מחקרים בתחום חווית המשתמש מוכיחים כי מענה על חששות באתר האינטרנט מגביר באחוזים גבוהים את הסיכוי שאדם יעשה את הפעולה שאתם רוצים שהוא יעשה. הנה רשימה של חששות נפוצים והדרך שאפשר לענות עליהם באתר שלכם.
דורית סינגר
60 דקות שבהן אנחנו עוברים על האתר שלכם ואתם מבינים בדיוק מה צריך לעשות בו כדי לשפר את אחוזי ההמרה שלו.
מסקר שעשיתי בקרב כל מי שעשה אצלי פגישות ייעוץ בעבר, בממוצע בעקבות הפגישה והיישום של ההמלצות אחוזי ההמרה באתר עולים ב-0.3%-1%!
הוובינר הקרוב:
12:30 - 11:00
60 דקות שבהן אנחנו עוברים על האתר שלכם ואתם מבינים בדיוק מה צריך לעשות בו כדי לשפר את אחוזי ההמרה שלו.
מסקר שעשיתי בקרב כל מי שעשה אצלי פגישות ייעוץ בעבר, בממוצע בעקבות הפגישה והיישום של ההמלצות אחוזי ההמרה באתר עולים ב-0.3%-1%!
הוובינר הקרוב:
12:30 - 11:00
אני עובדת רק עם מותגים שיש להם מחזורים של 100K ש”ח ומעלה בחודש.
אם אתם עדיין לא שם – יש לי שירות שלי פגישות ייעוץ חד פעמיות לשיפור יחס המרה באתר, והן מתאימות למותגים בכל הגדלים.
אנחנו כותבים פעם בשבוע מיילים בנושא שיווק, סטוריטלינג, חווית משתמש ועיצוב באיקומרס.
נשמח לפגוש אתכם שם!
עם פרסום, אבל לנצח בלי ספאם.
אנחנו כותבים פעם בשבוע מיילים בנושא שיווק, סטוריטלינג, חווית משתמש ועיצוב באיקומרס.
נשמח לפגוש אתכם שם!
עם פרסום, אבל לנצח בלי ספאם.
חווית משתמש, קופירייטינג: Clave
עיצוב גרפי: נועה כהן צמח ו-Clave
בניית אתרים: רונן סימנדוייב
השראה נצחית: ארבלי.
אם קופירייטינג מעולה עושה לכם פרפרים בבטן, מיתוג עם פיצוח מטורף מדליק אתכם ואתם חושבים שחווית משתמש טובה היא אומנות, בואו לניוזלטר. ואם אתם פשוט מותגי איקומרס או בעלי עסקים שרוצים להעיף את השיווק שלכם קדימה, נפנה לכם גם מקום בספה, רק אל תשכחו להביא כיבוד.
תוך 5 דקות תקבלו את המייל הראשון