0

נרשמת בהצלחה לוובינר!

היי, איזה כיף שנרשמת!

אין לי שום ספק שתרוויחו המון מהוובינר הזה ותלמדו כיצד בעזרת השיטה לשיפור יחס המרה תוכלו להכפיל את המכירות באתר שלכם.

הדבר הכי חשוב כרגע זה לא לפספס את הוובינר. אני יודעת איך זה, מאוד מתעניינים ומאוד רוצים, וברגע האמת המציאות פשוט חזקה יותר ותמיד יש משהו דחוף יותר מללמוד (ואני מאוד מבינה). ועדיין, כדי ללמוד צריך לסנדל לעצמנו זמן. קצת כמו לשים את נעלי הספורט ליד המיטה בבוקר: הצהרת כוונות!

אז הנה הדרך האידיאלית לסנדל את עצמכם:

ולינק ליומן כבר נשלח אליכם באופן אוטומטי.

תזכורת לכל הפרטים:

21.7.24

12:30 - 11:00

דרך הזום

בחינם

עם מה תצאו מהוובינר?

תלמדו למה עד כה הפרסום הממומן לא הביא לכם תוצאות מספקות ומה הסוד לגדילה משמעותית (אבל חכמה) של מותג איקומרס

תקבלו כלים פרקטיים לשיפור של אחוזי ההמרה שלכם, שתוכלו ליישם באופן מיידי

תיחשפו לתוכנית הליווי הקבוצתית שלי שעוזרת למותגי איקומרס בתחילת הדרך להכפיל את המכירות שלהם.

בעזרת הידע שתרכשו על אחוזי המרה ועבודה נכונה עם דאטה, תוכלו להכפיל (ואפילו לשלש!) את המכירות שלכם, לגרום לפרסום הממומן להיות אפיק משתלם ולהגדיל את הרווחיות של החנות.

תגובות שקיבלתי על הרצאות וסדנאות קודמות

5 stars
WhatsApp Image 2022-07-28 at 19.52.31 (2)
WhatsApp Image 2022-07-28 at 19.52.31 (5)
WhatsApp Image 2022-07-28 at 20.38.16

אהלן, נעים להכיר

דורית סינגר.

בארבע השנים האחרונות אני חיה ונושמת את עולם האיקומרס. עבדתי עם מעל ל-100 מותגים ויש לי גם שני מותגי איקומרס משלי.

אני חוקרת את העולמות האלו (עם הרבה תשוקה!), בעיקר בתחומי מחקרי קהל יעד, אסטרטגיות שיווקיות, CRO וניתוחים אנליטיים.

בעזרת השיטות שפיתחתי עזרתי למספר לא מועט של מותגים לשפר משמעותית את יחס ההמרה, ובתהליכים ארוכים יותר גם הבאתי להכפלה ולשילוש של מחזורי המכירות תוך מספר חודשים.

שאלות ששואלים הרבה

תהיה הקלטה?

לאחר הוובינר תהיה אפשרות לרכוש את ההקלטה בתשלום סמלי של 30 ש”ח.

מה עלות הוובינר?

בחינם כמובן, רק צריך להירשם.

האם זה דורש ידע מקדים?

ההרצאות והוובינרים שלי מכילים מונחים מקצועיים ומתבססים על כך שרוב האנשים שנוכחים מכירים כבר את עולם האיקומרס ברמה כזו או אחרת.

עם זאת, תמיד אפשר לשאול שאלות תוך כדי הוובינר ואקדיש זמן כדי ליישר קו בין כולם, בלי לפגוע ברמה הגבוהה של ההרצאה.

ללא עלות כמובן

להכיר דרך המילים שלי

סיפור ההצלחה של Lions not Sheep

הקהל של Lions not Sheep הוא קהל רפובליקני אמריקאי ובניתוח הזה אראה לכם כיצד המותג פונה לקהל הזה בצורה לא פחות ממושלמת לטעמי.
0
    עגלת הקניות שלך
    העגלה כרגע ריקה, אבל אני יכולה לעזור!לחצו כאן למצוא את הקורס המתאים לי