fbpx

Clave CHANGE

תוכנית ליווי קבוצתית של 9 שבועות שתגרום לך להכפיל את המכירות במותג

הגדלת אחוזי המרה איקומרס
תמיד נראה שהמותגים הקטנים נמצאים בפלונטר. מצד אחד מותג קטן צריך למכור כדי שיהיה לו כסף ותזרים, ומצד שני צריך כסף ותזרים כדי למכור. המעגל הזה גורם לרוב המותגים הקטנים להישאר על מחזורים קטנים של 5,000-20,000 ש”ח בחודש (ורווחים עוד הרבה פחות מזה).

אבל החדשות הטובות הן שעם הבנה עמוקה על איך עולם האיקומרס עובד ותוכנית אסטרטגית שתלווה אתכם, תוכלו גם אתם תוך 9 שבועות להכפיל את מחזורי המכירות של המותג.

המחזור הבא מתחיל ב-26.5.24




אומרים לכם להוציא עוד כסף על קמפיינים, אומרים לכם להעלות סטורי 3 פעמים ביום, אומרים לכם שבכלל האתר לא ממיר וצריך אתר חדש, אומרים לכם משפיעניות, אומרים UGC ועוד ועוד.

ו... מה שיוצא זה מותגים שפשוט יורים לכל הכיוונים. לפעמים זה מצליח, אבל אם אתם קוראים את זה, כנראה שבמקרה שלכם זה לא ממש עבד ואני מניחה שגם שרפתם לא מעט כסף על כל ניסיון כזה וכל חלום כזה שהפעם זה יהיה מה שיגרום לנו לקפיצה. 

אז למה איקומרס בשנתיים האחרונות הפך לדבר כל כך קשה?

2010-2020 נחשבו לתור הזהב של האיקומרס. מצד אחד אנשים הפסיקו לפחד מרכישות אונליין, ומהצד השני עוד לא הייתה המון תחרות ומחירי הפרסום היו נמוכים משמעותית מעכשיו (פחות מחצי!).

הקורונה הביאה איתה שינוי גדול בעולם האיקומרס, ועבור המון מותגים שכבר נכחו באונליין, 2020-2021 היו שנתיים של מכירות שלא נראו כמותן.

השינוי הזה היה נראה בהתחלה מאוד חיובי, אבל מהר מאוד הבנו שהתמונה מורכבת יותר: התחרות עלתה בצורה מטורפת, מה שהביא גם לעליית מחירי הפרסום. וכאילו שזה לא מספיק, עם סיום הקורונה ראינו לאט לאט מגמה של חזרה לרכישות פיזיות על חשבון רכישות אונליין.

וככה הגענו לכאן, איקומרס של 2024: קהל פוחת, תחרות עולה ומחירי פרסום עולים.

החדשות הרעות הן שהאתגר והקושי הוא חלק מהמשחק שלנו באיקומרס. איקומרס זה יזמות לכל דבר, וככה צריך להתייחס לזה. אם היו פתרונות קסם, כולם כבר היו נכנסים לעולם הזה.

החדשות הטובות הן שזה יכול להיראות אחרת. עם עבודה חכמה והבנה מעמיקה על עולם האיקומרס, תוכלו ללמוד בתשעה שבועות איך להכפיל את המחזורים שלכם.

איך תוכנית הליווי נראית?

חשוב: התוכנית עברה שדרוג והיא אורכת תשעה שבועות (לא שישה כמו שאמרתי בסרטון)

כל שבוע מתמקד בהיבט אחר שהכרחי על מנת להצליח באיקומרס של 2024. בכל שבוע יהיה תוכן מוקלט שסוקר את הנושא, פגישת זום בלייב וכלים פרקטיים שתקבלו (שאני משתמשת בהם בעצמי). 

שבוע 1: אסטרטגיה שיווקית

בידול ואסטרטגיה זה אבן הפינה שלנו. אתם תבינו לעומק איך מוצאים ומבינים מה הבידול של המותג שלכם, איך מבינים מה חשוב לקהל שלכם, מה התחרות בשוק, ומכל אלו – תדעו בדיוק איך אתם מתכוונים להוביל את המותג שלכם להצלחה.

