Clave CHANGE

תוכנית ליווי קבוצתית של 9 שבועות שתגרום לך להכפיל את המכירות במותג

הגדלת אחוזי המרה איקומרס
תמיד נראה שהמותגים הקטנים נמצאים בפלונטר. מצד אחד מותג קטן צריך למכור כדי שיהיה לו כסף ותזרים, ומצד שני צריך כסף ותזרים כדי למכור. המעגל הזה גורם לרוב המותגים הקטנים להישאר על מחזורים קטנים של 5,000-20,000 ש”ח בחודש (ורווחים עוד הרבה פחות מזה).

אבל החדשות הטובות הן שעם הבנה עמוקה על איך עולם האיקומרס עובד ותוכנית אסטרטגית שתלווה אתכם, תוכלו גם אתם תוך 9 שבועות להכפיל את מחזורי המכירות של המותג.

המחזור הבא מתחיל ב-26.5.24

אומרים לכם להוציא עוד כסף על קמפיינים, אומרים לכם להעלות סטורי 3 פעמים ביום, אומרים לכם שבכלל האתר לא ממיר וצריך אתר חדש, אומרים לכם משפיעניות, אומרים UGC ועוד ועוד.

ו... מה שיוצא זה מותגים שפשוט יורים לכל הכיוונים. לפעמים זה מצליח, אבל אם אתם קוראים את זה, כנראה שבמקרה שלכם זה לא ממש עבד ואני מניחה שגם שרפתם לא מעט כסף על כל ניסיון כזה וכל חלום כזה שהפעם זה יהיה מה שיגרום לנו לקפיצה. 

אז למה איקומרס בשנתיים האחרונות הפך לדבר כל כך קשה?

2010-2020 נחשבו לתור הזהב של האיקומרס. מצד אחד אנשים הפסיקו לפחד מרכישות אונליין, ומהצד השני עוד לא הייתה המון תחרות ומחירי הפרסום היו נמוכים משמעותית מעכשיו (פחות מחצי!).

הקורונה הביאה איתה שינוי גדול בעולם האיקומרס, ועבור המון מותגים שכבר נכחו באונליין, 2020-2021 היו שנתיים של מכירות שלא נראו כמותן.

השינוי הזה היה נראה בהתחלה מאוד חיובי, אבל מהר מאוד הבנו שהתמונה מורכבת יותר: התחרות עלתה בצורה מטורפת, מה שהביא גם לעליית מחירי הפרסום. וכאילו שזה לא מספיק, עם סיום הקורונה ראינו לאט לאט מגמה של חזרה לרכישות פיזיות על חשבון רכישות אונליין.

וככה הגענו לכאן, איקומרס של 2024: קהל פוחת, תחרות עולה ומחירי פרסום עולים.

החדשות הרעות הן שהאתגר והקושי הוא חלק מהמשחק שלנו באיקומרס. איקומרס זה יזמות לכל דבר, וככה צריך להתייחס לזה. אם היו פתרונות קסם, כולם כבר היו נכנסים לעולם הזה.

החדשות הטובות הן שזה יכול להיראות אחרת. עם עבודה חכמה והבנה מעמיקה על עולם האיקומרס, תוכלו ללמוד בתשעה שבועות איך להכפיל את המחזורים שלכם.

איך תוכנית הליווי נראית?

חשוב: התוכנית עברה שדרוג והיא אורכת תשעה שבועות (לא שישה כמו שאמרתי בסרטון)

כל שבוע מתמקד בהיבט אחר שהכרחי על מנת להצליח באיקומרס של 2024. בכל שבוע יהיה תוכן מוקלט שסוקר את הנושא, פגישת זום בלייב וכלים פרקטיים שתקבלו (שאני משתמשת בהם בעצמי). 

