0
0

מה עושים כשהלקוחות לא קוראים פרטים חשובים בעמוד המוצר?

דורית סינגר

04/05/2023
קטגוריות: בניית אתרים, חווית משתמש, שיווק

יש גם ניוזלטר!

אם התעניינת בנושא הזה, אפשר לקרוא גם:

כשלקוח נתקל בתוכן פרסומי שלנו, בין אם זה מודעת פייסבוק או האתר שלנו, ובין אם זה אפילו הודעה שאנחנו מעבירים בווטסאפ, הדבר הראשון שקופץ לעין אלו הצבעים. הצבעים יגרמו ללקוח להחליט אם הוא רוצה להתעכב במשך כמה שניות כדי להתחיל להתעניין בפרסום שלנו, או שהפרסום לא מעניין אותו והוא רוצה לדלג הלאה
    עגלת הקניות שלך
    העגלה כרגע ריקה, אבל אני יכולה לעזור!לחצו כאן למצוא את הקורס המתאים לי

        יש גם ניוזלטר!

        אם קופירייטינג מעולה עושה לכם פרפרים בבטן, מיתוג עם פיצוח מטורף מדליק אתכם ואתם חושבים שחווית משתמש טובה היא אומנות, בואו לניוזלטר. ואם אתם פשוט מותגי איקומרס או בעלי עסקים שרוצים להעיף את השיווק שלכם קדימה, נפנה לכם גם מקום בספה, רק אל תשכחו להביא כיבוד.

        מייל, קליק, ואתם בפנים:

        תוך 5 דקות תקבלו את המייל הראשון