השיעורים בשבוע זה:

  • שיעור 1: בידול
  • שיעור 2: קהל יעד
  • שיעור 3: סיפור מותג
  • בונוס: איך עושים שאלונים וראיונות לקהל היעד?

 

בנוסף, תקבלו בשבוע זה:

  • מסמך אפיון שפה שיעזור לכם לאפיין את המותג שלכם לעומק.
  • פרומפט ל-AI ליצירת סיפור מותג
הלייב בשבוע זה:
  • לייב פתיחת התוכנית! יום ראשון 26.5.24 בשעה 10:00-11:00
  • יום שלישי 28.5.24 בשעה 12:00-13:00
  •  

שבוע 2+3: שיפור יחס המרה

לפני שעושים כל דבר אחר במותג, הכי חשוב לעשות שיפור ראשוני לאחוזי ההמרה שלו. תוכנית הליווי היא המקום היחידי בו אני חושפת מקצה לקצה את השיטה שלי לשיפור יחס המרה. השיעורים בשבוע זה:
  • שיעור 4: שיפור דף מוצר
  • שיעור 5: שיפור סל קניות וצ’קאאוט
  • שיעור 6: ניווט באתר
  • שיעור 7: צילומים
  • שיעור 8: וידאו לדף מוצר
  • שיעור 9: שמות מוצרים/קולציות ותיאורי מוצר
  • שיעור 10: קרוסלים ואפסלים
  • בונוס – שמות מוצרים ותיאורי מוצר בעריכה קבוצתית (למי שיש כמות גדולה של מוצרים)
בנוסף, תקבלו בשבוע זה:
  • טמפלייט ב-Figma לדף מוצר שמגדיל אחוזי המרה
  • פרומפט ל-AI לשמות מוצרים
  • פרומפט ל-AI לתיאורי מוצרים
הלייב בשבוע זה:
  • יום שלישי 4.6.24 בשעה 12:00-13:00
  • יום שלישי 11.6.24 בשעה 12:00-13:00

שבוע 4: אנליטיקות ומספרים

מעקב אחרי המספרים שלכם ועבודה חכמה עם הדאטה שלכם היא המתנה הכי טובה שתוכלו לתת לעצמכם ולמותג שלכם. ככה תוכלו לשנות דברים בשיווק ובאתר, להבין מה עובד לכם יותר ולשפר בעקבות התוכנות האלו.

השיעורים בשבוע זה:

  • שיעור 11: הגדרות חשובות בגוגל אנליטיקס
  • שיעור 12: התקנת מייקרוסופט קלריטי (כלי לסרטוני משתמשים)
  • שיעור 13: הטמעת הדאשבורד
  • שיעור 14: עבודה עם הדאשבורד
  • שיעור 15: דו”ח מסע לקוח
  • שיעור 16: ניתוח אחוזי המרה של מוצרים באתר
  • שיעור 17: סרטוני משתמשים
בנוסף, תקבלו בשבוע זה:
  • הדאשבורד המלא לניהול איקומרס
  • טמפלייט למסמך סיכום שבוע
הלייב בשבוע זה:
  • יום שלישי 18.6.24 בשעה 12:00-13:00

שבוע 5+6 קמפיינים ממומנים

אתם תלמדו מה המפתח ליצירת קמפיינים שמביאים להחזר השקעה טוב ואיך אתם יכולים לשפר את הקמפיינים אצלכם.

