אפיון וקופירייטינג לאתרי איקומרס
מעמיקים, שנעשים אחרי מחקר על המותג שלכם, הקהל שלו והנישה שבה הוא נמצא. כאלו שלוקחים בחשבון את המטרות ארוכות הטווח של העסק ועוזרים לו להגיע לשם: הגדלת אחוזי המרה, העלאת ערך חיי לקוח, הגברת אחוז הלקוחות החוזרים ועוד.
אפיון שפה
ארכיטקטורת מידע
Wireframes
קופירייטינג
מיקרו-קופי
חווית משתמש
מחקר משתמשים
מחקר נישה
בניית מסרים שיווקיים
אפיון שפה
ארכיטקטורת מידע
Wireframes
קופירייטינג
מיקרו-קופי
חווית משתמש
מחקר משתמשים
מחקר נישה
בניית מסרים שיווקיים
חיבור למטרות עסקיות
הפרטים החשובים:
כל פרויקט אפיון וקופירייטינג מתחיל אצלי קודם כל במחקר. כתיבה טובה היא כתיבה שמחוברת לערכים של המותג, לאופי שלו ומדברת בדיוק אל הצרכים, המניעים והרצונות של הקהל שלו.
אפשר לעבוד על אתרי איקומרס, דפי מכירה וגם קופירייטינג למודעות. גם בעברית וגם באנגלית.
האפיון והקופירייטינג שאני עושה מתחברים למטרות העסקיות שלכם, והם לא מנותקים מכך. כל אלמנט וכל מילה שנכתוב באתר הם מחושבים ונועדו להעביר רעיונות מסוימים.
כל לקוח ולקוח שלי הוא VIP. אני לוקחת מספר פרויקטים מוגבל כל חודש, בגלל שהשירות שאני נותנת והזמינות שלי, הם שני אלמנטים שנורא חשובים לי.
עובדים איתי:
שיטת העבודה שלי:
מתחילים ב-5 שעות עבודה ביחד (לפי תמחור של 440 ש"ח לשעה)
בזמן הזה מספיקים לרוב לעשות:
● אפיון שפה
● מחקר קהל יעד קצר
● בניית סיפור המותג
● ארכיטקטורת אתר
● אפיון וקופירייטינג לדף הבית
79% מהלקוחות שלי ממשיכים לבנק שעות נוסף של 10 שעות
בזמן הזה מספיקים לרוב לעשות:
● אפיון וקופירייטינג לכ-10 דפים פנימיים.
● קופירייטינג ל-5 קטגוריות ו-20 מוצרים
● עריכה לשונית
● תיקוני UX בעקבות פידבקים ממשתמשים
20% מהלקוחות שלי ממשיכים אחר כך לרייטיינר חודשי של 5 שעות חודשיות
כאן העבודה תלויה בצרכים שלכם:
● קופירייטינג למודעות לקמפיינים
● קופירייטינג למוצרים חדשים
● וכמובן,
ייעוץ אסטרטגי שיווקי
למי זה מתאים?
כי חשוב לי לענות על צרכים אמיתיים שלכם.
אם האתר שלכם הוא מקור הכנסה לכל דבר ואתם מוכנים להשקיע על שיפור במדדים שלו.
אם ממש חשוב לכם שהמסרים שמועברים באתר יהיו הכי מדוייקים שיש למותג או לעסק שלכם.
אם אתם רוצים ליצור חיבור חזק עם הקהל שלכם, ואתם יודעים שחוויה נכונה ומסרים מדויקים הם חלק אינטגרלי מכך.
והנה כמה דברים שלקוחות כתבו על העבודה ביחד:
שאלות ששואלים הרבה:
דבר ראשון – משוחחים. אתם מספרים לי על העסק, אנחנו מכירים קצת, ואתם אומרים לי מה המטרות שלכם ומה אתם רוצים להשיג. אני נותנת לכם בשיחה איזשהי הערכת מחיר כללית, ואז יושבת לבדוק לעומק את הדברים.
עד 24 שעות אחרי השיחה אתם תקבלו הצעת מחיר מפורטת, שגם מסבירה על כל התהליך, וגם מפרטת בדיוק כל מה שמקבלים בפרויקט איתי (בלי שום דיבורי עורכי דין, בדוק).
