fbpx

התוכן המקיף בישראל בנושא איקומרס ושיווק

הקטגוריות הפופולריות:

לאחרונה התחלתי לחקור את הנושא של אסטרטגיות מבצעים ותמחורים, וגיליתי שיטה מאוד מעניינת שתופסת לאט לאט תאוצה בעולמות האיקומרס. על רגל אחת - מוצרים אפשר לחלק באופן מאוד גס למוצרים תועלתנים (utilitarian products) ומוצרים נהנתניים (hedonic products), והחלוקה הזו תקבע הרבה מאסטרטגיית המבצעים שתחליטו עליה. 

עולם השיווק במשך המון שנים התבסס על הדגשת הכאבים של המשתמשים (“כמה זמן עוד תסחבי את המשקל מהחגים?”), אבל דווקא בשנים האחרונות אנחנו רואים, גם מהצד המקצועי אבל במיוחד מצד הצרכנים, עלייה בהתנגדות לסוג השיווק הזה. בתגובה להתנגדות הזו, אנשי מקצוע רבים בתחום החלו למחות שאולי זה לא יפה או רגיש לדבר ככה, אבל זה […]

הפעם רצינו לעשות סרטון עבור מותגים מאוד נישתיים, שלמרות שהם נהנים כנראה מקהל נאמן ואחוזי המרה גבוהים, הם יגיעו ברוב הפעמים לתקיעות מסוימת בגלל מיצוי הקהל. לרוב אלו מותגים עם מוצר אחד או ליין מוצרים קטן ונישתי. לרוב המענה שהמותגים האלו נותנים הוא נורא נישתי וספציפי, ולכן יש יתרונות גדולים לאסטרטגיה הזו, אבל גם לא […]

יש גם ניוזלטר!

אם קופירייטינג מעולה עושה לכם פרפרים בבטן, מיתוג עם פיצוח מטורף מדליק אתכם ואתם חושבים שחווית משתמש טובה היא אומנות, בואו לניוזלטר. ואם אתם פשוט מותגי איקומרס או בעלי עסקים שרוצים להעיף את השיווק שלכם קדימה, נפנה לכם גם מקום בספה, רק אל תשכחו להביא כיבוד.

מייל, קליק, ואתם בפנים:

תוך 5 דקות תקבלו את המייל הראשון