השיעורים בשבוע זה:

  • שיעור 18: אסטרטגיה לקמפיינים
  • שיעור 19: תכנון מודעות
  • שיעור 20: קופירייטינג למודעות
  • שיעור 21: קריאייטיבים סטטיים
  • שיעור 22: סרטוני UGC
  • שיעור 23: קופי לגוגל
בנוסף, תקבלו בשבוע זה:
  • טמפלייטים לתכנון קמפיינים
  • טמפלייטים לסדר במודעות
  • מטריצת קריאייטיבים
  • טמפלייט בריף ליוצר/ת תוכן
  • טמפלייט לתסריט לסרטון UGC
  • טמפלייט קופי לגוגל סרץ’
  • פרומפט ל-AI לכתיבת מודעות
  • צ’קליסט – האם הקמפיינר שלי מקצועי מספיק?
הלייב בשבוע זה:
  • יום שלישי 25.6.24 בשעה 12:00-13:00
  • יום שלישי 2.7.24 בשעה 12:00-13:00

שבוע 7+8: אימייל מרקטינג

אתם תבינו איך להפוך את האפיק הזה של האימייל מרקטינג למסודר וסיסטמטי, שאתם תוכלו להסתמך עליו כדי להביא אלפי שקלים בחודש. השיעורים בשבוע זה:
  • שיעור 24: פופאפ
  • שיעור 25: אוטומציית אונבורדינג
  • שיעור 26: אוטומציית נטישת עגלה/צ’קאאוט
  • שיעור 27: אוטומציית פוסט פרצ’ייס
  • שיעור 28: אוטומציית ווין בק (Win Back)
  • שיעור 29: ניוזלטרים
בנוסף, תקבלו בשבוע זה:
  • טמפלייט לאוטומציית אונבורדינג
  • טמפלייט לאוטומציית נטישת עגלה/צ’קאאוט
  • טמפלייט לאוטומציית פוסט פרצ’ייס
  • טמפלייט לאוטומציית ווין-בק
הלייב בשבוע זה:
  • יום שלישי 9.7.24 בשעה 12:00-13:00
  • יום שלישי 16.7.24 בשעה 12:00-13:00

שבוע 9: מסתכלים קדימה

אופטימיזציה היא החלק החשוב ביותר בתהליכים שלנו. אין אף אתר שנולד ממיר ואין אף מותג שנולד מצליח. הסוד הוא שיפור מתמיד וזה מה שנשים עליו דגש בשבוע זה.

השיעורים בשבוע זה:

  • שיעור 30: אריזה וגלויה
  • שיעור 31: משפיענים/ות ושיתופי פעולה
  • שיעור 32: מבצעים
  • שיעור 33: מה עושים כשדברים לא עובדים?
  • שיעור 34: על יזמות ומיינדסט
בנוסף, תקבלו בשבוע זה:
  • טמפלייט תכנון חצי שנתי
  • צ’קליסט למבצעים
מפגש פיזי – סדנת סיום חגיגית!
  • יום שלישי 23.7.24 בשעה 12:00-13:00, במשרדים שלי בנתניה (יש חנייה ויש רכבת צמודה!)

מתחילים ב-26.5.24

תוכנית הליווי מתאימה למותגי איקומרס שעושים (כרגע) בין 5,000 ל-20,000 ש"ח בחודש, ורוצים ללמוד בתהליך של תשעה שבועות איך להכפיל את המחזורים שלהם

תוכנית הליווי תעזור לכם להבין לעומק את עולם האיקומרס, ובעזרת צעדים הדרגתיים ותוכנית מובנית גם להצליח להפיל את מחזורי המכירות שלכם.

למי התוכנית מתאימה?

מותגים ישראלים או בינלאומיים שעושים כרגע 5K-20K בחודש מהאונליין בתחומים:

אופנה והנעלה
תכשיטים ואקססוריז
מתנות ומוצרי נייר
משחקים וצעצועים
ציוד כושר ותזונה
ציוד טיולים
קוסמטיקה וביוטי
עיצוב הבית

ותכל'ס, השמיים הם הגבול. כל עוד המטרה שלכם היא לשפר את המותג ולהגדיל את המכירות שלכם, נעשה לכם מקום בשולחן 😉

תוכנית הליווי CLAVE CHANGE

6,490 או 5 תשלומים של 1,298 ש"ח.

בתוספת מע"מ.
  • תשעה שבועות של למידה
  • תשעה לייבים משותפים
  • קבוצת ווטסאפ לייעוץ ותמיכה
  • משוב על כל משימה

תוכנית הליווי CLAVE CHANGE VIP

7,290 או 5 תשלומים של 1,458 ש"ח.

