fbpx
Hot baloon mobile

להגדיל את אחוזי ההמרה באתר בלי להיכנס לתהליכים של חודשים ארוכים

במיוחד עבור מותגי איקומרס שיש להם פחות מ-2% המרה באתר ורוצים להגדיל את אחוזי ההמרה ל-3% ומעלה.

אם אחד מהסעיפים הבאים נשמע לכם מוכר, תדעו שאתם לא לבד:

אתם מביאים אלפי ועשרות אלפי משתמשים בחודש, אבל אחוז מאוד קטן מהם רוכש בסוף.

אתם מוציאים כמעט 30% מהמחזור שלכם על פרסומים אבל רואים ROASים של פחות מ-3.

אתם צריכים "לפתות" את הקהל שלכם לרכוש מכם שוב על ידי מבצעים וקופונים, אבל תמיד נשארים באותו לופ של רווחיות נמוכה.

אתם מביאים אלפי ועשרות אלפי משתמשים בחודש, אבל אחוז מאוד קטן מהם רוכש בסוף.

אתם מוציאים כמעט 30% מהמחזור שלכם על פרסומים אבל רואים ROASים של פחות מ-3.

אתם צריכים "לפתות" את הקהל שלכם לרכוש מכם שוב על ידי מבצעים וקופונים, אבל תמיד נשארים באותו לופ של רווחיות נמוכה.

הסיבה שבגללה מותגי איקומרס לא מצליחים להגיע ליותר מ-3% המרה:

הגיע הרגע הזה בסוף החודש שאתם מסתכלים על האנליטיקות של האתר ומגלים שלמרות כל המבצעים שהיו בשבועות לפני כן, אחוזי ההמרה חזרו לקדמותם.

אתם לא מבינים למה ביום האם או לקראת קריסמס המכירות מתפוצצות, אבל בכל שאר השנה אתם לא מצליחים לעבור את 2% ההמרה.

אתם מקבלים עוד מייל מחנות B2B שרוצה להזמין עוד מלאי מהמוצרים שלכם, אבל אתם לא מבינים איך הם מצליחים למכור הרבה יותר מכם, ואתם המותג! והחלק הכי קשה לטעמי הוא החלק שבו מבינים שלמרות שאתם והצוות שלכם עבדתם במרץ והגעתם למחזורים יפים, בסוף הרווח שנשאר הוא כל כך קטן (אם בכלל).

Divider

ובאמת שניסיתם לפתור את הנושא הזה בכל מיני דרכים, אבל בתחרות שיש בעולם האיקומרס ב-2022, כל הטכניקות המוכרות לשיפור אחוזי המרה עובדות הרבה פחות טוב, פשוט כי כולם עושים אותם גם כן!

Divider

למה לעקוב אחרי אנליטיקות, מפות חום וסרטוני משתמשים דווקא פוגע באחוזי ההמרה של מותגי איקומרס?

כי מאנליטיקות, ממפות חום ומסרטוני משתמשים אפשר לעלות על באגים, אבל לא באמת יודעים איך לשפר דברים.

מפת חום

במפות החום רואים שאין לחיצות על ההוספה לסל, אבל המערכת לא יודעת להגיד למה, וזה מה שחשוב!

כי מאנליטיקות, ממפות חום ומסרטוני משתמשים אפשר לגלות מידע דמוגרפי וטכני, אבל לא מידע עמוק באמת על הקהל שלכם.

אנליטיקות

האנלטיקות נותנות לנו מידע דמוגרפי וטכני שלא באמת מועיל לנו

כי כל המתחרים שלכם עושים את זה גם, ובעצם אתם לא משיגים שום יתרון יחסי ככה.

צבע כפתורים

כש-20% מהאתרים משתמשים בכפתורי הנעה לפעולה בצבע אדום, ההשפעה הפסיכולוגית יורדת ולכן מותגים שמשנים את הצבע כפתור שלהם לאדום, כנראה לא יראו שום שינוי במכירות.

אז מה הדרך הנכונה להגיע לשיפור אחוזי ההמרה באתר?

לפני חצי שנה פנה אלי מותג תכשיטים בינלאומי, שהביא טראפיק גדול לאתר ובזכות זה הצליח ליצור מחזור של $100K בחודש, אבל עמד על 0.8% המרה בלבד. בעזרת עבודה משותפת של מספר שבועות ויישום שלה, המותג הצליח להגיע ל-1.7% המרה. מה שאומר שהמחזור החודשי הוכפל (על אותו תקציב שיווק בדיוק), בעבודה מאומצת של מספר שבועות בלבד.