שבוע 1: אסטרטגיה שיווקית

בידול ואסטרטגיה זה אבן הפינה שלנו. אתם תבינו לעומק איך מוצאים ומבינים מה הבידול של המותג שלכם, איך מבינים מה חשוב לקהל שלכם, מה התחרות בשוק, ומכל אלו – תדעו בדיוק איך אתם מתכוונים להוביל את המותג שלכם להצלחה.

השיעורים בשבוע זה:

  • שיעור 1: בידול
  • שיעור 2: קהל יעד
  • שיעור 3: סיפור מותג
  • בונוס: איך עושים שאלונים וראיונות לקהל היעד?

 

בנוסף, תקבלו בשבוע זה:

  • מסמך אפיון שפה שיעזור לכם לאפיין את המותג שלכם לעומק.
  • פרומפט ל-AI ליצירת סיפור מותג
הלייב בשבוע זה:
  • לייב פתיחת התוכנית! יום ראשון 26.5.24 בשעה 10:00-11:00
  • יום שלישי 28.5.24 בשעה 12:00-13:00
  •  

שבוע 2+3: שיפור יחס המרה

לפני שעושים כל דבר אחר במותג, הכי חשוב לעשות שיפור ראשוני לאחוזי ההמרה שלו. תוכנית הליווי היא המקום היחידי בו אני חושפת מקצה לקצה את השיטה שלי לשיפור יחס המרה. השיעורים בשבוע זה:
  • שיעור 4: שיפור דף מוצר
  • שיעור 5: שיפור סל קניות וצ’קאאוט
  • שיעור 6: ניווט באתר
  • שיעור 7: צילומים
  • שיעור 8: וידאו לדף מוצר
  • שיעור 9: שמות מוצרים/קולציות ותיאורי מוצר
  • שיעור 10: קרוסלים ואפסלים
  • בונוס – שמות מוצרים ותיאורי מוצר בעריכה קבוצתית (למי שיש כמות גדולה של מוצרים)
בנוסף, תקבלו בשבוע זה:
  • טמפלייט ב-Figma לדף מוצר שמגדיל אחוזי המרה
  • פרומפט ל-AI לשמות מוצרים
  • פרומפט ל-AI לתיאורי מוצרים
הלייב בשבוע זה:
  • יום שלישי 4.6.24 בשעה 12:00-13:00
  • יום שלישי 11.6.24 בשעה 12:00-13:00

שבוע 4: אנליטיקות ומספרים

מעקב אחרי המספרים שלכם ועבודה חכמה עם הדאטה שלכם היא המתנה הכי טובה שתוכלו לתת לעצמכם ולמותג שלכם. ככה תוכלו לשנות דברים בשיווק ובאתר, להבין מה עובד לכם יותר ולשפר בעקבות התוכנות האלו.

השיעורים בשבוע זה:

  • שיעור 11: הגדרות חשובות בגוגל אנליטיקס
  • שיעור 12: התקנת מייקרוסופט קלריטי (כלי לסרטוני משתמשים)
  • שיעור 13: הטמעת הדאשבורד
  • שיעור 14: עבודה עם הדאשבורד
  • שיעור 15: דו”ח מסע לקוח
  • שיעור 16: ניתוח אחוזי המרה של מוצרים באתר
  • שיעור 17: סרטוני משתמשים
בנוסף, תקבלו בשבוע זה:
  • הדאשבורד המלא לניהול איקומרס
  • טמפלייט למסמך סיכום שבוע
הלייב בשבוע זה:
  • יום שלישי 18.6.24 בשעה 12:00-13:00

שבוע 5+6 קמפיינים ממומנים

אתם תלמדו מה המפתח ליצירת קמפיינים שמביאים להחזר השקעה טוב ואיך אתם יכולים לשפר את הקמפיינים אצלכם.