בתוספת מע"מ.
  • תשעה שבועות של למידה
  • תשעה לייבים משותפים
  • קבוצת ווטסאפ לייעוץ ותמיכה
  • משוב על כל משימה
  • פגישת ייעוץ פרטנית בסוף התהליך

אחריות מלאה ל-7 ימים: החזר כספי מלא מכל סיבה

בניתי את תוכנית הליווי הזו עם כל הכלים שצריך כדי להצליח ולהכפיל את מחזורי המכירות של המותג תוך שישה שבועות. אבל – היא דורשת. היא דורשת למידה, חשיבה, מחויבות ואמביציה.

לכן גם החלטתי שכל מי שיתחיל את התוכנית אבל ירגיש אחרי שבוע שזה לא בשבילו – יוכל לקבל החזר כספי מלא.

האינטרס כאן הוא הדדי: אני רוצה שתצליחו להכפיל את המכירות באתר שלכם תוך שישה שבועות, ואני גם רוצה סיפורי הצלחה מתוכנית הליווי.

חשוב: זה לא קורס דיגיטלי!

בקורסים דיגיטליים רק 50% מתחילים לצפות בשיעור הראשון ורק 5% מסיימים את השיעור האחרון.

לכן (אם כבר הספקתם להכיר אותי) ממש אין סיכוי שהייתי נכנסת גם אני לעולם הקורסים הדיגיטליים. אני רוצה לעזור ליזמים לעשות שינוי אמיתי ואובייסלי שקורס דיגיטלי עם 5% סיום הוא לא הדרך.

Clave Change היא תוכנית ליווי קבוצתית באורך של 9 שבועות, שמשלבת גם שיעורים מוקלטים, אבל לא פחות חשוב: קבצי עבודה פרקטיים, משימות שבועיות, התייעצות חופשית בווטסאפ, משובים על תוצרים, לייבים, פגישה אישית באמצע הדרך וכו’.

המשימה שלי היא לגרום לכמה שיותר יזמים להגיע למטרה שלשמה הם נרשמו לתוכנית: להכפיל את מחזורי המכירות שלהם, ואני רוצה לעשות הכל כדי שזה יקרה.

כמובן שבסוף הדברים תלויים בכם, אבל אני כאן כדי לוודא שאתם מקבלים את המקסימום מהתוכנית.

אין הנחתום מעיד על עיסתו

כלומר, בשיווק כן, אבל תמיד כדאי לשמוע מאחרים.

אהלן, נעים להכיר

דורית סינגר.

בחמש השנים האחרונות אני חיה ונושמת את עולם האיקומרס. עבדתי עם מעל ל-120 מותגים ויש לי גם שני מותגי איקומרס משלי.

אני חוקרת את העולמות האלו (עם הרבה תשוקה!), בעיקר בתחומי מחקרי קהל יעד, אסטרטגיות שיווקיות, CRO וניתוחים אנליטיים.

בעזרת השיטות שפיתחתי עזרתי למספר לא מועט של מותגים לשפר משמעותית את יחס ההמרה, ובתהליכים ארוכים יותר גם הבאתי להכפלה ולשילוש של מחזורי המכירות תוך מספר חודשים. עכשיו אני מנגישה את השיטה הזו בתוכנית ליווי קבוצתית.

שאלות נפוצות

מה כוללת תוכנית הליווי?

זו תוכנית אינטנסיבית בת 9 שבועות שתיתן לכם את כל מה שצריך בשביל להכפיל את המכירות במותג – ידע, כלים ותמיכה צמודה.

בכל שבוע תקבלו הדרכות מפורטות שהכנתי, תרגילי בית (כן, כן, זה חלק חשוב), קבצי עבודה שיעשו לכם סדר בדברים, ומפגשי זום שבועיים שבהם אתן דוגמאות מהמותגים שלכם ונעבוד עליהם ביחד.

וכמובן, לאורך כל הדרך אתם תהיו בקבוצת וואטסאפ שלנו לכל שאלה, התלבטות או בקשה לחיזוק מנטלי 😉

ודבר אחרון – זה לא עוד קורס. אצלי 100% מהנרשמים מסיימים את התוכנית בצורה מלאה. אני איתכם בתקשורת שוטפת, משובים ומענה על שאלות כדי לוודא שאתם מפיקים את המירב מהתוכנית.

