ייעוץ אסטרטגי שיווקי למותגי איקומרס
כזה שמתווה לכם את הדרך, שעוזר לכם לגעת בבטן הרכה של הקהל שלכם ובסופו של דבר למכור יותר, לשפר רווחיות, להוריד עלויות פרסום וליצור סביב המותג לקוחות נאמנים.
סקירת תחרות בשוק
מציאת פערים בשוק
המלצות לזוויות שיווקיות
מציאת חללים בנישה
Product-Market Fit
חיפוש נישות
צרכים של קהל היעד
המלצות למסרים שיווקיים
ראיונות משתמשים
מניעים של קהל היעד
מיקוד קהל היעד
מחקר סוציולוגי-פסיכולוגי
סקירת תחרות בשוק
מציאת פערים בשוק
המלצות לזוויות שיווקיות
מציאת חללים בנישה
Product-Market Fit
חיפוש נישות
צרכים של קהל היעד
המלצות למסרים שיווקיים
ראיונות משתמשים
מניעים של קהל היעד
מיקוד קהל היעד
מחקר סוציולוגי - פסיכולוגי
התהליך שלנו, על רגל אחת:
פגישה ראשונה
נבין לעומק מה העסק שלכם עושה היום, מי הקהל שלכם, ומה הידע (הרב!) שכבר יש לכם.
מחקר
במשך חודש אני אעשה מחקר מקיף שכולל ראיונות, ניתוח ביקורות, מחקר נישה, מחקר שוק ומחקר אקדמי מבוסס סוציולוגיה ופסיכולוגיה.
פגישה שנייה
אני אציג בפניכם את המחקר שעשיתי והמסקנות שהגעתי אליהן. נדבר עליהן יחד ונדון בדרכי היישום שלהן.
ואחזור אליכם תוך 48 שעות כדי לקבוע שיחת היכרות
עובדים איתי:
שיטת העבודה והמחירים שלי
מתחילים ב-5-10 שעות עבודה ביחד (לפי תמחור של 440 ש"ח לשעה)
בזמן הזה מספיקים לרוב לעשות:
● אפיון שפה
● שאלונים וראיונות לקהל היעד
● ניתוח קהל יעד ברמת הצרכים, מאפייני אישיות, ערכים, תרבות ועוד.
● מחקר נישה ותחרות בשוק
● מסמך אסטרטגי עם תוכנית שיווקית
20% מהלקוחות שלי ממשיכים אחר כך לרייטיינר חודשי של 3-10 שעות חודשיות
כאן העבודה תלויה בצרכים שלכם:
● ניהול הספקים עבור מעקב אחרי התוכנית השיווקית
● פגישות חודשיות עם צוותי השיווק והמוצר
● פגישות ייעוץ כדי לעבוד על המשך גדילה, יישום התוכנית השיווקית ואתגרים שצפים
● המשך שיפור אחוזי המרה באתר
● וכמובן,
קופירייטינג לאתר ולקמפיינים
למי התהליך מתאים?
כי חשוב לי לענות על צרכים אמיתיים שלכם.
יזמי איקומרס וחברות לפני השקה
חברות שמוכרות אונליין B2C לפני השקה של מותג חדש, של ליין מוצרים חדש, או בפנייה לקהל חדש. חברות או יזמים שרוצים לעשות את זה כמו שצריך, כבר מההתחלה, כדי להגדיל את סיכויי ההצלחה של המותג.
יזמי איקומרס וחברות שרוצות לגדול
חברות שמוכרות אונליין B2C, שהוכיחו היתכנות למותג שלהם ויש להם כבר רווחים, אבל רוצים לגדול: להגדיל מכירות, להוריד עלויות פרסום ולחזק את הקשר עם הקהל שלהם.
איך הייעוץ האסטרטגי-שיווקי יעזור לעסק שלכם?
להבין לעומק את הנישה שלכם, הקהל שלכם והתחרות שלכם
כדי לצמצם סיכונים לפני השקה ולהעלות את הסיכויים שההשקה תצליח ותעמוד ביעדים שלה.
להצליח לתקשר נכון עם הקהל שלכם עם המסרים המדויקים
כדי להעלות אחוזי המרה באתר, לצמצם עלויות פרסום ולהגדיל רווחים.
לגעת בצרכים המדויקים ובמניעים האמיתיים של הקהל שלכם
כדי להצליח לבנות קהילה אמיתית סביב מותג, שאשכרה מביאה לכם בעצמה את הלקוחות החדשים שלכם.
למצוא חללים בנישה ואוקיינוסים כחולים
כדי להיכנס לתחום שיש בו פוטנציאל הצלחה גבוה ומיעוט מתחרים.
