וובינר למותגי איקומרס
לשפר את הביצועים של המותג דרך אנליטיקות




בכמה מילים:
בוובינר נבין איך אפשר לשפר את הביצועים של המותג שלכם דרך ניתוח אנליטי. אבל אל תתבלבלו, זו ממש לא הדרכה טכנית. בוובינר אני אסביר מהם המדדים העסקיים שלנו בעולמות האיקומרס, איך הופכים אותם לשאלות אנליטיות, איך מודדים ורואים את הכל מול העיניים בצורה מסודרת, ולבסוף - איך הופכים מספרים לתובנות, שיעזרו לנו לקבל החלטות חכמות יותר בנוגע למותג שישפרו את הביצועים שלו.

21.1.24
בשעה 12:30-13:30

דרך הזום
תהיה הקלטה שיהיה ניתן לרכוש בסכום סמלי (30 ש"ח).
על מה נדבר בוובינר?
לחצו על כל כפתור כדי לקרוא את הפירוט
למי הוובינר מתאים?

מותגי איקומרס בתחום הלייפסטייל:
אופנה והנעלה
תכשיטים ואקססוריז
מתנות ומוצרי נייר
משחקים וצעצועים
ציוד כושר ותזונה
ציוד טיולים
קוסמטיקה וביוטי
עיצוב הבית
ותכל'ס, השמיים הם הגבול. כל עוד המטרה שלך היא לשפר את הביצועים של המותג, הוובינר הזה יעזור לך.
אם יש לך שאלה:
עם מה תצאו מהוובינר?

תבינו את הדרך שבה ניגשים לשיפור ביצועים במותג

תדעו איזה מידע אתם מחפשים ואיך לחפש אותו

תלמדו איך להשתמש ב-Looker Studio
בעזרת הידע שתרכשו על אנליטיקות ומדידות למותגי איקומרס תוכלו לזהות הזדמנויות חדשות לגדילה, להבין טוב יותר את התנהגות הלקוחות שלכם, ולקבל החלטות מושכלות המבוססות על נתונים מדויקים, שיסייעו לכם להגביר את יחסי המרה ולשפר את ה-ROI של המותג שלכם.
ללא עלות כמובן

תגובות שקיבלתי על הרצאות וסדנאות קודמות

"היה מעולה, מאוד מדוייק ומעשיר, יצאתי מהסדנה עם תובנות יותר עמוקות לגבי הקהל שלי."
עדי קהלני
"למדתי הרבה, ההסבר על התאהבות במותג ואיך הוא שונה מהשלבים האחרים מאד חידש לי. זה הסביר היטב את הנושא של סיפור וערכים, המחיש את זה יותר טוב ממה ששמעתי עד עכשיו. העובדה שהסדנה מעשית, ומעודדת השתתפות, גרמה לה להיות אכן יותר זכירה ומעשירה. וגם התרגיל מחולק לשלבים ומאד מעשי."
טלי איזנר
"היתה סדנא ממוקדת ומדויקת, אהבתי במיוחד את הפרקטיקה, שיוצאים כבר עם בסיס שצריך לשפר ולשדרג בהמשך. לקחתי את הידע שקיבלתי בה לא רק ליצירת הגלויה שלי, אלא בכלל לתקשורת שלי עם העוקבות שלי ברשתות החברתיות.
שינית לי לגמרי את ההסתכלות על הגלויה שאני מצרפת ללקוחות שלי - גיליתי למה מה שיש לי היום הוא לא מספיק טוב והכי חשוב - איך לשפר את זה משמעותית. תודה רבה"
עדי טובול
"היה ממש מקצועי, הסדנה היתה אינטראקטיבית והיה שיח בין המשתתפים. הבנתי טוב יותר כמה חשוב לדאוג להחזיר את הלקוחות בחזרה לחנות"
דוד פופוביץ' 


הרשמה לוובינר
מלא/י את הפרטים, ותוך שלוש דקות יגיע מייל עם כל הפרטים (וקישור הוספה ליומן!)
אהלן, נעים להכיר
דורית סינגר.
בארבע השנים האחרונות אני חיה ונושמת את עולם האיקומרס. עבדתי עם מעל ל-100 מותגים ויש לי גם שני מותגי איקומרס משלי.
אני חוקרת את העולמות האלו (עם הרבה תשוקה!), בעיקר בתחומי מחקרי קהל יעד, אסטרטגיות שיווקיות, CRO וניתוחים אנליטיים.
בעזרת השיטות שפיתחתי עזרתי למספר לא מועט של מותגים לשפר משמעותית את יחס ההמרה, ובתהליכים ארוכים יותר גם הבאתי להכפלה ולשילוש של מחזורי המכירות תוך מספר חודשים.











שאלות ששואלים הרבה
ללא עלות כמובן
להכיר דרך המילים שלי
הקהל של Lions not Sheep הוא קהל רפובליקני אמריקאי ובניתוח הזה אראה לכם כיצד המותג פונה לקהל הזה בצורה לא פחות ממושלמת לטעמי.
איך לחלק את הלקוחות שלכם לסגמנטים ולהשתמש בנוסחה כדי למקסם את אפקטיביות קמפיין ה-Win-Back שלכם? כל זאת בעזרת המחשבון הייחודי שפיתחתי על בסיס מחקר מ-2023.
הסוד להקפצת הביצועים של המודעות שלכם: להראות את התשוקה שלכם לתהליך היצירה! בסרטון הזה אני חושפת טיפ מפתיע מבוסס מחקר, שיגרום ללקוחות לקנות יותר ולשלם יותר.