fbpx

Clave CHANGE

תוכנית ליווי של שישה שבועות שתגרום לך להכפיל את המכירות במותג

הגדלת אחוזי המרה איקומרס
תמיד נראה שהמותגים הקטנים נמצאים בפלונטר. מצד אחד מותג קטן צריך למכור כדי שיהיה לו כסף ותזרים, ומצד שני צריך כסף ותזרים כדי למכור. המעגל הזה גורם לרוב המותגים הקטנים להישאר על מחזורים קטנים של 5,000-20,000 ש”ח בחודש (ורווחים עוד הרבה פחות מזה).

אבל החדשות הטובות הן שעם הבנה עמוקה על איך עולם האיקומרס עובד ותוכנית אסטרטגית שתלווה אתכם, תוכלו גם אתם תוך שישה שבועות להכפיל את מחזורי המכירות של המותג.

המחזור הבא מתחיל ב-24.3.24

אומרים לכם להוציא עוד כסף על קמפיינים, אומרים לכם להעלות סטורי 3 פעמים ביום, אומרים לכם שבכלל האתר לא ממיר וצריך אתר חדש, אומרים לכם משפיעניות, אומרים UGC ועוד ועוד.

ו... מה שיוצא זה מותגים שפשוט יורים לכל הכיוונים. לפעמים זה מצליח, אבל אם אתם קוראים את זה, כנראה שבמקרה שלכם זה לא ממש עבד ואני מניחה שגם שרפתם לא מעט כסף על כל ניסיון כזה וכל חלום כזה שהפעם זה יהיה מה שיגרום לנו לקפיצה. 

אז למה איקומרס בשנתיים האחרונות הפך לדבר כל כך קשה?

2010-2020 נחשבו לתור הזהב של האיקומרס. מצד אחד אנשים הפסיקו לפחד מרכישות אונליין, ומהצד השני עוד לא הייתה המון תחרות ומחירי הפרסום היו נמוכים משמעותית מעכשיו (פחות מחצי!).

הקורונה הביאה איתה שינוי גדול בעולם האיקומרס, ועבור המון מותגים שכבר נכחו באונליין, 2020-2021 היו שנתיים של מכירות שלא נראו כמותן.

השינוי הזה היה נראה בהתחלה מאוד חיובי, אבל מהר מאוד הבנו שהתמונה מורכבת יותר: התחרות עלתה בצורה מטורפת, מה שהביא גם לעליית מחירי הפרסום. וכאילו שזה לא מספיק, עם סיום הקורונה ראינו לאט לאט מגמה של חזרה לרכישות פיזיות על חשבון רכישות אונליין.

וככה הגענו לכאן, איקומרס של 2024: קהל פוחת, תחרות עולה ומחירי פרסום עולים.

החדשות הרעות הן שהאתגר והקושי הוא חלק מהמשחק שלנו באיקומרס. איקומרס זה יזמות לכל דבר, וככה צריך להתייחס לזה. אם היו פתרונות קסם, כולם כבר היו נכנסים לעולם הזה.

החדשות הטובות הן שזה יכול להיראות אחרת. עם עבודה חכמה והבנה מעמיקה על עולם האיקומרס, תוכלו להכפיל תוך שישה שבועות את המחזורים שלכם.

איך תוכנית הליווי נראית?

כל שבוע מתמקד בהיבט אחר שהכרחי על מנת להצליח באיקומרס של 2024. בכל שבוע יהיה תוכן מוקלט שסוקר את הנושא, פגישת זום בלייב וכלים פרקטיים שתקבלו (שאני משתמשת בהם בעצמי). 

שבוע 1 - אסטרטגיה שיווקית

בידול ואסטרטגיה זה אבן הפינה שלנו. אתם תבינו לעומק איך מוצאים ומבינים מה הבידול של המותג שלכם, איך מבינים מה חשוב לקהל שלכם, מה התחרות בשוק, ומכל אלו – תדעו בדיוק איך אתם מתכוונים להוביל את המותג שלכם להצלחה.

