אפיון חווית משתמש וקופירייטינג לאתרי איקומרס

לפני חצי שנה פנה אלינו מותג תכשיטים בינלאומי, שהביא טראפיק גדול לאתר ובזכות זה הצליח ליצור מחזור של $100K בחודש, אבל עמד על 0.8% המרה בלבד. בעזרת עבודה משותפת של מספר שבועות ויישום שלה, המותג הצליח להגיע ל-1.7% המרה. מה שאומר שהמחזור החודשי הוכפל (על אותו תקציב שיווק בדיוק), בעבודה מאומצת של מספר שבועות בלבד.

הפרטים החשובים:

כל פרויקט אפיון חווית משתמש וקופירייטינג מתחיל אצלנו קודם כל במחקר. כתיבה טובה היא כתיבה שמחוברת לערכים של המותג, לאופי שלו ומדברת בדיוק אל הצרכים, המניעים והרצונות של הקהל שלו.

אפשר לעבוד על חווית משתמש וקופירייטינג לאתרי איקומרס, דפי מכירה, קמפיינים וניוזלטרים. גם בעברית וגם באנגלית.

חווית המשתמש והקופירייטינג שאנחנו עושה מתחברים למטרות העסקיות שלכם, והם לא מנותקים מכך. כל אלמנט וכל מילה שנכתוב מחושבים ונועדו להעביר רעיונות ומסרים.

כל לקוח ולקוח שלנו הוא VIP. אנחנו לוקחים מספר פרויקטים מוגבל כל חודש, בגלל שהשירות שאנחנו נותנים והזמינות שלנו, הם שני אלמנטים שנורא חשובים לנו.

הגיע הרגע הזה בסוף החודש שאתם מסתכלים על האנליטיקות של האתר ומגלים שלמרות כל המבצעים שהיו בשבועות לפני כן, אחוזי ההמרה חזרו לקדמותם. אתם לא מבינים למה ביום האם או לקראת קריסמס המכירות מתפוצצות, אבל בכל שאר השנה אתם לא מצליחים לעבור את 2% ההמרה. אתם מקבלים עוד מייל מחנות B2B שרוצה להזמין עוד מלאי מהמוצרים שלכם, אבל אתם לא מבינים איך הם מצליחים למכור הרבה יותר מכם, ואתם המותג! והחלק הכי קשה לטעמי הוא החלק שבו אתם מבינים שלמרות שהצוות שלכם עבד במרץ והגעתם למחזורים יפים, בסוף הרווח שנשאר הוא כל כך קטן (אם בכלל).

כל אלו קשורים לאחוזי המרה באתר, אחוז לקוחות חוזרים ועלויות פרסום, ואת זה אני יודעת לשפר.

עובדים איתנו:

שיטת העבודה שלנו:

מתחילים בקטן


עובדים על דף הבית או דף המוצר באתר שלכם כדי לשפר את אחוזי ההמרה שלו.

בפועל זה אומר שבתהליך הראשוני עושים:
● אפיון שפה
● מחקר קהל יעד קצר
● כתיבת סיפור המותג
● ארכיטקטורת אתר
● אפיון חווית משתמש וקופירייטינג לדף הבית

79% מהלקוחות שלנו ממשיכים לתהליך ארוך יותר


עובדים על כל האתר כדי למקסם את התוצאות שלו. אנחנו לא מתחייבים לתוצאות אבל כן יכולים להגיד שרוב האתרים שאנחנו עובדים עליהם מגיעים ל-3% המרה ומעלה.

בפועל זה אומר שבתהליך ההמשך עושים:
● אפיון חווית משתמש וקופירייטינג לכל הדפים באתר
● קופירייטינג לדפי הקטגוריה ולמוצרים באתר

20% מהלקוחות שלנו ממשיכים אחר כך לרייטיינר חודשי


ללקוחות שלנו שנמצאים איתי לטווח הארוך אנחנו נכנסת לקרביים של המותג ורואים את עצמנו ממש כחלק אינטרגלי ממנו.

בפועל זה אומר שבריטיינר החודשי עושים:
● ניהול פרויקטים שיווקיים, מקצה לקצה, כל אלו שאתם לא מספיקים להגיע אליהם בעצמכם (כן, כולל ניהול ספקים).
● חווית משתמש וקופירייטינג בשגרה: ניוזלטרים, קמפיינים, מוצרים חדשים וכו'.
● וכמובן, ייעוץ אסטרטגי שיווקי

למי זה מתאים?

כי חשוב לנו לענות על צרכים אמיתיים שלכם.

אם אתם מותגי איקומרס שמאמינים במוצרים שלהם ויודעים שיש להם פוטנציאל לגדול אפילו עוד.

אם אתם מותגי איקומרס שמבינים שרכישה של מוצרי לייפסטייל היא לרוב עניין רגשי קודם כל.

אם אתם מותגי איקומרס שמבינים שהמפתח לשבור את תקרת הזכוכית, נמצא בהבנה המעמיקה של הקהל שלהם.

והנה כמה דברים שלקוחות כתבו על העבודה ביחד:

שאלות ששואלים הרבה:

איור כדור פורח

בואו נכיר

חוזרים לכולם תוך 48 שעות

איור כדור פורח

ואפשר פשוט להתקשר

או לשלוח הודעה

צריכים עוד קצת להתבשל עם זה?

בואו:

להכיר דרך המילים שלי

כשבעלי שירות מבטיחים הבטחות, עולות מספר סוגיות אתיות, וחשוב לשים עליהם את הדעת. האם זה מוסרי להבטיח הבטחות שכאלה? איך נותנים הבטחות בצורה כנה ואמיתית? והכי חשוב, איך תדעו בעצמכם לשאול את השאלות הנכונות בכדי לדעת אם נותן השירות שלפניכם הוא כנה ואמיתי.
אני כותבת הרבה על החששות שעוצרים בעלי עסקים מלעשות את הצעד לעבור לאונליין ולהגדיל את ההכנסות שלהם, אבל מה אם החששות מגיעות לא רק מהפחדים שלנו עצמנו אלא גם מהסביבה שלנו, שלא תמיד מכירה את עולם העסקים ואיך הדברים עובדים בו?
מותג שמגלגל מחזורים של מליונים עם מחירים שגבוהים פי 5 מהממוצע בשוק. הכל על איך הם עושים את זה וטקטיקות ליישום באתר שלכם.
    עגלת הקניות שלך
    העגלה כרגע ריקה, אבל אני יכולה לעזור!לחצו כאן למצוא את הקורס המתאים לי

        יש גם ניוזלטר!

        אם קופירייטינג מעולה עושה לכם פרפרים בבטן, מיתוג עם פיצוח מטורף מדליק אתכם ואתם חושבים שחווית משתמש טובה היא אומנות, בואו לניוזלטר. ואם אתם פשוט מותגי איקומרס או בעלי עסקים שרוצים להעיף את השיווק שלכם קדימה, נפנה לכם גם מקום בספה, רק אל תשכחו להביא כיבוד.

        מייל, קליק, ואתם בפנים:

        תוך 5 דקות תקבלו את המייל הראשון