אפיון וקופירייטינג לאתרי איקומרס
מעמיקים, שנעשים אחרי מחקר על המותג שלכם, הקהל שלו והנישה שבה הוא נמצא. כאלו שלוקחים בחשבון את המטרות ארוכות הטווח של העסק ועוזרים לו להגיע לשם: הגדלת אחוזי המרה, העלאת ערך חיי לקוח, הגברת אחוז הלקוחות החוזרים ועוד.
אפיון שפה
ארכיטקטורת מידע
Wireframes
קופירייטינג
מיקרו-קופי
חווית משתמש
מחקר משתמשים
מחקר נישה
בניית מסרים שיווקיים
אפיון שפה
ארכיטקטורת מידע
Wireframes
קופירייטינג
מיקרו-קופי
חווית משתמש
מחקר משתמשים
מחקר נישה
בניית מסרים שיווקיים
חיבור למטרות עסקיות
הפרטים החשובים:

כל פרויקט אפיון וקופירייטינג מתחיל אצלי קודם כל במחקר. כתיבה טובה היא כתיבה שמחוברת לערכים של המותג, לאופי שלו ומדברת בדיוק אל הצרכים, המניעים והרצונות של הקהל שלו.

אפשר לעבוד על אתרי איקומרס, דפי מכירה וגם קופירייטינג למודעות. גם בעברית וגם באנגלית.

האפיון והקופירייטינג שאני עושה מתחברים למטרות העסקיות שלכם, והם לא מנותקים מכך. כל אלמנט וכל מילה שנכתוב באתר הם מחושבים ונועדו להעביר רעיונות מסוימים.

כל לקוח ולקוח שלי הוא VIP. אני לוקחת מספר פרויקטים מוגבל כל חודש, בגלל שהשירות שאני נותנת והזמינות שלי, הם שני אלמנטים שנורא חשובים לי.
עובדים איתי:










































































שיטת העבודה שלי:

מתחילים ב-5 שעות עבודה ביחד (לפי תמחור של 440 ש"ח לשעה)
בזמן הזה מספיקים לרוב לעשות:
● אפיון שפה
● מחקר קהל יעד קצר
● בניית סיפור המותג
● ארכיטקטורת אתר
● אפיון וקופירייטינג לדף הבית

79% מהלקוחות שלי ממשיכים לבנק שעות נוסף של 10 שעות
בזמן הזה מספיקים לרוב לעשות:
● אפיון וקופירייטינג לכ-10 דפים פנימיים.
● קופירייטינג ל-5 קטגוריות ו-20 מוצרים
● עריכה לשונית
● תיקוני UX בעקבות פידבקים ממשתמשים

20% מהלקוחות שלי ממשיכים אחר כך לרייטיינר חודשי של 5 שעות חודשיות
כאן העבודה תלויה בצרכים שלכם:
● קופירייטינג למודעות לקמפיינים
● קופירייטינג למוצרים חדשים
● וכמובן,
ייעוץ אסטרטגי שיווקי
למי זה מתאים?
כי חשוב לי לענות על צרכים אמיתיים שלכם.

אם האתר שלכם הוא מקור הכנסה לכל דבר ואתם מוכנים להשקיע על שיפור במדדים שלו.

אם ממש חשוב לכם שהמסרים שמועברים באתר יהיו הכי מדוייקים שיש למותג או לעסק שלכם.

אם אתם רוצים ליצור חיבור חזק עם הקהל שלכם, ואתם יודעים שחוויה נכונה ומסרים מדויקים הם חלק אינטגרלי מכך.
והנה כמה דברים שלקוחות כתבו על העבודה ביחד:

שאלות ששואלים הרבה:
אז...
איך אתם שותים את הקפה שלכם?
אתם תביאו את המותג והידע שלכם. אנחנו נביא את הניסיון בעולם האיקומרס, היכולות האנליטיות והיצירתיות שלנו, ונבדוק מה אפשר לעשות יחד.
לקביעת שיחת היכרות (ללא תשלום, כמובן)