וזהו, מפה אנחנו מחליטים אם לקפוץ למים ביחד ולהתחיל בתהליך הממש כיף הזה (לא צוחקת! זה באמת מרגש ממש בכל פעם מחדש).
אחוזי המרה זה אחד הנושאים האהובים עלי, כי זאת פשוט אחת המטרות העיקריות של האתר – לעזור לכם להפוך מתעניינים לרוכשים.
אז אומנם אחוזי ההמרה תלויים בהמון דברים (בין השאר באיכות הקהל שמגיעה לכם לאתר ובמוצרים שאתם מוכרים), אבל באופן כללי, האתרים שאני עובדת עליהם מגיעים ל-3% אחוזי המרה ומעלה (ויש לי גם דוגמאות ל-5% המרה!).
כמובן!
יש לי אנגלית טובה מאוד אבל כדי שהקופירייטינג יהיה מושלם (כמו שאני אוהבת!) הכתיבה שלי גם עוברת עריכה לשונית אצל עורך, דובר אנגלית כשפת שם.
בכל תחילת עבודה עם לקוחות חדשים, 3-4 השעות הראשונות בתהליך מוקדשות לאפיון שפה ומחקר משתמשים.
מהניסיון שלי, בהתחלה יש קצת פינג-פונגים וכבר אחרי כמה שעות של כתיבה אנחנו עולים על הגל והכל רץ.
יש לי לקוחות שאני כבר כל כך עמוק בתוך העסק שלהם, שאני מרגישה שאני יכולה לעשות Elevator speech במקומם, אז אל תדאגו בקטע הזה 😉
יש לי ניסיון באפיון וכתיבת קופירייטינג בתחומים רבים בעולם הלייפסטייל: אופנה, קוסמטיקה, תכשיטים, ספורט, הורות, מוצרי נייר, קישוט הבית, לימודים מקצועיים ועוד.
בנוסף, יש לי מספר לקוחות שהם נותני שירות ליזמי איקומרס ולחברות שמוכרות אונליין, והם מגיעים אלי בגלל הניסיון הרב שיש לי עם קהל היעד הזה. לכן אני גם עושה אפיונים וקופירייטינג לנותני שירות לאיקומרס.
זה מאוד בכמות הדפים שצריך לעבוד עליהם, באורך שלהם וכמובן בכמות המחקר שצריך לעשות מאחורי הקלעים.
אני עובדת לפי תשלום שעתי של 440 ש”ח לשעה פלוס מע”מ. אני אוהבת להתחיל מ-5 שעות עבודה ביחד ומשם להחליט אם ממשיכים.
בנק של 5 שעות עולה אצלי 2,200 ש”ח בתוספת מע”מ.
בעבר הייתי לוקחת גם ניהולי פרויקטים. היום אני מפנה בשמחה לספקים המוכשרים שאספתי סביבי בפינצטה, ואשמח לקשר בינכם.
עם הזמן הכרתי סוגים שונים של מנהלים. יש כאלה שחשוב להם להיות מאוד מעורבים בתהליך, ויש כאלו שרוצים להיות מעורבים רק באבני הדרך הכי חשובות. מהניסיון שלי, גם אלו שמאוד מעורבים בהתחלה, עם הזמן מרשים לעצמם יותר לשחרר, כי הם סומכים עלי, כי רואים את התוצאות כבר מההתחלה, וכי אני מקפידה לתת עדכונים באופן קבוע.
אם כבר הכרנו אז אתם יודעים שאני לא חובבת חתונות קתוליות. אם נרצה לבטל מכל סיבה שהיא, אני אחשב את כל שעות העבודה שעבדתי עד כה (כפול 350 ש”ח לשעה), ונתקזז על ההפרש.
אז...
איך אתם שותים את הקפה שלכם?
אתם תביאו את המותג והידע שלכם. אנחנו נביא את הניסיון בעולם האיקומרס, היכולות האנליטיות והיצירתיות שלנו, ונבדוק מה אפשר לעשות יחד.
לקביעת שיחת היכרות (ללא תשלום, כמובן)