fbpx

שיטה אחת לחזק את החיבור הרגשי למותג ממקום לא צפוי

דורית סינגר

04/05/2023
קטגוריות: חווית משתמש, מיתוג, סטוריטלינג, שיווק

יש גם ניוזלטר!

אם התעניינת בנושא הזה, אפשר לקרוא גם:

אחד המותגים שהקדיש את עצמו לנושא הממוריאל הוא Hooten Young. המותג מוכר וויסקי וסיגרים והמסרים השיווקיים שלו מדברים על הרמת כוסית לצורך הנצחה.
מותג אירופאי שמגלגל בכל חודש מחזורים של מאות אלפי דולרים רק מאתר האיקומרס. וכן, המותג מוכר פיג'מות ב-200 דולר. בואו לקרוא איך הוא עשה זאת.

יש גם ניוזלטר!

אם קופירייטינג מעולה עושה לכם פרפרים בבטן, מיתוג עם פיצוח מטורף מדליק אתכם ואתם חושבים שחווית משתמש טובה היא אומנות, בואו לניוזלטר. ואם אתם פשוט מותגי איקומרס או בעלי עסקים שרוצים להעיף את השיווק שלכם קדימה, נפנה לכם גם מקום בספה, רק אל תשכחו להביא כיבוד.

מייל, קליק, ואתם בפנים:

תוך 5 דקות תקבלו את המייל הראשון