אימייל מרקטינג למותגי איקומרס
עם מה יוצאים מהתהליך?
אוטומציות אימייל
ניוזלטרים
מכירות!
חוזרים לכולם תוך 48 שעות
לאילו מותגים התהליך מתאים?
אם אתם מותג איקומרס בתחום הלייפסטייל שעושה מחזורים של 100K ומעלה בחודש, ואתם רוצים בתהליך של חודשיים להגדיל משמעותית את המחזורים שלכם, אנחנו יכולים לעזור.
תוצאות של מותג קוסמטיקה
לאחר ארבעה חודשים של עבודה
השיטה שלנו
אין הנחתום מעיד על עיסתו
כלומר, בשיווק כן, אבל תמיד כדאי לשמוע מאחרים.
שאלות ששואלים הרבה:
המון מותגים לא יודעים את זה ולא מנצלים את האפיק בצורה נכונה, אבל אימייל מרקטינג הוא אחד האפיקים עם החזר ההשקעה הגבוה ביותר.
כמה גבוה? הבנצ’מרקים אומרים שלמותגים שעושים 100K ש”ח עד 500K ש”ח בחודש – היחס הוא שני שקלים על רשום לניוזלטר. מהסטטיסטיקות שלנו, אנחנו מביאים 3-4 שקלים(!!) על כל רשום כלומר. כלומר, אם יש לכם רשימה תפוצה של 20,000 אנשים, אנחנו יודעים בממוצע לעשות לכם בחודש 60K-80K ש”ח מאימייל מרקטינג בלבד.
שימו לב שברשימות קטנות היחס הוא אחר, ויש לנו דוגמאות גם לרשימות של 500 אנשים שמכניסות 20K ש”ח בחודש.
אימייל מרקטינג היא אחת החוזקות הכי גדולות שלנו, בגלל שהיא שמה במרכז את מה שאנחנו הכי טובים בו: תוכן וקופירייטינג שיודעים לגעת, לרגש ולהניע לפעולה, ביחד עם שילוב של עבודה אנליטית.
עברנו תהליך מחקר ארוך עם נושא האימייל מרקטינג והכשרה אצל המומחה הכי גדול בארץ בתחום (שהחזיק חברה בינלאומית שנמכרה במליונים, בתחום יצירת התוכן).
יצרנו סיסטם משלנו, שכולל פלואו מדויק ללקוח עבור כל אחד מהאוטומצית, המון A/B Testing ואינספור שעות פיצוח.
אנחנו גאים להגיד שאת החזרי ההשקעה שאנחנו עושים מאימייל מרקטינג לא ראינו הרבה בעולם האיקומרס, וזו תוצאה של חודשים של מחקר, עבודה וניסיון.
לפני תחילת התהליך אתם מקבלים מסמך מסודר שמפרט בדיוק את הפעולות שלנו לשלושת החודשים הקרובים.
את התהליך אנחנו מתחילים בפגישת אפיון שפה, לאחר מכן מספר שבועות שבהם אנחנו עושים מחקר קהל יעד (שאלונים, ראיונות וניתוח קהילות), מחקר נישה ומחקר מתחרים.
מכל המחקרים האלו אנחנו יוצאים עם המון מסקנות, ולאחר מכן אנחנו עושים עוד פגישה שבה אנחנו מגבשים אסטרטגיה ומקבלים החלטות לגבי השפה ודרך התקשורת של המותג.
לאחר מכן אנחנו מתחילים בחודש עבודה אינטנסיבי שבו מאפיינים, כותבים, מעצבים ובונים שלוש אוטומציות:
1. אונבורדינג
2. נטישת עגלה
3. פוסט-פרצ’ייס
בנוסף, בתהליך אנחנו בונים פופאפים לאתר, עם מספר A/B Testing ואנחנו לא עוצרים עד שמגיעים ל-5% המרה לפחות בפופאפ.
לאחר התהליך הראשוני, שאצל רוב המותגים מגיעים במהלכו להכפלה-שילוש של המחזורים, אנחנו עוברים לעבודת שגרה שבה עובדים על בניית אסטרטגיית תוכן, ניוזלטרים ואסמסים
מהתהליך הראשוני יוצאים עם מספר תוצרים:
1. סיפור מותג, שמביא לידי ביטוי את האסטרטגיה של המותג ונותן את הבסיס לקופירייטינג.
2. שלוש אוטומציות מעוצבות ובנויות בפלאשי או בקלאביו (לבחירתכם). לכל אוטומציה יש פלואו של מספר מיילים והיא כוללת A/B Testing לתזמונים ולכותרות.
3. פופאפ בשתי גרסאות עבור A/B Testing
4. ואם נמשיך יחד לתהליך בשגרה – בכל חודש נעשה ארבעה ניוזלטרים ואסמס אחד.
יש לנו ניסיון בתחומים רבים בעולם הלייפסטייל: אופנה, קוסמטיקה, תכשיטים, ספורט, הורות, מוצרי נייר, עיצוב הבית, לימודים מקצועיים ועוד.
יש לנו גם נסיון בעבודה עם מותגים בעלי תו מחיר גבוה (מעל 1000 ש”ח לפריט).
עלות העבודה שלנו משתנה בהתאם לצרכים של המותג ולהיקף הפעילות.
אנחנו עובדים רק עם מותגים שעושים 100K ש”ח בחודש ומעלה, כיוון שעלויות הריטיינר שלנו דורשות בסיס כלכלי מסוים.
ומשהו חשוב: בהיותנו צוות חובב אתגרים, עם הרבה מותגים אנחנו עובדים בצורה היברידית (ריטיינר קטן ואחוזים לפי הצלחה) ואנחנו מאוד אוהבים את זה. לא עם כל המותגים אנחנו עושים את זה, אבל במקומות שאנחנו רואים פוטנציאל גדול ויש לנו כימיה טובה עם המותג – זו לחלוטין אפשרות.
כמובן.
יש לנו לקוחות עם מותגים בינלאומיים, ואפילו אחד המותגים שלנו הוא בינלאומי. אנחנו מאוד מאמינים בפנייה לזירה הזו, במיוחד במותגים נישתיים (שצריכים לפנות לכמות הרבה יותר גדולה של אנשים).
בנוסף לזה שהאנגלית שלנו מצוינת, יש לנו בצוות גם עורך לשוני דובר אנגלית שפת אם, שאחראי לוודא את הניואנסים הקטנים בכל שלב.
נכון לעכשיו ההעדפה שלנו היא עבור מותגים ישראלים לעבוד בפלאשי, ועבור מותגים בינלאומיים לעבוד בקלאביו.
אבל כמובן שאנחנו צריכים קודם להבין את הצרכים שלכם ושל המותג, ואחר כך להמליץ על מערכת.