fbpx

הסודות למבצע מוצלח – איך עושים מבצעים באתר מבלי להוזיל את המותג?

דורית סינגר

20/09/2023
קטגוריות: בניית אתרים, חווית משתמש, מחקרי נישה, שיווק

יש גם ניוזלטר!

אם התעניינת בנושא הזה, אפשר לקרוא גם:

שני מושגים שמשתמשים בהם הרבה בעולם השיווק זה Push וPull. למעשה, הבחירה בין אחת האסטרטגיות האלה היא אחת הבחירות הראשונות שצריך לעשות כשבונים אסטרטגיה שיווקית. בפוסט הזה אסביר מהן בדיוק שתי האסטרטגיות האלה ואיך יודעים באיזו אסטרטגיה לבחור?
בואו להבין את סוד ההצלחה של Savage X Fenty, שיש לו בידול חזק בשוק רווי, מסרים מדויקים לקהל היעד שלו וחווית משתמש נפלאה.

יש גם ניוזלטר!

אם קופירייטינג מעולה עושה לכם פרפרים בבטן, מיתוג עם פיצוח מטורף מדליק אתכם ואתם חושבים שחווית משתמש טובה היא אומנות, בואו לניוזלטר. ואם אתם פשוט מותגי איקומרס או בעלי עסקים שרוצים להעיף את השיווק שלכם קדימה, נפנה לכם גם מקום בספה, רק אל תשכחו להביא כיבוד.

מייל, קליק, ואתם בפנים:

תוך 5 דקות תקבלו את המייל הראשון