להבין באמת את הקהל שלכם - לשוחח איתם, לשמוע מה הם אומרים, להבין מה הצרכים האמיתיים שלהם ומה הערכים שחשובים להם.

כשתצללו לעומק בהבנת הקהל שלכם, תדעו גם בדיוק מה להגיד להם, איך לפנות אליהם ומה להדגיש, כדי להגדיל את אחוזי ההמרה.

לבנות חווית משתמש מותאמת אישית לקהל שלכם - לאפיין את האתר שלכם ואת הדפים שבו לפי הצרכים והרצונות של קהל היעד הספציפי שלכם.

עבודה על חווית המשתמש באתר היא חסרת משמעות כמעט אם לא מתייחסים למה שהקהל הספציפי שלכם רוצה וצריך, ורק כאשר בונים אותה באופן מותאם אישית, היא מביאה לשיפור ביחס ההמרה.

לכתוב את המסרים הנכונים לקהל שלכם - להבין בדיוק מה הקושי של הקהל שלכם, מה הם רוצים ומה הם חולמים. להפסיק לדבר בקלישאות ולהתחיל לגעת באמת.

קופירייטינג הוא התורה של לתת את המסר המדויק לקהל הספציפי. סיסמאות כלליות שכותבים תמיד יעבדו פחות טוב (וב-2022 הקהל שלנו גם למד להתעלם מזה), אבל ברגע שמצליחים באמת לגעת ברגש של הקהל שלכם, רואים שיפור באחוזי ההמרה בטווח זמן מאוד קצר.

“הגעתי כי הרגשתי אובדת עצות ומאוד התחברתי לכתיבה שלך והדברים שאת כותבת עליהם באתר שלך, הרגיש לי חיבור נכון ולא מאולץ כי צריך. הרגשתי שתמיד היה לי מענה בעבודה מולך ובכל רגע, שידעתי מה קורה בכל צעד והיתה לי בהירות. התהליך ענה לי על הציפיות והוביל לשינויים באתר בחלקים ששיפרנו לטובה מאוד.”

בטי גולא

בעלים ב-“Ile Active”

Divider

אז מה אנחנו עושים?

אנחנו עוזרים למותגי איקומרס להעלות את אחוזי ההמרה באתר בעזרת מחקרי קהל יעד, אפיון חווית משתמש וקופירייטינג.

“הגעתי בעקבות התוכן המדהים שאת מפרסמת, מאודדד התחברתי לתהליך החשיבתי שלך, יכולת הניסוח והחקר המותגים פניתי אלייך כ”אוטוריטה” בתחום האי קומרס גם עבור הפקת החומרים הכתובים וגם להיות “משפיענית” בתחום (עם אי גולד לקחו אותך לעבודה זה אומר עליהם משהו…) בהחלט ענית על הציפיות והיה תענוג לעבוד איתך! אני הרגשתי גם מהלקוח שהוא מבסוט על המהלך לפנות אליך וקיבל פידבקים חיובים”

יהודה לביא

בעלים בסוכנות השיווק הדיגיטלית, Bazzinga

אנחנו יודעים לעזור הכי טוב ל:

מותגי איקומרס שמאמינים במוצרים שלהם ויודעים שיש להם פוטנציאל לגדול אפילו עוד.

מותגי איקומרס שמבינים שרכישה של מוצרי לייפסטייל היא לרוב קודם כל עניין רגשי.

מותגי איקומרס שמבינים שהמפתח לשבור את תקרת הזכוכית, נמצא בהבנה המעמיקה של הקהל שלהם.

“…התוצאה הייתה הפוסט שמצורף כאן שדיבר מסתבר לקרביים של אנשים ופגש אותם בנקודה הבאמת אמיתית שהם עמדו בה כי הביצועים שלו היו מטורפים. כמה מטורפים? חוץ ממעורבות מאד מאד גבוהה ולא מעט תגובות והתייחסויות, כשהוא הפך לפוסט ממומן, הוא הביא החזרי השקעה ממוצעים של….1:27!!!
אז זה בדיוק הזמן לפרגן לדורית על המקצועיות העצומה שלה, להציע לכם לדבר איתה ולראות איזה ערך אתם יכולים לקבל ממנה”.

איילת ונציה

בעלים ב”התבלינים של איילת”

אז מה אנחנו עושים?

ביחד נעלה את אחוזי ההמרה של האתר תוך מספר שעות עבודה בודד בלבד.

שלב אחרי שלב - הדרך לשיפור אחוזי ההמרה באתר

אפיון שפה

אתם מביאים אלפי ועשרות אלפי משתמשים בחודש, אבל אחוז מאוד קטן מהם רוכש בסוף.