השיעורים בשבוע זה:

  • שיעור 18: אסטרטגיה לקמפיינים
  • שיעור 19: תכנון מודעות
  • שיעור 20: קופירייטינג למודעות
  • שיעור 21: קריאייטיבים סטטיים
  • שיעור 22: סרטוני UGC
  • שיעור 23: קופי לגוגל
בנוסף, תקבלו בשבוע זה:
  • טמפלייטים לתכנון קמפיינים
  • טמפלייטים לסדר במודעות
  • מטריצת קריאייטיבים
  • טמפלייט בריף ליוצר/ת תוכן
  • טמפלייט לתסריט לסרטון UGC
  • טמפלייט קופי לגוגל סרץ’
  • פרומפט ל-AI לכתיבת מודעות
  • צ’קליסט – האם הקמפיינר שלי מקצועי מספיק?
הלייב בשבוע זה:
  • יום שלישי 25.6.24 בשעה 12:00-13:00
  • יום שלישי 2.7.24 בשעה 12:00-13:00

שבוע 7+8: אימייל מרקטינג

אתם תבינו איך להפוך את האפיק הזה של האימייל מרקטינג למסודר וסיסטמטי, שאתם תוכלו להסתמך עליו כדי להביא אלפי שקלים בחודש. השיעורים בשבוע זה:
  • שיעור 24: פופאפ
  • שיעור 25: אוטומציית אונבורדינג
  • שיעור 26: אוטומציית נטישת עגלה/צ’קאאוט
  • שיעור 27: אוטומציית פוסט פרצ’ייס
  • שיעור 28: אוטומציית ווין בק (Win Back)
  • שיעור 29: ניוזלטרים
בנוסף, תקבלו בשבוע זה:
  • טמפלייט לאוטומציית אונבורדינג
  • טמפלייט לאוטומציית נטישת עגלה/צ’קאאוט
  • טמפלייט לאוטומציית פוסט פרצ’ייס
  • טמפלייט לאוטומציית ווין-בק
הלייב בשבוע זה:
  • יום שלישי 9.7.24 בשעה 12:00-13:00
  • יום שלישי 16.7.24 בשעה 12:00-13:00

שבוע 9: מסתכלים קדימה

אופטימיזציה היא החלק החשוב ביותר בתהליכים שלנו. אין אף אתר שנולד ממיר ואין אף מותג שנולד מצליח. הסוד הוא שיפור מתמיד וזה מה שנשים עליו דגש בשבוע זה.

השיעורים בשבוע זה:

  • שיעור 30: אריזה וגלויה
  • שיעור 31: משפיענים/ות ושיתופי פעולה
  • שיעור 32: מבצעים
  • שיעור 33: מה עושים כשדברים לא עובדים?
  • שיעור 34: על יזמות ומיינדסט
בנוסף, תקבלו בשבוע זה:
  • טמפלייט תכנון חצי שנתי
  • צ’קליסט למבצעים
מפגש פיזי – סדנת סיום חגיגית!
  • יום שלישי 23.7.24 בשעה 12:00-13:00, במשרדים שלי בנתניה (יש חנייה ויש רכבת צמודה!)

מתחילים ב-26.5.24

תוכנית הליווי מתאימה למותגי איקומרס שעושים (כרגע) בין 5,000 ל-20,000 ש"ח בחודש, ורוצים ללמוד בתהליך של תשעה שבועות איך להכפיל את המחזורים שלהם

תוכנית הליווי תעזור לכם להבין לעומק את עולם האיקומרס, ובעזרת צעדים הדרגתיים ותוכנית מובנית גם להצליח להפיל את מחזורי המכירות שלכם.

למי התוכנית מתאימה?

מותגים ישראלים או בינלאומיים שעושים כרגע 5K-20K בחודש מהאונליין בתחומים:

אופנה והנעלה
תכשיטים ואקססוריז
מתנות ומוצרי נייר
משחקים וצעצועים
ציוד כושר ותזונה
ציוד טיולים
קוסמטיקה וביוטי
עיצוב הבית

ותכל'ס, השמיים הם הגבול. כל עוד המטרה שלכם היא לשפר את המותג ולהגדיל את המכירות שלכם, נעשה לכם מקום בשולחן 😉

תוכנית הליווי CLAVE CHANGE

6,490 או 5 תשלומים של 1,298 ש"ח.

