אין הנחתום מעיד על עיסתו
כלומר, בשיווק כן, אבל תמיד כדאי לשמוע מאחרים.
"דורית היא משהו משוגע לגמרי, מוכשרת יותר מכל מי שפגשתי אי פעם, יש לה חוש הומור משובח ואיכשהו היא מבינה גם בעיצוב, גם בתוכן גם בSEO, גם באיקומרס (היא יודעת הכל, זה משוגע) וגם בשיווק.
היא הרימה את האתר שלנו לפי זה שהיא פשוט קלטה אותנו,
היא לא נתנה לי לשגע אותה וגם לא הסכימה שנעשה טעויות בדרך אני לא יודעת אם כבר הבנתן אבל אני נהייתי גרופי רציני של הבחורה הזו, והכי מעצבן שהיא אפילו לא בת שלושים!
קיצר, אם אתן בעלות עסק או מישהו שאתן מכירות צריכה אתר, תעשו לעצמכן טובה ותתנו לה לבנות לכן אותו, אני כבר שלחתי אליה לפחות חמש לקוחות מרוצות"
עדי נצרבעלים ב"אלבום סיפור"
"הגעתי בעקבות התוכן המדהים שאת מפרסמת, מאודדד התחברתי לתהליך החשיבתי שלך, יכולת הניסוח והחקר המותגים פניתי אלייך כ"אוטוריטה" בתחום האי קומרס גם עבור הפקת החומרים הכתובים וגם להיות "משפיענית" בתחום (עם אי גולד לקחו אותך לעבודה זה אומר עליהם משהו...) בהחלט ענית על הציפיות והיה תענוג לעבוד איתך! אני הרגשתי גם מהלקוח שהוא מבסוט על המהלך לפנות אליך וקיבל פידבקים חיובים"
יהודה לביאבעלים בסוכנות השיווק הדיגיטלית, Bazzinga
"לפני חודש דורית העבירה הרצאה.
ובהרצאה היא דיברה על כתיבת קופי לקהל קר שמתבסס על המידע שאנחנו אוספים ולומדים מהקהל החם שלנו.
כדי להמחיש ולאפשר לנו לתרגל את הנלמד בהרצאה היא הביאה והשתמשה בדוגמאות מתוך הקהילה שלי.
האמת, שכמה שאני חושבת שאני טובה בכתיבה ובשיווק, ההרצאה של דורית פתחה לי את הראש לאללה ומאותו רגע בכל פוסט או מודעה שכתבתי הייתה מחשבה על מה שנמצא מתחת לפני השטח ועל מה אומר הקהל החם שלנו שאיתו אני יכולה לעבוד.
לפני פסח, ניסחנו אני וצוות השיווק שלי פוסטים על המתנות לפסח.
הטריוויאלי היה לספר על המתנות שלנו וכמה כיף לתת ולקבל אותן,
אבל אז, נזכרתי בהרצאה של דורית וניסיתי לחשוב מה יש שם מתחת לפני השטח. מה באמת עומד מול מי שצריך או רוצה לקנות מתנות לפסח והשתמשתי בכל מה שדורית דיברה עליו ולימדה.
התוצאה הייתה הפוסט שמצורף כאן שדיבר מסתבר לקרביים של אנשים ופגש אותם בנקודה הבאמת אמיתית שהם עמדו בה כי הביצועים שלו היו מטורפים. כמה מטורפים?
חוץ ממעורבות מאד מאד גבוהה ולא מעט תגובות והתייחסויות, כשהוא הפך לפוסט ממומן, הוא הביא החזרי השקעה ממוצעים של....
1:27!!!
אז זה בדיוק הזמן לפרגן לדורית על המקצועיות העצומה שלה, להציע לכם לדבר איתה ולראות איזה ערך אתם יכולים לקבל ממנה"
אילת ונציהבעלים ב"התבלינים של איילת"
"עקבתי אחרי הפוסטים של דורית בהם היא מנתחת מותגים בצורה מבריקה וידעתי שיגיע היום בו נעבוד יחד. שמחתי להיעזר בשירותיה כדי למתג ולדייק את העסק שלי. העבודה מולה נעימה, יעילה, מהירה ומדויקת. ממליצה בחום ואין לי ספק שדרכינו שוב יפגשו".
רון ליבנהבעלים ב"העתידנית"
"הגעתי כי הרגשתי אובדת עצות ומאוד התחברתי לכתיבה שלך והדברים שאת כותבת עליהם באתר שלך, הרגיש לי חיבור נכון ולא מאולץ כי צריך. הרגשתי שתמיד היה לי מענה בעבודה מולך ובכל רגע, שידעתי מה קורה בכל צעד והיתה לי בהירות. התהליך ענה לי על הציפיות והוביל לשינויים באתר בחלקים ששיפרנו לטובה מאוד."
בטי גולאבעלים ב-"Ile Active"
"היה לי נפלא איתך, הכרות מרגשת ומלמדת, אני מרגישה הזדהות מאוד גדולה איתך. באיזשהו שלב התהליך שלי שינה כיוון עם הכנסת שותף לאיקומרס אז זה הפך את הדברים ליותר מורכבים. הוא הגיע עם הסגנון שלו ונק׳ מבט שונה שגרמה גם לי לראות דברים אחרת ולהבין אחרת את הצרכים. בסוף אני מרגישה קצת פספוס כי לא את כל מה שיצרת עבורי אוכל ליישם באתר אבל הכרתי אשת מקצוע מדהימה ובטוחה שעוד נעבוד יחד."