בשבוע הזה תקבלו:

  • סרטון הדרכה מפורט על בניית אסטרטגייה שיווקית
  • תרגיל בית לאפיון שפה ובניית אסטרטגיה
  • זום משותף עם הדגמה בלייב ופידבקים
  • מודול בצ’אטGPT שיעזור לכם לכתוב קופירייטינג למותג.

שבוע 2 - שיפור יחס המרה

לפני שעושים כל דבר אחר במותג, הכי חשוב לעשות שיפור ראשוני לאחוזי ההמרה שלו. תוכנית הליווי היא המקום היחידי בו אני חושפת מקצה לקצה את השיטה שלי לשיפור יחס המרה.

בשבוע הזה תקבלו:

  • סרטון הדרכה מפורט על שיפור יחס המרה
  • טמפלייט ב-FIGMA לאפיון דף מוצר שמגדיל אחוזי המרה
  • תרגיל בית לשיפור יחס המרה
  • זום משותף עם הדגמה בלייב ופידבקים

שבוע 3 - אנליטיקות ומספרים

מעקב אחרי המספרים שלכם ועבודה חכמה עם הדאטה שלכם היא המתנה הכי טובה שתוכלו לתת לעצמכם ולמותג שלכם. ככה תוכלו לשנות דברים בשיווק ובאתר, להבין מה עובד לכם יותר ולשפר בעקבות התוכנות האלו.

בשבוע הזה תקבלו:

  • סרטון הדרכה מפורט עם אנליטיקות
  • הדאשבורד המלא לניהול איקומרס
  • תרגיל בית לעבודה אנליטית
  • זום משותף עם הדגמה בלייב ופידבקים

שבוע 4 - קמפיינים ממומנים

אתם תלמדו מה המפתח ליצירת קמפיינים שמביאים להחזר השקעה טוב ואיך אתם יכולים לשפר את הקמפיינים אצלכם.

בשבוע הזה תקבלו:

  • סרטון הדרכה מפורט על בניית אסטרטגיה לממומן יצירת קריאייטיבים ממירים
  • אקסל עם מעל ל-30 רעיונות לקריאייטיבים והוקים.
  • תרגיל בית לבניית קריאייטיבים
  • זום משותף עם הדגמה בלייב ופידבקים

שבוע 5 - אימייל מרקטינג

אתם תבינו איך להפוך את האפיק הזה של האימייל מרקטינג למסודר וסיסטמטי, שאתם תוכלו להסתמך עליו כדי להביא אלפי שקלים בחודש.

בשבוע הזה תקבלו:

  • סרטון הדרכה מפורט על הדרך הנכונה לבנות אוטומציות אימייל מרקטינג
  • קובץ ב-MIRO שמפרט בדיוק על כל אוטומציה ומה היא צריכה לכלול
  • תרגיל בית ליצירת אוטומציות
  • זום משותף עם הדגמה בלייב ופידבקים

שבוע 6 - אופטימיזציה

אופטימיזציה היא החלק החשוב ביותר בתהליכים שלנו. אין אף אתר שנולד ממיר ואין אף מותג שנולד מצליח. הסוד הוא שיפור מתמיד.

בשבוע הזה תקבלו:

  • סרטון הדרכה מפורט על איך ממשיכים לבד בתהליך – איך מבינים בכל חודש על מה צריך לעבוד כדי להמשיך ולשפר את הביצועים
  • מסמך לבניית תוכנית חודשית למותג
  • תרגיל בית ליצירת תוכנית עבודה לחודש הבא
  • זום משותף – מסקנות, סיום חגיגי והצגת תוצאות!

מתחילים ב-24.3.24

דורית סינגר המלצות

תוכנית הליווי מתאימה למותגי איקומרס שעושים (כרגע) בין 5,000 ל-20,000 ש"ח בחודש, ורוצים בתהליך של שישה שבועות להכפיל את המחזורים שלהם

תוכנית הליווי תעזור לכם להבין לעומק את עולם האיקומרס, ובעזרת צעדים הדרגתיים ותוכנית מובנית גם להצליח להפיל את מחזורי המכירות שלכם.

המלצות דורית סינגר

למי התוכנית מתאימה?

