איך משווקים להורים צעירים?

סדנת ניתוח קהל יעד ושיווק, לעסקים שקהל היעד שלהם הוא הורים לתינוקות ופעוטות (0-3)

בכמה מילים:

סדנה שהיא השילוב המושלם בין תיאוריה ובין פרקטיקה. 3.5 שעות של צלילה למים העמוקים של ניתוח קהלי יעד, ביחד עם דרכים מעשיות ליישום.

בקצת יותר מילים:

בסדנה נצלול לעומק לצרכים הפסיכולוגיים, הסוציולוגיים, לתרבות ההורית בישראל ולשינויים שקרו בעקבות הקורונה, ונעזור לכם לבנות מתוכם תוכנית אסטרטגית שיווקית שמדויקת לעסק שלכם, תוך כדי קבלת פידבקים ודיונים. במהלך הסדנה כל משתתף יבנה דף נחיתה או דף מוצר, וזה כדי להפוך את הסדנא להכי פרקטית שיש.

אני עושה מחקר עצום מאחורי הקלעים (מעל ל-15 שעות מחקר) ומביאה לכם את כל המסקנות לגבי קהל היעד שלכם - הורים לילדים בגילאי 0-3 בישראל.

7.3.22

10:30-14:00
(יש הקלטה, לא לדאוג)

סדנה דיגיטלית

(כלומר זום, אבל בלייב)

526 ש"ח (כולל מע"מ)

ניתן לחלק ל-3 תשלומים.

החל מה-28.2.22 המחיר יעלה ל-586 ש”ח (כולל מע”מ).

נרשמו לסדנה:
7/20

עם מה תצאו מהסדנה?

תקבלו תובנות לגבי קהל היעד שלכם

תתחילו להבין את הקהל שלכם, אבל באמת. תדעו להגיד מה המניעים של הקהל שלכם, איך הם מושפעים מהסביבה שלהם ומהתרבות שלהם, ובסופו של דבר, מה יעזור להם לקבל את ההחלטה לקנות מכם.

תבנו מסרים מדויקים שיעלו לכם את אחוזי ההמרה

תדעו בדיוק, בלי לנחש, מה לכתוב ואיך לכתוב את המסרים שלכם לקהל היעד, בצורה שגם תגדיל את אחוזי ההמרה שלכם באתר וגם תוריד את עלויות הפרסום.

תבנו דף נחיתה או דף מוצר

תצאו עם רעיונות למוצרים חדשים מדויקים, תבינו כיצד הלקוחות שלכם ירצו לקבל אותם ובאילו מסרים להשתמש, ואת כל אלה תהפכו לדף נחיתה או לדף מוצר, תוך כדי קבלת פידבקים לגביו.

כדאי לדעת: דפי נחיתה ודפי מוצר שכתובים בהם המסרים הנכונים ועונים על הצרכים של קהל היעד ממירים פי 5 בהשוואה לדפים שלא עושים זאת.

למי הסדנה מתאימה?

יזמי איקומרס ועסקים שמוכרים מוצרים להורים

בגדי ילדים
צעצועים לתינוקות ולפעוטות
בגדי הנקה
גאדג'טים להורים
מוצרי נקיון לבית
משחקי התפתחות לתינוקות ולפעוטות
ספרי ילדים

עסקים שנותנים שירותים להורים צעירים

ייעוץ שינה
ייעוץ הנקה
סדנאות לאמהות בחופשת לידה
טיפול רגשי
דוגיסיטרים
שירותי נקיון לבית

ותכל'ס, השמיים הם הגבול, כל עוד אתם מגדירים את קהל היעד שלכם כהורים לילדים בגילאי 0-3, הסדנה הזו תעזור לכם.

שאלות שנענה עליהן בסדנה:

אני תורמת 5% מהרווחים של הסדנה לעמותת "חיבוק ראשון".

נרשמו לסדנה:
7/20

אהלן, נעים להכיר

דורית סינגר. בונה אסטרטגיות שיווקיות למותגים ומנהלת פרויקטים של בניית אתרי איקומרס. הרבה מילים גדולות שבסוף אומרות שאני קצת פרפקציוניסטית, הרבה חוקרת, מאמינה שכל מותג מצליח מתחיל מלהבין באמת את הקהל שלו, ואני מתעלת את כל זה כדי לעזור לעסקים ולחברות להגדיל את אחוזי ההמרה שלהם ובסוף את הרווחים.

רוצים להתלבט על הסדנה ביחד?

חוזרת לכולם תוך 48 שעות.

שאלות נפוצות על הסדנה

להכיר דרך המילים שלי

    עגלת הקניות שלך
    העגלה כרגע ריקה, אבל אני יכולה לעזור!לחצו כאן למצוא את הקורס המתאים לי