בתוספת מע"מ.
  • תשעה שבועות של למידה
  • תשעה לייבים משותפים
  • קבוצת ווטסאפ לייעוץ ותמיכה
  • משוב על כל משימה

תוכנית הליווי CLAVE CHANGE VIP

7,290 או 5 תשלומים של 1,458 ש"ח.

בתוספת מע"מ.
  • תשעה שבועות של למידה
  • תשעה לייבים משותפים
  • קבוצת ווטסאפ לייעוץ ותמיכה
  • משוב על כל משימה
  • פגישת ייעוץ פרטנית בסוף התהליך

אחריות מלאה ל-7 ימים: החזר כספי מלא מכל סיבה

בניתי את תוכנית הליווי הזו עם כל הכלים שצריך כדי להצליח ולהכפיל את מחזורי המכירות של המותג תוך שישה שבועות. אבל – היא דורשת. היא דורשת למידה, חשיבה, מחויבות ואמביציה.

לכן גם החלטתי שכל מי שיתחיל את התוכנית אבל ירגיש אחרי שבוע שזה לא בשבילו – יוכל לקבל החזר כספי מלא.

האינטרס כאן הוא הדדי: אני רוצה שתצליחו להכפיל את המכירות באתר שלכם תוך שישה שבועות, ואני גם רוצה סיפורי הצלחה מתוכנית הליווי.

חשוב: זה לא קורס דיגיטלי!

בקורסים דיגיטליים רק 50% מתחילים לצפות בשיעור הראשון ורק 5% מסיימים את השיעור האחרון.

לכן (אם כבר הספקתם להכיר אותי) ממש אין סיכוי שהייתי נכנסת גם אני לעולם הקורסים הדיגיטליים. אני רוצה לעזור ליזמים לעשות שינוי אמיתי ואובייסלי שקורס דיגיטלי עם 5% סיום הוא לא הדרך.

Clave Change היא תוכנית ליווי קבוצתית באורך של 9 שבועות, שמשלבת גם שיעורים מוקלטים, אבל לא פחות חשוב: קבצי עבודה פרקטיים, משימות שבועיות, התייעצות חופשית בווטסאפ, משובים על תוצרים, לייבים, פגישה אישית באמצע הדרך וכו’.

המשימה שלי היא לגרום לכמה שיותר יזמים להגיע למטרה שלשמה הם נרשמו לתוכנית: להכפיל את מחזורי המכירות שלהם, ואני רוצה לעשות הכל כדי שזה יקרה.

כמובן שבסוף הדברים תלויים בכם, אבל אני כאן כדי לוודא שאתם מקבלים את המקסימום מהתוכנית.

אין הנחתום מעיד על עיסתו

כלומר, בשיווק כן, אבל תמיד כדאי לשמוע מאחרים.

אהלן, נעים להכיר

דורית סינגר.

בחמש השנים האחרונות אני חיה ונושמת את עולם האיקומרס. עבדתי עם מעל ל-120 מותגים ויש לי גם שני מותגי איקומרס משלי.

אני חוקרת את העולמות האלו (עם הרבה תשוקה!), בעיקר בתחומי מחקרי קהל יעד, אסטרטגיות שיווקיות, CRO וניתוחים אנליטיים.

בעזרת השיטות שפיתחתי עזרתי למספר לא מועט של מותגים לשפר משמעותית את יחס ההמרה, ובתהליכים ארוכים יותר גם הבאתי להכפלה ולשילוש של מחזורי המכירות תוך מספר חודשים. עכשיו אני מנגישה את השיטה הזו בתוכנית ליווי קבוצתית.

שאלות נפוצות

6
    עגלת הקניות שלך
    העגלה כרגע ריקה, אבל אני יכולה לעזור!לחצו כאן למצוא את הקורס המתאים לי