מותגים ישראלים או בינלאומיים שעושים כרגע 5K-20K בחודש מהאונליין בתחומים:

אופנה והנעלה
תכשיטים ואקססוריז
מתנות ומוצרי נייר
משחקים וצעצועים
ציוד כושר ותזונה
ציוד טיולים
קוסמטיקה וביוטי
עיצוב הבית

ותכל'ס, השמיים הם הגבול. כל עוד המטרה שלכם היא לשפר את המותג ולהגדיל את המכירות שלכם, נעשה לכם מקום בשולחן 😉

תוכנית הליווי CLAVE CHANGE

4,325 או 5 תשלומים של 865 ש"ח.

בתוספת מע"מ
  • שישה שבועות של למידה
  • שישה לייבים משותפים
  • קבוצת ווטסאפ לייעוץ ותמיכה

תוכנית הליווי CLAVE CHANGE VIP

5,175 או 5 תשלומים של 1035 ש"ח.

בתוספת מע"מ
  • שישה שבועות של למידה
  • שישה לייבים משותפים
  • קבוצת ווטסאפ לייעוץ ותמיכה
  • פגישת ייעוץ פרטנית בסוף התהליך

אחריות מלאה ל-7 ימים: החזר כספי מלא מכל סיבה

בניתי את תוכנית הליווי הזו עם כל הכלים שצריך כדי להצליח ולהכפיל את מחזורי המכירות של המותג תוך שישה שבועות. אבל – היא דורשת. היא דורשת למידה, חשיבה, מחויבות ואמביציה.

לכן גם החלטתי שכל מי שיתחיל את התוכנית אבל ירגיש אחרי שבוע שזה לא בשבילו – יוכל לקבל החזר כספי מלא.

האינטרס כאן הוא הדדי: אני רוצה שתצליחו להכפיל את המכירות באתר שלכם תוך שישה שבועות, ואני גם רוצה סיפורי הצלחה מתוכנית הליווי.

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-03 בשעה 22.29.16_e29b6133

זו בטח הודעה שנראית לכם רחוקה, אבל את היזם הזה הכרתי באמצע 2022 כשהוא עושה מחזורים של 20K בחודש. היום הוא כמעט על 300K בחודש. כן, זה אפשרי כשעובדים נכון, חכם ומתוך תשוקה ורצון להתקדם.

אין הנחתום מעיד על עיסתו

כלומר, בשיווק כן, אבל תמיד כדאי לשמוע מאחרים.

אהלן, נעים להכיר

דורית סינגר.

בארבע השנים האחרונות אני חיה ונושמת את עולם האיקומרס. עבדתי עם מעל ל-120 מותגים ויש לי גם שני מותגי איקומרס משלי.

אני חוקרת את העולמות האלו (עם הרבה תשוקה!), בעיקר בתחומי מחקרי קהל יעד, אסטרטגיות שיווקיות, CRO וניתוחים אנליטיים.

בעזרת השיטות שפיתחתי עזרתי למספר לא מועט של מותגים לשפר משמעותית את יחס ההמרה, ובתהליכים ארוכים יותר גם הבאתי להכפלה ולשילוש של מחזורי המכירות תוך מספר חודשים. עכשיו אני מנגישה את השיטה הזו בתוכנית ליווי קבוצתית.

שאלות נפוצות

מה כוללת תוכנית הליווי?

זו תוכנית אינטנסיבית בת 6 שבועות שתיתן לכם את כל מה שצריך בשביל להכפיל את המכירות במותג – ידע, כלים ותמיכה צמודה.

בכל שבוע תקבלו הדרכות מפורטות שהכנתי, תרגילי בית (כן, כן, זה חלק חשוב), קבצי עבודה שיעשו לכם סדר בדברים, ומפגשי זום שבועיים שבהם אתן דוגמאות מהמותגים שלכם ונעבוד עליהם ביחד.

וכמובן, לאורך כל הדרך אתם תהיו בקבוצת וואטסאפ שלנו לכל שאלה, התלבטות או בקשה לחיזוק מנטלי 😉

 

למי תוכנית הליווי מתאימה?

אם יש לכם מותג איקומרס (אופנה, תכשיטים, מתנות, ספורט, טיפוח או כל נישה אחרת בעולמות הלייפסטייל), שכרגע עושה בין 5,000 ל-20,000 ש”ח בחודש, ואתם מרגישים שהגיע הזמן סוף סוף לפרוץ איתו – אתם בדיוק במקום הנכון.