שאלות ששואלים הרבה:
אם כבר יצא לכם להכיר אותי דרך התכנים שלי, אתם יודעים שמידע פרקטי שממש אפשר ליישם יום למחרת, הוא אחד העקרונות שהכי חשובים לי. אני לא רוצה סתם להפיץ אתכם במילים גדולות כמו פרודקט-מרקט פיט והגדלת ערך חיי לקוח. אני רוצה להגיד לכם בצורה הכי מדויקת מה אתם צריכים לעשות כדי להגיע למטרות שלכם. כחלק מהתהליך אתם תקבלו המלצות ספציפיות לגבי המסרים השיווקיים, המוצרים עצמם, הקופירייטינג, התמונות, העיצוב, חווית המשתמש, ואפילו עד לרמה של מה אני ממליצה שתכתבו בגלויה שתשלחו יחד עם המוצר.
בנוסף, חלק מהסיבה שהמסמך האסטרטגי הוא חלק מתהליך ייעוץ של שתי פגישות הוא זה: אני רוצה שתשאלו אותי שאלות, שנדבר ביחד ונדון, שנעשה סיעור מוחות ושהייעוץ הזה באמת יעזור לקדם אתכם למטרות שלכם.
אצל רוב הלקוחות שלי מתחילים ב-10 שעות עבודה עבור הייעוץ הראשוני (לפי תמחור של 440 ש”ח לשעה פלוס מע”מ) ואז מחליטים אם ואיך להמשיך.
אפשר לשלם בהעברה בנקאית (עם 10% הנחה!) או בתשלומים באשראי.
בזום. בתשלום נוסף (ובעמלת קפה ועוגה) אני גם יכולה להגיע למשרדים שלכם.
באופן כללי אני עובדת עם יזמי איקומרס וחברות שמוכרות אונליין B2C בעולם. באופן ספציפי, פונות אלי גם הרבה חברות B2B, ויש לי ערך גדול להביא גם במקומות האלו. כלומר, כל מקרה לגופו.
השאירו לי פרטים ובשיחת הטלפון אוכל להגיד לכם אם יש לי איך לעזור לכם.
למדתי בחיים העסקיים אף פעם לא להגיד “לא” (:
אני כן אגיד שלרוב כשבעלי עסקים מתארים לי את המטרות שהיו רוצים להשיג מהייעוץ, זה כן דורש מחקר משמעותי שלי מאחורה, אבל תמיד אפשר לנסות.
אם זה המקרה, השאירו לי פרטים בטופס שבסוף העמוד, וכשאצור אליכם אבין בדיוק מה אתם צריכים ואגיד לכם כמה זמן אני מעריכה שזה יקח.
זה באמת תמיד דילמה נורא קשה, איך עסק שנמצא בקשיים או במשבר יכול להרשות לעצמו להוציא עוד כסף על “מותרויות” כמו ייעוץ אסטרטגי שיווקי. האמת היא, שכתבתי “מותרויות” במרכאות כי אני לא באמת מאמינה שב-2022, עם כל התחרות העצומה בשוק, עסק יכול באמת להצליח בלי להבין לעומק את הקהל שלו, המניעים שלהם, את הצרכים של הנישה ואת התחרות בשוק. ככה שמבחינתי הצעד הראשון ביציאה מהמשבר העסקי הוא התהליך הזה.
אני כן יכולה להגיד שבעבודה נכונה לפי הייעוץ שאני נותנת, העסקים שאני עובדת איתם משפרים את אחוזי ההמרה באתר לפחות פי 1.5 תוך מספר שבועות, ומורידים משמעותית את עלויות הפרסום, ככה שהחזר ההשקעה על הייעוץ קורה לרוב מאוד מהר.
בנוסף, אני מאפשרת גם תשלום ב-12 תשלומים באשראי.
אני הכי אוהבת לתת דרור לפרפקציוניסטית שבי 😉. הרבה מהלקוחות שלי הם כאלו שמגיעים אלי לתהליך משולב של בניית תוכנית אסטרטגית שיווקית ואחר כך ריטיינר חודשי של ייעוץ. אני מאוד אוהבת לנהל ספקים, לחשוב ביחד עם צוותי השיווק, וגם לכתוב קופירייטינג ולעשות ניתוח חווית משתמש בעצמי.
כמובן! כ-20% מהלקוחות שלי ממשיכים איתי לשירות של ריטיינר חודשי של 3-10 שעות בחודש, לפי הצרכים של החברה.
אם כבר הכרנו אז אתם יודעים שאני לא חובבת חתונות קתוליות. אם נרצה לבטל מכל סיבה שהיא, אני אחשב את כל שעות העבודה שעבדתי עד כה (כפול 350 ש”ח לשעה), ונתקזז על ההפרש.
והנה כמה דברים שלקוחות כתבו על העבודה ביחד:
בואו נכיר
חוזרים לכולם תוך 48 שעות