אחוזי ההמרה שלהם (ורוב האתרים שלנו מגיעים ל-3% המרה ומעלה בסופו של דבר)
בהירות
בהירות לגבי הדרך של המותג, העתיד שלו ומערכת היחסים שלו עם הקהל. אומנם לא מדובר כאן בתהליך אסטרטגי, אך בהירות היא בהחלט אחת מ”תופעות הלוואי” של התהליך.
חוזרים לכולם תוך 48 שעות
לאילו מותגים התהליך מתאים?
החלפת מצבר ושמן
עבודה קצרה וממוקדת על טמפלייט דף המוצר ועמוד החנות/קטגוריה.
התהליך מתאים ל:
1.מותגים שיש להם כבר מעל ל-2% המרה, אבל רוצים להגדיל עוד את אחוזי ההמרה.
2. למותגים שיש קשיים תזרימיים (אבל עדיין עושים מחזור של מעל ל-80K ₪ בחודש) ורוצים לבדוק כבודה נקודתית בלבד.
טיפול 10,000
אפיוני חווית משתמש (Wireframes) וקופירייטינג לכל האתר.
התהליך מתאים ל:
1.מותגים שיש להם אחוזי המרה נמוכים מאוד (פחות מ-1%), אבל עדיין עושים מחזור של מעל ל-200K ₪ בחודש.
2. מותגים שמכל סיבה שהיא יוצאים לבניית אתר חדש ורוצים להתחיל איתו עם פוטנציאל ההמרה הגבוה ביותר.