Clave Change נבנתה בדיוק בשביל מותגים כמו שלכם, שרוצים לקחת את העסק שלהם צעד (שלא לומר כמה צעדים) קדימה.

ברמה האישיותית אגיד שאני חושבת שמי שהכי יתאים לתוכנית זה יזמים עם אמביציה ורצון ללמוד, לנסות דברים חדשים, לצאת מהקופסא ובעצם לעשות הכל כדי שהמותג שלהם יפרוץ.

מה הלו"ז של התוכנית?

בכל יום ראשון אתם תקבלו סרטון הדרכה מפורט, משימה ברורה וכלי פרקטי שיעזור לכם איתה.

בכל יום רביעי בשעה 12:00 יהיה לנו זום משותף של שעה וחצי שבו נעשה עוד העמקה בתוכן על ידי הדגמה על המותגים שלכם. במהלך הזומים תוכלו לקבל ממני פידבקים, להעלות שאלות, דיונים ועוד.

 

בכל יום חמישי אני יוצרת קשר עם כל אחד מהמשתתפים בתוכנית כדי להבין איפה אתם צריכים עזרה ודיוק.

לאחר ארבעה שבועות אנחנו נעשה פגישה ביחד כדי לדייק את התהליך שלכם.

ותוך כדי הכל תהיה לנו קבוצת ווטסאפ משותפת שבה תוכלו לחלוק, להתייעץ ולשאול שאלות.

האם את מלמדת את הפן הטכני של הקמת קמפיינים/אימייל מרקטינג?

לא! קורסים וידע על איך עושים את זה מבחינה טכנית יש שפע באינטרנט בחינם, ואני גם אכווין אתכם לקורסים חינמיים טובים שיסבירו לכם את הפן הטכני למי שמעוניין לעשות את זה בעצמו.

כאן אתם תלמדו על הדבר החשוב יותר – אסטרטגיה. מה גורם לקמפיינים לעבוד טוב יותר? איך בונים משפך שיווקי? מה הסודות לאוטומציית נטישת עגלה מוצלחת? ועוד.

אני חושש/ת שלא אצליח להתמיד, אני מאוד עסוק/ה

אני מאוד מבינה את זה, גם לי יש מותגים משלי, ולהישאב לעומס של השגרה זה משהו שקרה לי בעבר המון.

אני חושבת שזו בדיוק הסיבה שתוכנית מסודרת ומאורגנת – עוזרת. אתם יודעים בדיוק מתי וכמה זמן צריך להקדיש בשבוע עבור הפיתוח של המותג. וכשרואים תוצאות מהשקעת הזמן הזו – זה נותן מוטיבציה מטורפת.

בנוסף, אני מאוד מאמינה בניהול זמן נכון. אם תתיקלו בקושי בהיבט הזה, אני אעזור לכם להכין תוכנית שבועית מסודרת ב-Notion.

ולבסוף – אם אחרי שבוע מתחילת התוכנית תחליטו שזה לא בשבילכם, תוכלו לקבל החזר כספי מלא, בלי אותיות קטנות.

אם אני לא בטוח/ה שהתוכנית מתאימה לי?

אני ממליצה במידה ואתם לא עונים על הקריטריונים שכתבתי כאן, לדבר איתי קודם כל לפני ההרשמה. ספרו לי בדיוק על המותג שלכם והסטטוס שלו כרגע, ואוכל להגיד לכם אם התוכנית יכולה לעזור גם לכם.

במה תוכנית הליווי הזו שונה מתוכניות ליווי אחרות?

שאלה מעולה.

מה שבאמת מייחד את Clave Change זה השילוב של כמה היבטים משמעותיים:

  1. אתם מקבלים ידע וניסיון אמיתיים מהשטח – אחרי 5+ שנים בתחום, עבודה עם מעל ל-120 מותגים, וגם ניהול שני מותגי איקומרס משלי, אני יכולה להגיד בביטחון שאני יודעת את העבודה. לא תיאוריות, אלא פרקטיקה מוכחת. זה מה שמאפשר לי להבין אתכם ברמה עמוקה, ולתת לכם בדיוק את מה שאתם צריכים.