מחקר קהל יעד

אנחנו עושים את המחקר לפי הטקטיקה הנכונה ביותר למותג שלכם: שאלונים, ראיונות, ניתוח ביקורות או קריאה בקהילות, ומוציאים מזה את המסקנות שלנו.

אפיון חווית משתמש וקופירייטינג לדף המוצר שלכם

אנחנו עושים לכם שרטוט (Wireframe) לדף מוצר. הדף בנוי לתת לקהל שלכם חווית משתמש מדויקת עבורו, ומצליחים לגרום לו גם להבין שהמוצרים שלכם עונים לו על הצרכים, אבל גם לחבר אותו רגשית למותג. הדף החדש יביא לעלייה באחוזי ההמרה של האתר.

אפיון חווית משתמש וקופירייטינג לכל האתר, לקמפיינים ולאימייל מרקטינג -

אחרי שתראו את השיפור בתוצאות באתר אחרי העבודה על דף המוצר, נוכל יחד להחליט על להמשיך את העבודה המשותפת על שאר הנכסים שלכם.

“היה לי נפלא איתך, הכרות מרגשת ומלמדת. באיזשהו שלב התהליך שלי שינה כיוון עם הכנסת שותף לאיקומרס אז זה הפך את הדברים ליותר מורכבים. הוא הגיע עם הסגנון שלו ונק׳ מבט שונה שגרמה גם לי לראות דברים אחרת ולהבין אחרת את הצרכים. בסוף אני מרגישה קצת פספוס כי לא את כל מה שיצרת עבורי אוכל ליישם באתר אבל הכרתי אשת מקצוע מדהימה ובטוחה שעוד נעבוד יחד”.

עדן אביאלי

בעלים ב-“סבון עדן”

דברים שמותגים כתבו על התוצרים ששלחנו להם

המלצות מלקוחות

הפסקת קפה

אהלן, נעים להכיר. דורית סינגר. אני הבעלים ב-Clave. אנחנו בונים אסטרטגיות שיווקיות, אפיוני חווית משתמש וקופירייטינג למותגי איקומרס.

כל אלו הן הרבה מילים גדולות שבסוף אומרות שאני קצת פרפקציוניסטית, הרבה חוקרת, מאמינה שכל מותג מצליח מתחיל מלהבין באמת את הקהל שלו, ואני מתעלת את כל זה כדי לעזור למותגי איקומרס לעזור ליצור קשר רגשי עם הקהל שלהם, וכך להעלות את אחוזי ההמרה שבאתר שלהם, להגדיל את אחוז הלקוחות החוזרים ולצמצם את עלויות הפרסום.

עובדים איתי:

איך התהליך עובד?

דבר ראשון – משוחחים. אתם מספרים לי על העסק, אנחנו מכירים קצת, ואתם אומרים לי מה המטרות שלכם ומה אתם רוצים להשיג. אני נותנת לכם בשיחה איזשהי הערכת מחיר כללית, ואז יושבת לבדוק לעומק את הדברים.

עד 24 שעות אחרי השיחה אתם תקבלו הצעת מחיר מפורטת, שגם מסבירה על כל התהליך, וגם מפרטת בדיוק כל מה שמקבלים בפרויקט איתי (בלי שום דיבורי עורכי דין, בדוק).

וזהו, מפה אנחנו מחליטים אם לקפוץ למים ביחד ולהתחיל בתהליך הממש כיף הזה (לא צוחקת! זה באמת מרגש ממש בכל פעם מחדש).

לכמה אחוזי המרה יהיה אפשר להגיע?

אחוזי המרה זה אחד הנושאים האהובים עלי, כי זאת פשוט אחת המטרות העיקריות של האתר – לעזור לכם להפוך יותר מתעניינים לרוכשים.

אז אומנם אחוזי ההמרה תלויים בהמון דברים (בין השאר באיכות הקהל שמגיעה לכם לאתר ובמוצרים שאתם מוכרים), אבל באופן כללי, האתרים שאנחנו עובדים עליהם מגיעים ל-3% אחוזי המרה ומעלה (ויש לי גם דוגמאות ל-5% המרה ויותר!).

אתם כותבים גם קופירייטינג באנגלית?

כמובן!

יש לנו אנגלית טובה מאוד אבל כדי שהקופירייטינג יהיה מושלם (כמו שאני אוהבת!) הכתיבה גם עוברת עריכה לשונית אצל עורך במקצועו, דובר אנגלית כשפת שם.

מה התוצר שמקבלים בסוף?

