0
0

איך להגדיל אחוזי המרה לאתרים שמוכרים מוצרים שקשורים לתשוקה של אנשים?

דורית סינגר

15/10/2024
קטגוריות: מחקרי נישה, שיווק

יש גם ניוזלטר!

אם התעניינת בנושא הזה, אפשר לקרוא גם:

חמש הדרכים שבה אני כותבת קופי למותגי איקומרס, שעונה על צרכים ולא דורך על כאבים, ובעזרתו אני מביאה למותגים שלי לקוחות נאמנים, חוזרים וממליצים.
שני מושגים שמשתמשים בהם הרבה בעולם השיווק זה Push וPull. למעשה, הבחירה בין אחת האסטרטגיות האלה היא אחת הבחירות הראשונות שצריך לעשות כשבונים אסטרטגיה שיווקית. בפוסט הזה אסביר מהן בדיוק שתי האסטרטגיות האלה ואיך יודעים באיזו אסטרטגיה לבחור?
מותג שמגלגל מחזורים של מליונים עם מחירים שגבוהים פי 5 מהממוצע בשוק. הכל על איך הם עושים את זה וטקטיקות ליישום באתר שלכם.
    עגלת הקניות שלך
    העגלה כרגע ריקה, אבל אני יכולה לעזור!לחצו כאן למצוא את הקורס המתאים לי

        יש גם ניוזלטר!

        אם קופירייטינג מעולה עושה לכם פרפרים בבטן, מיתוג עם פיצוח מטורף מדליק אתכם ואתם חושבים שחווית משתמש טובה היא אומנות, בואו לניוזלטר. ואם אתם פשוט מותגי איקומרס או בעלי עסקים שרוצים להעיף את השיווק שלכם קדימה, נפנה לכם גם מקום בספה, רק אל תשכחו להביא כיבוד.

        מייל, קליק, ואתם בפנים:

        תוך 5 דקות תקבלו את המייל הראשון