נרשמת בהצלחה לוובינר!

היי, איזה כיף שנרשמת! אין לי שום ספק שתרוויח/י המון מהוובינר הזה ותלמד/י איך באמת מבינים את המספרים של המותג, ואיך משתמשים בהם כדי לשפר אותו.

הדבר הכי חשוב כרגע זה לא לפספס את הוובינר. אני יודעת איך זה, מאוד מתעניינים ומאוד רוצים, וברגע האמת המציאות פשוט חזקה יותר ותמיד יש משהו דחוף יותר מללמוד (ואני מאוד מבינה). ועדיין, כדי ללמוד צריך לסנדל לעצמנו זמן. קצת כמו לשים את נעלי הספורט ליד המיטה בבוקר: הצהרת כוונות!

בנוסף, חשוב לי ממש לציין שבניגוד לוובינרים הקודמים, הפעם המקום מוגבל ל-100 אנשים (לוובינר הקודם הגיעו 144 אנשים), אז זה ממש בקטע של כל הקודם הזוכה, שלא תגידו שלא אמרתי.

אז הנה הדרך האידיאלית לסנדל את עצמכם:

ולינק ליומן כבר נשלח אליכם באופן אוטומטי.

תזכורת לכל הפרטים:

21.1.24

בשעה 12:30-13:30

דרך הזום

תהיה הקלטה שיהיה ניתן לרכוש בסכום סמלי (30 ש"ח).

בחינם

עם מה תצאו מהוובינר?

תבינו את הדרך שבה ניגשים לשיפור ביצועים במותג

תדעו איזה מידע אתם מחפשים ואיך לחפש אותו

תלמדו איך להשתמש ב-Looker Studio

בעזרת הידע שתרכשו על אנליטיקות ומדידות למותגי איקומרס תוכלו לזהות הזדמנויות חדשות לגדילה, להבין טוב יותר את התנהגות הלקוחות שלכם, ולקבל החלטות מושכלות המבוססות על נתונים מדויקים, שיסייעו לכם להגביר את יחסי המרה ולשפר את ה-ROI של המותג שלכם.

תגובות שקיבלתי על הרצאות וסדנאות קודמות

5 stars
WhatsApp Image 2022-07-28 at 19.52.31 (2)
WhatsApp Image 2022-07-28 at 19.52.31 (5)
WhatsApp Image 2022-07-28 at 20.38.16

אהלן, נעים להכיר

דורית סינגר.

בארבע השנים האחרונות אני חיה ונושמת את עולם האיקומרס. עבדתי עם מעל ל-100 מותגים ויש לי גם שני מותגי איקומרס משלי.

אני חוקרת את העולמות האלו (עם הרבה תשוקה!), בעיקר בתחומי מחקרי קהל יעד, אסטרטגיות שיווקיות, CRO וניתוחים אנליטיים.

בעזרת השיטות שפיתחתי עזרתי למספר לא מועט של מותגים לשפר משמעותית את יחס ההמרה, ובתהליכים ארוכים יותר גם הבאתי להכפלה ולשילוש של מחזורי המכירות תוך מספר חודשים.

שאלות ששואלים הרבה

ללא עלות כמובן

להכיר דרך המילים שלי

טרנד האיפור הטבעי כובש את חיבתי ואת הפיד שלי כבר זמן מה. פיסול במייקאפ - אאוט, נמשים - אין. אבל רגע לפני שאנחנו סוגרים את זה שם, החלטתי לעשות מחקר בנושא ולהבין מה בדיוק גרם להצלחה האדירה של המותג Glossier.
Laliway היא חברה שגדלה מאוד בשנתיים האחרונות, והגיעה למחזור של מעל מיליון שקלים (משוער). מאחורי ההצלחה עומדים רעיונות חזקים של קהילה, מוטיבציה וחווית משתמש.
מחקר חדש מגלה: ישנם שני סוגים של הורים הקונים מוצרים חינוכיים, המונעים מתפיסות שונות לגבי ניידות חברתית. בסרטון זה אני מסבירה את ההבדלים בין שני הסוגים ומציעה אסטרטגיות שיווק מותאמות לכל אחד מהם, כדי לעזור למותגי חינוך למקד את המסרים שלהם ולהגדיל מכירות.
    עגלת הקניות שלך
    העגלה כרגע ריקה, אבל אני יכולה לעזור!לחצו כאן למצוא את הקורס המתאים לי

        יש גם ניוזלטר!

        אם קופירייטינג מעולה עושה לכם פרפרים בבטן, מיתוג עם פיצוח מטורף מדליק אתכם ואתם חושבים שחווית משתמש טובה היא אומנות, בואו לניוזלטר. ואם אתם פשוט מותגי איקומרס או בעלי עסקים שרוצים להעיף את השיווק שלכם קדימה, נפנה לכם גם מקום בספה, רק אל תשכחו להביא כיבוד.

        מייל, קליק, ואתם בפנים:

        תוך 5 דקות תקבלו את המייל הראשון