מהתהליך הזה מקבלים שני תוצרים עיקריים:

  1. סיפור מותג – שהוא דף של כמה פסקאות שמספר בצורה מעניינת על המותג, החזון שלו והערכים שלו. הסיפור הזה ישמש את המותג בכל מיני אופניים ונדריך אתכם לגבי זה.
  2. שרטוטים (Wireframe) של דף מוצר, כולל אפיון חווית משתמש, קופירייטינג ומיקרו-קופי. ככה זה נראה:

איך אתם יודעים מה לכתוב ואיך לכתוב?

בכל תחילת עבודה עם לקוחות חדשים, 3-4 השעות הראשונות בתהליך מוקדשות לאפיון שפה ומחקר קהל יעד.

מהניסיון שלי, בהתחלה יש קצת פינג-פונגים וכבר אחרי כמה שעות של כתיבה אנחנו עולים על הגל והכל רץ.

יש לנו לקוחות שאנחנו כבר כל כך עמוק בתוך המותג שלהם, שאנחנו מרגישים שאנחנו יכולים לעשות Elevator speech במקומם, אז אל תדאגו בקטע הזה 😉

באילו תחומים יש לכם ניסיון?

יש לנו ניסיון בתחומים רבים בעולם הלייפסטייל: אופנה, קוסמטיקה, תכשיטים, ספורט, הורות, מוצרי נייר, קישוט הבית, לימודים מקצועיים ועוד.

בנוסף, יש לנו מספר לקוחות שהם נותני שירות ליזמי איקומרס ולחברות שמוכרות אונליין, והם מגיעים אלינו בגלל הניסיון הרב שיש לנו עם קהל היעד הזה. לכן אנחנו גם נותנים שירותים של אפיון חווית משתמש וקופירייטינג לנותני שירות לאיקומרס.

כמה זה עולה?

זה מאוד בכמות הדפים באתר שצריך לעבוד עליהם, באורך שלהם, בעבודה השיווקית מסביב שצריך לעשות וכמובן בכמות המחקר שצריך לעשות מאחורי הקלעים. 

לרוב התהליך הראשוני עולה בממוצע 5,500 ש”ח (בתוספת מע”מ).

אם האתר שלנו בנוי על שופיפיי או על וויקס - אתם יודעים לעשות את ההתאמות

אפיון חווית משתמש וקופירייטינג אלו דברים שכל אתר איקומרס צריך כדי להצליח, בלי קשר לפלטפורמה שהוא יושב עליה.

לנו זה לא משנה מה הפלטפורמה שהאתר שלכם בנוי עליה. אנחנו מכירים כבר את כל הפלטפורמות המרכזיות אז אנחנו יודעים להתחשב ביכולות ובמגבלות של כל פלטפורמה.

אתם עושים גם שדרוגים ויזואליים לאתרים?

אנחנו לא עושים בעצמנו את השינויים באתר, אבל למותגים שצריכים זאת אנחנו גם עושה ניהול פרויקט, שזה אומר לעזור למצוא את הספקים, לדייק הצעות מחיר כדי למנוע אי הבנות, ופשוט לנהל את הפרויקט מהשלב הראשוני עד “מסירת המפתח” לאתר החדש שיהיו לו ביצועים הרבה יותר טובים ממה שאתם רגילים לפגוש.

מה זה דורש מהמותג?

עם הזמן הכרתי סוגים שונים של בעלי מותגים ושל סמנכ”לי שיווק. יש כאלה שחשוב להם להיות מאוד מעורבים בתהליך, ויש כאלו שרוצים להיות מעורבים רק באבני הדרך הכי חשובות.

מהניסיון שלי, גם אלו שמאוד מעורבים בהתחלה, עם הזמן מרשים לעצמם יותר לשחרר, כי הם סומכים עלינו, כי רואים את התוצרים והתוצאות מאוד מהר, וכי אנחנו מאמינים בעדכונים שוטפים וקבועים בתהליך העבודה ביחד.

האם אפשר לבטל גם אחרי תחילת התהליך?

אם כבר הכרנו אז אתם יודעים שאני לא חובבת חתונות קתוליות. אם נרצה לבטל מכל סיבה שהיא, אני אחשב את כל שעות העבודה שעבדנו עד כה (כפול 550 ש”ח לשעה), ונתקזז על ההפרש. חשוב לציין שניתן לבטל את ההתקשרות בכל שלב, אבל החזר כספי ניתן לקבל רק אחרי 30 ימים מרגע החתימה על ההסכם.

איור כדור פורח

בואו נכיר

חוזרים לכולם תוך 48 שעות

איור כדור פורח

ואפשר פשוט להתקשר

או לשלוח הודעה