fbpx

בואו להעלות את אחוזי ההמרה באתר שלכם עם הצ’קליסט המלא לאתרי איקומרס

כל המידע שצריך לכתוב בדף המוצר באתר שלכם כדי להעלות את אחוזי ההמרה שלו – בצ’קליסט אחד מקיף, מוכח וקל לשימוש.

תהית פעם למה כל כך הרבה אנשים נוטשים את האתר שלך מבלי לקנות?

אחת הבעיות המרכזיות של אתרי איקומרס שגורמות לנטישה היא שפשוט… אין מספיק מידע למשתמשים שנכנסים אליו.

“המידה תתאים לי?”

“אפשר להכניס את הכלי למדיח?”

“יש אישור משרד הבריאות?”

“מה האורך של השרשרת?”

כל אלו ועוד הן שאלות קריטיות שיש למשתמשים שלכם, שמשפיעות על אם הם יבחרו לקנות או לא.

מה באמת קורה לאנשים כשהם נכנסים לאתר שלך ואין בו מספיק מידע?

תחושת חוסר אמון

69% מהרוכשים אמרו שהדבר שהכי משפיע על ההחלטה שלהם לקנות הוא מידע מפורט על המוצר (לפי מחקר של Salsify).

נטישת האתר

25% מהמשתמשים נוטשים את הסל בגלל תחושה שהאתר לא מספיק אמין (לפי מחקר של Econsultancy)

הגדלת ה-Bounce Rate

34% מהאנשים ינטשו מהאתר תוך פחות מ-10 שניות (לפי מחקר של Rakuten Marketing)

הצ’קליסט שלנו לאתרי איקומרס:

קבלו את הצ’קליסט החינמי לאתרי איקומרס

הירשמו וקבלו תוך חמש דקות למייל קישור לצ’קליסט המלא

אהלן, נעים להכיר

דורית סינגר.

בארבע השנים האחרונות אני חיה ונושמת את עולם האיקומרס. עבדתי עם מעל ל-120 מותגים ויש לי גם שני מותגי איקומרס משלי.

אני חוקרת את העולמות האלו (עם הרבה תשוקה!), בעיקר בתחומי מחקרי קהל יעד, אסטרטגיות שיווקיות, CRO וניתוחים אנליטיים.

בעזרת השיטות שפיתחתי עזרתי למספר לא מועט של מותגים לשפר משמעותית את יחס ההמרה, ובתהליכים ארוכים יותר גם הבאתי להכפלה ולשילוש של מחזורי המכירות תוך מספר חודשים.