0
0

איך בונים סטריפ של שאלות נפוצות באתר?

דורית סינגר

04/05/2023
קטגוריות: בניית אתרים, חווית משתמש, סטוריטלינג, שיווק

יש גם ניוזלטר!

אם התעניינת בנושא הזה, אפשר לקרוא גם:

על פניו, זה נשמע הגיוני: עבדנו קשה על הבאת לקוח חדש, וכעת אנחנו רוצים לגרום ללקוח הזה לקנות מאיתנו שוב. לכן נשלח לו גם גלויה עם קוד קופון. נשמע הגיוני? אכן כן. אבל בתוך ההיגיון הזה יש לא מעט בעייתיות. בפוסט כתבתי שלוש סיבות לכך.
מייבן (MAVEN) הצליח למשוך את עיני עם סרטוני ה-UGC שלו, אבל אחרי שראיתי את הפרסומת שהמותג הוציא לאחרונה, החלטתי ששווה להקדיש למותג הזה פוסט.
איך לעשות טסטים נכון באימייל מרקטינג ולשפר את הביצועים שלכם. בסרטון אני מראה את השיטה המדויקת שלי לטסטים בפופ-אפ, אוטומציות וניוזלטרים, כולל תוצאות אמיתיות מלקוחות שלי.
    עגלת הקניות שלך
    העגלה כרגע ריקה, אבל אני יכולה לעזור!לחצו כאן למצוא את הקורס המתאים לי

        יש גם ניוזלטר!

        אם קופירייטינג מעולה עושה לכם פרפרים בבטן, מיתוג עם פיצוח מטורף מדליק אתכם ואתם חושבים שחווית משתמש טובה היא אומנות, בואו לניוזלטר. ואם אתם פשוט מותגי איקומרס או בעלי עסקים שרוצים להעיף את השיווק שלכם קדימה, נפנה לכם גם מקום בספה, רק אל תשכחו להביא כיבוד.

        מייל, קליק, ואתם בפנים:

        תוך 5 דקות תקבלו את המייל הראשון