עדן אביאליבעלים ב-"סבון עדן"
"הגעתי אליך עם ספקות לגבי מוצר חדש שאני רוצה להוציא. אחרי שעקבתי אחריך בחודשים האחרונים הבנתי שאת האדם שיכול לבצע עבורי מחקר מקיף ומעמיק כדי לקבל החלטה האם ואיך לבנות את המוצר. לאורך כל התהליך הרגשתי את המקצועיות שלך, את המסירות והעומק שאת מביאה ונטעת בי ביטחון רב. לאור התהליך איתך הבנתי מה צריך להיות המוצר ומה הצורך בשוק ואני שמחה שלא פעלתי בלי לפנות אליך כיוון שהייתי מקדישה משאבים של זמן וכסף לחינם. מפגש הסיכום היה מלמד מאד וההמלצות מפורטות ויורדות לרמת הפרקטיקה המיידית".
שרונה כהןבעלים ב"בגובה העיניים"
"לא היה לי ספק לגבי העבודה עם דורית כי אני עוקבת אחרי התוכן שלה תקופה וכבר ידעתי שמדובר בבחורה מבריקה שחוקרת, שמבינה מעולה על מה שהיא מדברת, ושיהיה לי כיף לעבוד איתה. האתר שלי מדבר אותי ברמות שלא הייתי בחיים מצליחה להגיע אליהן לבד. היא לימדה אותי איך להמשיך מכאן בלי שתיווצר לי בה תלות, ומצד שני תמיד נתנה לי מענה על כל שאלה וצורך ורעיון והתלבטות.
דורית היא מקצועית, נעימה ושחקנית נשמה אמיתית. אני מאוד אוהבת את האתר שלי וזו הייתה אחת ההחלטות הכי חכמות שעשיתי עבור עצמי ועבור העסק שלי. לשחרר את הכאב ראש הזה למישהי שממש טובה בזה ולאפשר לעצמי להתמקד ולהיות בעשייה. אל תהססו בכלל"
יאנה רייזמןבעלים ב"למכור מהבטן"
"כבר מהמפגש הראשון היה ברור שיש לי ממי ללמוד ועל מי להסתמך.
במפגש מרוכז של יום אינטנסיבי, תוך הפגנת ידע נרחב, בנועם, סבלנות וחיוך מאיר, דורית הדריכה, הובילה והוליכה אותי צעד צעד בבניית האתר מחדש, תוך שמירה על קו עיצובי ברור ואחיד.
על הדרך דורית עיצבה לאתר כפתורים ספציפיים התואמים את תחום עיסוקנו, עזרה בבחירות הנכונות למוצרים ולאופי העסק ועמדה לרשותי לפני ואחרי בכל שאלה ובקשה."
דפנה הרץמנהלת העסק "אלזס שרקוטרי"
"דורית מבינה את צרכי הלקוח וידעה לקחת את הרעיונות והחלומות שלנו ולייצר מהם שפה פדגוגית שנתנה מענה איכותי. כמו כן, לאורך כל הדרך נעשו תיקונים ושינויים והייתה תחושה של שותפות שאנו מולידים יחד תוצר חדש ומשמעותי"
שגיא קדרמנהל בית הספר "חופי הגליל"
"דורית היקרה, תודה רבה על הפירגון, ההשראה והעבודה המשותפת. את כותבת ומתנסחת בצורה מיוחדת ואכן הצלחת לתרגם את המחשבות והרעיונות שלנו לתוצר מרהיב"
אורלי בן אדרתמנהלת בית הספר "שורשים"
"היה כיף לעבוד איתך דורית, את מקסימה, סבלנית, מקצועית ונדיבה.
יצרת את האפיון המושלם לאתר שלי,
למדתי המון והתגברתי על ״פחד האתר״ שלי.
קיבלתי ליווי זריז וזמין בהמשך, כשהתחלתי לטפל באתר בעצמי.
אני עצמאית היום בזכותך, האתר משרת אותי ומקבל מחמאות
תודה ענקית, בלעדייך זה פשוט לא היה קורה".
נעמי גרשטייןמנחת מיינדפולנס
"הגעתי אלייך בכדי לדייק ולייעל את אופן העבודה שלי ובעיקר את שיקוף הערך אל מול הלקוחות. יצאתי עם המלצות פרקטיות ליישום ולא פחות חשוב מזה עם הרגשה שהכרתי קולגה נדיבה ומוכשרת שהאתגרים שניצבים בפניי לא זרים לה והיא שמחה לחלוק ידע בפשטות נעימה ובגובה העיניים"
דפנה ארזיועצת שיווקית
הקודם
הבא
בואו נכיר
חוזרים לכולם תוך 48 שעות
להכיר דרך המילים שלי
איך בונים מותג אופנה מצליח ב-2024? במאמר הזה אני סוקרת שלוש אסטרטגיות שיווקיות עולמות האופנה. בין אם אתם רק מתחילים או שכבר מוכרים בהצלחה - המאמר הזה ייתן לכם הבנה מעמיקה למה אנשים קונים ממכם וכיצד לקחת את המותג שלכם לשלב הבא
ב-2022 התחרות בעולם האיקומרס עלתה ומחירי הפרסום נמצאים בעלייה. אבל מי שעושה את זה נכון, הסיכויים שלו להצליח עולים בצורה משמעותית. בואו לגלות מה התובנות ואיך עושים את זה נכון.
הלהיט של השנים האחרונות בתחום בניית האתרים הוא One page site. וואן פייג' סייט הוא אתר אינטרנט שבנוי כולו מדף אחד, שניתן לגלול מטה, ויש לו קישורי אנקור (כלומר, קישורים שבלחיצה עליהם, הדף נגלל מטה ועוצר במקום הרצוי). המוני אתרים בנויים כך, אבל לא תמיד זה בא לטובתם. מתי כדאי לבנות אתר כך, מתי עדיף להישאר עם התבנית המסורתית ומתי אפשר לשלב?