2. פיתחתי פה שיטה שלמה ומקיפה, שלוקחת אתכם צעד אחרי צעד בכל ההיבטים שחשובים כדי להצליח באיקומרס – אסטרטגיה, חווית משתמש, אנליטיקות, קמפיינים, אימייל מרקטינג ועוד.

זו לא סדרת טיפים מקרית, אלא מתודולוגיה סדורה ומנוסה.

3. אנחנו הולכים לעבוד! וזה אומר הרבה עבודה מעשית, תרגול מעמיק ולמידה. אין פה הרצאות ארוכות ומייגעות, יש עשייה בפועל.

אתם תצאו עם אסטרטגיה ברורה למותג שלכם ועם היכולת ליישם אותה בפועל.

4. ולבסוף, אתם לא לבד. אני והקהילה של בעלי המותגים שמשתתפים איתכם תהיה שם כדי לתמוך, להעניק השראה ולחלוק ידע מניסיון אישי. כולנו יחד במסע הזה, ואין כמו ללמוד מאנשים שנמצאים באותו מקום.

אם בא לכם לעשות שינוי אמיתי ולהיות חלק מחוויה מעצימה שמשלבת למידה, ביצוע וליווי אישי לאורך כל הדרך – Clave Change זה המקום בשבילכם.

מוכנים להצטרף? אני כאן כדי לעזור לכם להגשים את החלום ולעזור למותג שלכם להכפיל את המחזורים שלו. 

למה צריך תוכנית ליווי שהיא ספציפית לאיקומרס?

בתור מי שב-Day Job שלה מנהלת עסק שבו אני מוכרת שירותים, אני יכולה להגיד לכם שאומנם הבנה בשיווק היא הבנה בשיווק, אבל הפרקטיקות שונות בתכלית. 


בנוסף, איקומרס של 2024 זה כבר לא מה שהיה פעם: התחרות גדלה, הקהל משתנה, הפרסום רק הולך ומתייקר. בשביל להצליח באיקומרס צריך גישה מותאמת וספציפית.

וזה בדיוק מה שבניתי בתוכנית הליווי: ידע, ניסיון וכלים שפותחו במיוחד בשביל ההתמודדות עם האתגרים הנוכחיים של עולם האיקומרס.

בתוכנית הליווי אני לא מדברת על שיווק או מכירות באופן כללי – אני מדברת 100% על איקומרס של 2024.

אפשר לבטל את ההשתתפות בתוכנית?

אני מאמינה ב-200% בתוכנית הזו, כיוון שאת המתודה שאני מלמדת אני מיישמת בעצמי על מותגים שאני מלווה, ואני רואה את התוצאות.

אבל אם תתחילו את התוכנית ותרגישו שזה לא בשבילכם או שאתם לא מסוגלים להתחייב ללמידה – אפשר לבטל את השתתפות ותקבלו את כל הסכום חזרה.

למרות שבתוכניות דיגיטליות נהוג לא לאפשר ביטולים והחזרים כספיים, אני מאמינה בדרך הזו. האינטרס שלי הוא שאחוז כמה שיותר גבוה מהמשתתפים בתוכנית יצליח להכפיל את המכירות, ולכן אני מאפשרת ביטול מלא תוך שבעה ימים.

מה ההבדל בין התוכנית הרגילה ל-VIP?

ההבדל העיקרי בין התוכניות – ה-VIP והרגילה – הוא ברמת הליווי האישי שתקבלו ממני.

בתוכנית ה-VIP, בנוסף לכל מה שמקבלים בתוכנית הרגילה, תקבלו גם פגישת ייעוץ אישית אחד על אחד איתי בסוף התהליך.

זו למעשה הזדמנות לקחת את כל מה שלמדתם ולהטמיע את זה באופן מעשי עם ליווי אישי צמוד.

מעבר לזה, שתי התוכניות זהות – אותו תוכן איכותי, אותה קהילה תומכת ואותי שם בשבילכם לאורך כל הדרך. אז זה ממש עניין של העדפה אישית – עד כמה אתם רוצים וצריכים את הליווי האישי הנוסף.

המלצות דורית סינגר