למי תוכנית הליווי מתאימה?

אם יש לכם מותג איקומרס (אופנה, תכשיטים, מתנות, ספורט, טיפוח או כל נישה אחרת בעולמות הלייפסטייל), שכרגע עושה בין 5,000 ל-20,000 ש”ח בחודש, ואתם מרגישים שהגיע הזמן סוף סוף לפרוץ איתו – אתם בדיוק במקום הנכון.

Clave Change נבנתה בדיוק בשביל מותגים כמו שלכם, שרוצים לקחת את העסק שלהם צעד (שלא לומר כמה צעדים) קדימה.

ברמה האישיותית אגיד שאני חושבת שמי שהכי יתאים לתוכנית זה יזמים עם אמביציה ורצון ללמוד, לנסות דברים חדשים, לצאת מהקופסא ובעצם לעשות הכל כדי שהמותג שלהם יפרוץ.

ודבר אחרון – אם אתם עושים מחזורים של מעל ל-20K ומתלבטים אם התוכנית תתאים לכם, שלחו לי ווטסאפ ואוכל לעזור לכם להבין האם התוכנית תהיה לכם טובה.

מה הלו"ז של התוכנית?

בכל יום ראשון אתם תקבלו גישה לשיעורים של השבוע, כלי עזר פרקטיים, ומשימות.

בכל יום שלישי בשעה 12:00 יהיה לנו זום משותף של שעה וחצי שבו נעשה עוד העמקה בתוכן על ידי הדגמה על המותגים שלכם. במהלך הזומים תוכלו לקבל ממני פידבקים, להעלות שאלות, דיונים ועוד.

בכל יום חמישי אני נותנת משובים על כל התוצרים שלכם כדי שתוכלו ללמוד מהם.

לאחר חמישה שבועות אני עושה פגישות אישיות קצרות כדי לדייק את התהליך של כל אחד.

ותוך כדי הכל תהיה לנו קבוצת ווטסאפ משותפת שבה תוכלו לחלוק, להתייעץ ולשאול שאלות.

האם את מלמדת את הפן הטכני של הקמת קמפיינים/אימייל מרקטינג?

לא. קורסים וידע על איך עושים את זה מבחינה טכנית יש שפע באינטרנט בחינם, ואני גם אכווין אתכם לקורסים חינמיים טובים שיסבירו לכם את הפן הטכני למי שמעוניין לעשות את זה בעצמו.

כאן אתם תלמדו על הדבר החשוב יותר – אסטרטגיה. מה גורם לקמפיינים לעבוד טוב יותר? איך בונים משפך שיווקי? מה הסודות לאוטומציית נטישת עגלה מוצלחת? ועוד.

אני חושש/ת שלא אצליח להתמיד, אני מאוד עסוק/ה

אני מאוד מבינה את זה, גם לי יש מותגים משלי, ולהישאב לעומס של השגרה זה משהו שקרה לי בעבר המון.

אני חושבת שזו בדיוק הסיבה שתוכנית מסודרת ומאורגנת – עוזרת. אתם יודעים בדיוק מתי וכמה זמן צריך להקדיש בשבוע עבור הפיתוח של המותג. וכשרואים תוצאות מהשקעת הזמן הזו – זה נותן מוטיבציה מטורפת.

בנוסף, אני מאוד מאמינה בניהול זמן נכון וזו גם נקודה שאנחנו לומדים במהלך התוכנית.

ולבסוף – אם אחרי שבוע מתחילת התוכנית תחליטו שזה לא בשבילכם, תוכלו לקבל החזר כספי מלא, בלי אותיות קטנות.

אם אני לא בטוח/ה שהתוכנית מתאימה לי?

אני ממליצה במידה ואתם לא עונים על הקריטריונים שכתבתי כאן, לדבר איתי קודם כל לפני ההרשמה. ספרו לי בדיוק על המותג שלכם והסטטוס שלו כרגע, ואוכל להגיד לכם אם התוכנית יכולה לעזור גם לכם.

