0
0

אימייל מרקטינג למותגי איקומרס

אימייל מרקטינג הוא אחד האפיקים הרווחיים ביותר באיקומרס, וזה ללא ספק אחת החוזקות שלנו בצוות: ליצור תוכן מעניין (ולא בנאלי!) למותגים, לכתוב קופירייטינג שמחבר רגשית למותג, לעצב לפי כללי חווית משתמש ולבנות את הכל לפי אסטרטגיית אימייל מרקטינג.
 

עם מה יוצאים מהתהליך?

אוטומציות אימייל

אחרי הרבה מחקר וניסיון בעולם האימייל מרקטינג, פיתחנו אסטרטגיה משלנו לאוטומציות שמוכיחה את עצמה שוב ושוב.
 
אנחנו מתחילים בעבודה על שלוש
האוטומציות הקריטיות (אונבורדינג, נטישת עגלה ופוסט-פרצ’ייס) עם פלואו של 3-5 מיילים לכל אוטומציה. אחר כך – השמיים הם הגבול.
 

ניוזלטרים

היחס המועדף עלינו הוא 4 ניוזלטרים בחודש, כש-3 הם של תוכן ו-1 הוא מכירתי. אנחנו יודעים ליצור תוכן מעניין, מרענן, ייחודי בנוף ושמחובר באופן ישיר לערכים של המותג ולמוצרים שהוא רוצה לקדם בכל חודש.
 

מכירות!

אנחנו חובבים של בהירות ותכנון פיננסי. העבודה שלנו על אימייל מרקטינג מחזירה 3-4 שקלים בממוצע על כל איש שנמצא אצלכם ברשימה. כלומר, אם יש לכם 30K מאושרי דיוור, אנחנו יודעים לעשות מזה 90K-120K ש”ח בחודש. (וכן, אנחנו תמיד מגדירים את הייחוס של פלאשי על הקלקה בלבד, אין התחכמויות!)
 

חוזרים לכולם תוך 48 שעות

לאילו מותגים התהליך מתאים?

אם אתם מותג איקומרס בתחום הלייפסטייל שעושה מחזורים של 100K ומעלה בחודש, ואתם רוצים בתהליך של חודשיים להגדיל משמעותית את המחזורים שלכם, אנחנו יכולים לעזור.

תוצאות של מותג קוסמטיקה
לאחר ארבעה חודשים של עבודה

"קלאבה שינו לנו את כל פני העסק. כבר תוך חודשיים ראינו קפיצה משמעותית באחוזי ההמרה ובמחזורי המכירות, ושלושה חודשים אחר כך כבר הגענו להכפלה וחצינו את רף החצי מליון ש"ח בחודש"
אלי ש.
סמנכ"ל שיווק
חוזרים לכולם תוך 48 שעות

השיטה שלנו

אין הנחתום מעיד על עיסתו

כלומר, בשיווק כן, אבל תמיד כדאי לשמוע מאחרים.

שאלות ששואלים הרבה:

כמה כסף עושים מאימייל מרקטיגג?

המון מותגים לא יודעים את זה ולא מנצלים את האפיק בצורה נכונה, אבל אימייל מרקטינג הוא אחד האפיקים עם החזר ההשקעה הגבוה ביותר.

כמה גבוה? הבנצ’מרקים אומרים שלמותגים שעושים 100K ש”ח עד 500K ש”ח בחודש – היחס הוא שני שקלים על רשום לניוזלטר. מהסטטיסטיקות שלנו, אנחנו מביאים 3-4 שקלים(!!) על כל רשום כלומר. כלומר, אם יש לכם רשימה תפוצה של 20,000 אנשים, אנחנו יודעים בממוצע לעשות לכם בחודש 60K-80K ש”ח מאימייל מרקטינג בלבד.

 

שימו לב שברשימות קטנות היחס הוא אחר, ויש לנו דוגמאות גם לרשימות של 500 אנשים שמכניסות 20K ש”ח בחודש.

מה מיוחד באימייל מרקטינג שלכם?

אימייל מרקטינג היא אחת החוזקות הכי גדולות שלנו, בגלל שהיא שמה במרכז את מה שאנחנו הכי טובים בו: תוכן וקופירייטינג שיודעים לגעת, לרגש ולהניע לפעולה, ביחד עם שילוב של עבודה אנליטית.

עברנו תהליך מחקר ארוך עם נושא האימייל מרקטינג והכשרה אצל המומחה הכי גדול בארץ בתחום (שהחזיק חברה בינלאומית שנמכרה במליונים, בתחום יצירת התוכן).

 

יצרנו סיסטם משלנו, שכולל פלואו מדויק ללקוח עבור כל אחד מהאוטומצית, המון A/B Testing ואינספור שעות פיצוח.

 

אנחנו גאים להגיד שאת החזרי ההשקעה שאנחנו עושים מאימייל מרקטינג לא ראינו הרבה בעולם האיקומרס, וזו תוצאה של חודשים של מחקר, עבודה וניסיון.

איך התהליך עובד?

לפני תחילת התהליך אתם מקבלים מסמך מסודר שמפרט בדיוק את הפעולות שלנו לשלושת החודשים הקרובים.

