שיטה אחת לחזק את החיבור הרגשי למותג ממקום לא צפוי

דורית סינגר

04/05/2023
קטגוריות: חווית משתמש, מיתוג, סטוריטלינג, שיווק

יש גם ניוזלטר!

אם התעניינת בנושא הזה, אפשר לקרוא גם:

מחקר חדש מגלה: ישנם שני סוגים של הורים הקונים מוצרים חינוכיים, המונעים מתפיסות שונות לגבי ניידות חברתית. בסרטון זה אני מסבירה את ההבדלים בין שני הסוגים ומציעה אסטרטגיות שיווק מותאמות לכל אחד מהם, כדי לעזור למותגי חינוך למקד את המסרים שלהם ולהגדיל מכירות.
איך כותבים תוכן ומניעים לפעולה, אבל בלי לגרום לקוראים שלכם להרגיש שעשיתם עליהם מניפולציה.
אם הערכים של העסק רק מוצהרים באתר, הם נראים חסרי ביסוס. אבל כאשר מחברים את הערכים האלו לכל אלמנט באתר, זה גורם לכך שהקהל שלכם מרגיש שהמסרים עליהם המותג מבוסס הם מסרים אותנטיים, ושהערכים האלו באמת חלק אינטגרלי מהעסק שלכם.
    עגלת הקניות שלך
    העגלה כרגע ריקה, אבל אני יכולה לעזור!לחצו כאן למצוא את הקורס המתאים לי

        יש גם ניוזלטר!

        אם קופירייטינג מעולה עושה לכם פרפרים בבטן, מיתוג עם פיצוח מטורף מדליק אתכם ואתם חושבים שחווית משתמש טובה היא אומנות, בואו לניוזלטר. ואם אתם פשוט מותגי איקומרס או בעלי עסקים שרוצים להעיף את השיווק שלכם קדימה, נפנה לכם גם מקום בספה, רק אל תשכחו להביא כיבוד.

        מייל, קליק, ואתם בפנים:

        תוך 5 דקות תקבלו את המייל הראשון