0
0

מתי לשלוח תזכורת ללקוח שלא קנה הרבה זמן? סרטון + מחשבון

דורית סינגר

13/08/2024
קטגוריות: מחקרי נישה, שיווק
מתי לשלוח את אוטומציית ווין-בק

מחשבון - מתי לשלוח את אוטומציית ווין-בק (Win-Back)

כמעט אין דפוס, הרכישות נראות אקראיות למדי (לדוגמא, פעם הוא קונה כל 14 ימים ופעם הוא קונה כל שנה). 15.73 הדפוס מאוד קבוע וצפוי, כמעט ללא חריגות (לדוגמא, הוא קבוע חוזר כל חודש פחות או יותר).
כל לקוח שונה לחלוטין, אין שום דמיון בדפוסי הרכישה (לדוגמא, חלק מהלקוחות קונים כל שבועיים וחלק כל שנה) 1.62 כל הלקוחות קונים באותה תדירות (לדוגמא, כולם קונים כל שלושה חודשים פחות או יותר)
תדירות גבוהה (רוב האנשים קונים כל כמה ימים) 0.57 תדירות נמוכה (רוב האנשים קונים כל כמה חודשים ואפילו שנים)

תוצאות:

מחשב...

יש גם ניוזלטר!

אם התעניינת בנושא הזה, אפשר לקרוא גם:

הרבה מותגים עושים טעויות כשהאתר שלהם לא פונה נכון לדור ה-Z. התוצאה היא לרוב שריפת תקציבי ענק לפרסום ומעט מדי מכירות. אז איך עושים את זה נכון?
טרנד האיפור הטבעי כובש את חיבתי ואת הפיד שלי כבר זמן מה. פיסול במייקאפ - אאוט, נמשים - אין. אבל רגע לפני שאנחנו סוגרים את זה שם, החלטתי לעשות מחקר בנושא ולהבין מה בדיוק גרם להצלחה האדירה של המותג Glossier.
    עגלת הקניות שלך
    העגלה כרגע ריקה, אבל אני יכולה לעזור!לחצו כאן למצוא את הקורס המתאים לי

        יש גם ניוזלטר!

        אם קופירייטינג מעולה עושה לכם פרפרים בבטן, מיתוג עם פיצוח מטורף מדליק אתכם ואתם חושבים שחווית משתמש טובה היא אומנות, בואו לניוזלטר. ואם אתם פשוט מותגי איקומרס או בעלי עסקים שרוצים להעיף את השיווק שלכם קדימה, נפנה לכם גם מקום בספה, רק אל תשכחו להביא כיבוד.

        מייל, קליק, ואתם בפנים:

        תוך 5 דקות תקבלו את המייל הראשון