את התהליך אנחנו מתחילים בפגישת אפיון שפה, לאחר מכן מספר שבועות שבהם אנחנו עושים מחקר קהל יעד (שאלונים, ראיונות וניתוח קהילות), מחקר נישה ומחקר מתחרים.

מכל המחקרים האלו אנחנו יוצאים עם המון מסקנות, ולאחר מכן אנחנו עושים עוד פגישה שבה אנחנו מגבשים אסטרטגיה ומקבלים החלטות לגבי השפה ודרך התקשורת של המותג.

לאחר מכן אנחנו מתחילים בחודש עבודה אינטנסיבי שבו מאפיינים, כותבים, מעצבים ובונים שלוש אוטומציות:
1. אונבורדינג

2. נטישת עגלה

3. פוסט-פרצ’ייס

בנוסף, בתהליך אנחנו בונים פופאפים לאתר, עם מספר A/B Testing ואנחנו לא עוצרים עד שמגיעים ל-5% המרה לפחות בפופאפ.

לאחר התהליך הראשוני, שאצל רוב המותגים מגיעים במהלכו להכפלה-שילוש של המחזורים, אנחנו עוברים לעבודת שגרה שבה עובדים על בניית אסטרטגיית תוכן, ניוזלטרים ואסמסים

מה התוצר שמקבלים בסוף?

מהתהליך הראשוני יוצאים עם מספר תוצרים:


1. סיפור מותג, שמביא לידי ביטוי את האסטרטגיה של המותג ונותן את הבסיס לקופירייטינג.


2. שלוש אוטומציות מעוצבות ובנויות בפלאשי או בקלאביו (לבחירתכם). לכל אוטומציה יש פלואו של מספר מיילים והיא כוללת A/B Testing לתזמונים ולכותרות.

 

3. פופאפ בשתי גרסאות עבור A/B Testing

 

4. ואם נמשיך יחד לתהליך בשגרה – בכל חודש נעשה ארבעה ניוזלטרים ואסמס אחד.

באילו נישות יש לכם נסיון?

יש לנו ניסיון בתחומים רבים בעולם הלייפסטייל: אופנה, קוסמטיקה, תכשיטים, ספורט, הורות, מוצרי נייר, עיצוב הבית, לימודים מקצועיים ועוד.

יש לנו גם נסיון בעבודה עם מותגים בעלי תו מחיר גבוה (מעל 1000  ש”ח לפריט).

מה טווח המחירים שלכם?

עלות העבודה שלנו משתנה בהתאם לצרכים של המותג ולהיקף הפעילות.

אנחנו עובדים רק עם מותגים שעושים 100K ש”ח בחודש ומעלה, כיוון שעלויות הריטיינר שלנו דורשות בסיס כלכלי מסוים.

ומשהו חשוב: בהיותנו צוות חובב אתגרים, עם הרבה מותגים אנחנו עובדים בצורה היברידית (ריטיינר קטן ואחוזים לפי הצלחה) ואנחנו מאוד אוהבים את זה. לא עם כל המותגים אנחנו עושים את זה, אבל במקומות שאנחנו רואים פוטנציאל גדול ויש לנו כימיה טובה עם המותג – זו לחלוטין אפשרות.

אתם עובדים גם עם מותגים בינלאומיים?

כמובן.

יש לנו לקוחות עם מותגים בינלאומיים, ואפילו אחד המותגים שלנו הוא בינלאומי. אנחנו מאוד מאמינים בפנייה לזירה הזו, במיוחד במותגים נישתיים (שצריכים לפנות לכמות הרבה יותר גדולה של אנשים).

בנוסף לזה שהאנגלית שלנו מצוינת, יש לנו בצוות גם עורך לשוני דובר אנגלית שפת אם, שאחראי לוודא את הניואנסים הקטנים בכל שלב.

באילו פלטפורמות אתם יוצרים את האימייל מרקטינג?

נכון לעכשיו ההעדפה שלנו היא עבור מותגים ישראלים לעבוד בפלאשי, ועבור מותגים בינלאומיים לעבוד בקלאביו.

 

אבל כמובן שאנחנו צריכים קודם להבין את הצרכים שלכם ושל המותג, ואחר כך להמליץ על מערכת.

חובבי מילים?

גם אנחנו!

על פניו, זה נשמע הגיוני: עבדנו קשה על הבאת לקוח חדש, וכעת אנחנו רוצים לגרום ללקוח הזה לקנות מאיתנו שוב. לכן נשלח לו גם גלויה עם קוד קופון. נשמע הגיוני? אכן כן. אבל בתוך ההיגיון הזה יש לא מעט בעייתיות. בפוסט כתבתי שלוש סיבות לכך.
    עגלת הקניות שלך
    העגלה כרגע ריקה, אבל אני יכולה לעזור!לחצו כאן למצוא את הקורס המתאים לי

        יש גם ניוזלטר!

        אם קופירייטינג מעולה עושה לכם פרפרים בבטן, מיתוג עם פיצוח מטורף מדליק אתכם ואתם חושבים שחווית משתמש טובה היא אומנות, בואו לניוזלטר. ואם אתם פשוט מותגי איקומרס או בעלי עסקים שרוצים להעיף את השיווק שלכם קדימה, נפנה לכם גם מקום בספה, רק אל תשכחו להביא כיבוד.

        מייל, קליק, ואתם בפנים:

        תוך 5 דקות תקבלו את המייל הראשון