למה אתם מפסידים מכירות בגלל יותר מדי אפשרויות בחירה?

דורית סינגר

21/02/2025
קטגוריות: בניית אתרים, חווית משתמש, שיווק

יש גם ניוזלטר!

אם התעניינת בנושא הזה, אפשר לקרוא גם:

לאחרונה התחלתי לחקור את הנושא של אסטרטגיות מבצעים ותמחורים, וגיליתי שיטה מאוד מעניינת שתופסת לאט לאט תאוצה בעולמות האיקומרס. על רגל אחת - מוצרים אפשר לחלק באופן מאוד גס למוצרים תועלתנים (utilitarian products) ומוצרים נהנתניים (hedonic products), והחלוקה הזו תקבע הרבה מאסטרטגיית המבצעים שתחליטו עליה. 
    עגלת הקניות שלך
    העגלה כרגע ריקה, אבל אני יכולה לעזור!לחצו כאן למצוא את הקורס המתאים לי

        יש גם ניוזלטר!

        אם קופירייטינג מעולה עושה לכם פרפרים בבטן, מיתוג עם פיצוח מטורף מדליק אתכם ואתם חושבים שחווית משתמש טובה היא אומנות, בואו לניוזלטר. ואם אתם פשוט מותגי איקומרס או בעלי עסקים שרוצים להעיף את השיווק שלכם קדימה, נפנה לכם גם מקום בספה, רק אל תשכחו להביא כיבוד.

        מייל, קליק, ואתם בפנים:

        תוך 5 דקות תקבלו את המייל הראשון