ייעוץ אסטרטגי שיווקי למותגי איקומרס
כזה שמתווה לכם את הדרך, שעוזר לכם לגעת בבטן הרכה של הקהל שלכם ובסופו של דבר למכור יותר, לשפר רווחיות, להוריד עלויות פרסום וליצור סביב המותג לקוחות נאמנים.
סקירת תחרות בשוק
מציאת פערים בשוק
המלצות לזוויות שיווקיות
מציאת חללים בנישה
Product-Market Fit
חיפוש נישות
צרכים של קהל היעד
המלצות למסרים שיווקיים
ראיונות משתמשים
מניעים של קהל היעד
מיקוד קהל היעד
מחקר סוציולוגי-פסיכולוגי
סקירת תחרות בשוק
מציאת פערים בשוק
המלצות לזוויות שיווקיות
מציאת חללים בנישה
Product-Market Fit
חיפוש נישות
צרכים של קהל היעד
המלצות למסרים שיווקיים
ראיונות משתמשים
מניעים של קהל היעד
מיקוד קהל היעד
מחקר סוציולוגי - פסיכולוגי
התהליך שלנו, על רגל אחת:

פגישה ראשונה
נבין לעומק מה העסק שלכם עושה היום, מי הקהל שלכם, ומה הידע (הרב!) שכבר יש לכם.

מחקר
במשך חודש אני אעשה מחקר מקיף שכולל ראיונות, ניתוח ביקורות, מחקר נישה, מחקר שוק ומחקר אקדמי מבוסס סוציולוגיה ופסיכולוגיה.

פגישה שנייה
אני אציג בפניכם את המחקר שעשיתי והמסקנות שהגעתי אליהן. נדבר עליהן יחד ונדון בדרכי היישום שלהן.
ואחזור אליכם תוך 48 שעות כדי לקבוע שיחת היכרות
עובדים איתי:






















































































שיטת העבודה והמחירים שלי

מתחילים ב-5-10 שעות עבודה ביחד (לפי תמחור של 440 ש"ח לשעה)
בזמן הזה מספיקים לרוב לעשות:
● אפיון שפה
● שאלונים וראיונות לקהל היעד
● ניתוח קהל יעד ברמת הצרכים, מאפייני אישיות, ערכים, תרבות ועוד.
● מחקר נישה ותחרות בשוק
● מסמך אסטרטגי עם תוכנית שיווקית

20% מהלקוחות שלי ממשיכים אחר כך לרייטיינר חודשי של 3-10 שעות חודשיות
כאן העבודה תלויה בצרכים שלכם:
● ניהול הספקים עבור מעקב אחרי התוכנית השיווקית
● פגישות חודשיות עם צוותי השיווק והמוצר
● פגישות ייעוץ כדי לעבוד על המשך גדילה, יישום התוכנית השיווקית ואתגרים שצפים
● המשך שיפור אחוזי המרה באתר
● וכמובן,
קופירייטינג לאתר ולקמפיינים
למי התהליך מתאים?
כי חשוב לי לענות על צרכים אמיתיים שלכם.

יזמי איקומרס וחברות לפני השקה
חברות שמוכרות אונליין B2C לפני השקה של מותג חדש, של ליין מוצרים חדש, או בפנייה לקהל חדש. חברות או יזמים שרוצים לעשות את זה כמו שצריך, כבר מההתחלה, כדי להגדיל את סיכויי ההצלחה של המותג.

יזמי איקומרס וחברות שרוצות לגדול
חברות שמוכרות אונליין B2C, שהוכיחו היתכנות למותג שלהם ויש להם כבר רווחים, אבל רוצים לגדול: להגדיל מכירות, להוריד עלויות פרסום ולחזק את הקשר עם הקהל שלהם.
איך הייעוץ האסטרטגי-שיווקי יעזור לעסק שלכם?

להבין לעומק את הנישה שלכם, הקהל שלכם והתחרות שלכם
כדי לצמצם סיכונים לפני השקה ולהעלות את הסיכויים שההשקה תצליח ותעמוד ביעדים שלה.

להצליח לתקשר נכון עם הקהל שלכם עם המסרים המדויקים
כדי להעלות אחוזי המרה באתר, לצמצם עלויות פרסום ולהגדיל רווחים.

לגעת בצרכים המדויקים ובמניעים האמיתיים של הקהל שלכם
כדי להצליח לבנות קהילה אמיתית סביב מותג, שאשכרה מביאה לכם בעצמה את הלקוחות החדשים שלכם.

למצוא חללים בנישה ואוקיינוסים כחולים
כדי להיכנס לתחום שיש בו פוטנציאל הצלחה גבוה ומיעוט מתחרים.
שאלות ששואלים הרבה:
והנה כמה דברים שלקוחות כתבו על העבודה ביחד:


בואו נכיר
חוזרים לכולם תוך 48 שעות