במה תוכנית הליווי הזו שונה מקורסים דיגיטליים?

שאלה מעולה.

מה שבאמת מייחד את Clave Change זה השילוב של כמה היבטים משמעותיים:

  1. אתם מקבלים ידע וניסיון אמיתיים מהשטח – אחרי 5+ שנים בתחום, עבודה עם מעל ל-120 מותגים, וגם ניהול שני מותגי איקומרס משלי, אני יכולה להגיד בביטחון שאני יודעת את העבודה. לא תיאוריות, אלא פרקטיקה מוכחת. זה מה שמאפשר לי להבין אתכם ברמה עמוקה, ולתת לכם בדיוק את מה שאתם צריכים.

2. פיתחתי פה שיטה שלמה ומקיפה, שלוקחת אתכם צעד אחרי צעד בכל ההיבטים שחשובים כדי להצליח באיקומרס – אסטרטגיה, חווית משתמש, אנליטיקות, קמפיינים, אימייל מרקטינג ועוד.

זו לא סדרת טיפים, אלא מתודולוגיה סדורה ומנוסה.

3. אנחנו הולכים לעבוד! וזה אומר הרבה עבודה מעשית, תרגול מעמיק ולמידה. אין פה הרצאות ארוכות ומייגעות, יש עשייה בפועל.

אתם תצאו עם אסטרטגיה ברורה למותג שלכם ועם היכולת ליישם אותה בפועל.

4. ולבסוף, אתם לא לבד. אני והקהילה של בעלי המותגים שמשתתפים איתכם תהיה שם כדי לתמוך, להעניק השראה ולחלוק ידע מניסיון אישי. כולנו יחד במסע הזה, ואין כמו ללמוד מאנשים שנמצאים באותו מקום.

אם בא לכם לעשות שינוי אמיתי ולהיות חלק מחוויה מעצימה שמשלבת למידה, ביצוע וליווי אישי לאורך כל הדרך – Clave Change זה המקום בשבילכם.

מוכנים להצטרף? אני כאן כדי לעזור לכם להגשים את החלום ולעזור למותג שלכם להכפיל את המחזורים שלו. 

למה צריך תוכנית ליווי שהיא ספציפית לאיקומרס?

בתור מי שב-Day Job שלה מנהלת עסק שבו אני מוכרת שירותים, אני יכולה להגיד לכם שאומנם הבנה בשיווק היא הבנה בשיווק, אבל הפרקטיקות שונות בתכלית. 


בנוסף, איקומרס של 2024 זה כבר לא מה שהיה פעם: התחרות גדלה, הקהל משתנה, הפרסום רק הולך ומתייקר. בשביל להצליח באיקומרס צריך גישה מותאמת וספציפית.

וזה בדיוק מה שבניתי בתוכנית הליווי: ידע, ניסיון וכלים שפותחו במיוחד בשביל ההתמודדות עם האתגרים הנוכחיים של עולם האיקומרס.

בתוכנית הליווי אני לא מדברת על שיווק או מכירות באופן כללי – אני מדברת 100% על איקומרס של 2024.

אפשר לבטל את ההשתתפות בתוכנית?

אני מאמינה ב-200% בתוכנית הזו, כיוון שאת המתודה שאני מלמדת אני מיישמת בעצמי על מותגים שאני מלווה, ואני רואה את התוצאות.

אבל אם תתחילו את התוכנית ותרגישו שזה לא בשבילכם או שאתם לא מסוגלים להתחייב ללמידה – אפשר לבטל את השתתפות ותקבלו את כל הסכום חזרה.

למרות שבתוכניות דיגיטליות נהוג לא לאפשר ביטולים והחזרים כספיים, אני מאמינה בדרך הזו. האינטרס שלי הוא שאחוז כמה שיותר גבוה מהמשתתפים בתוכנית יצליח להכפיל את המכירות, ולכן אני מאפשרת ביטול מלא תוך שבעה ימים.

מה ההבדל בין התוכנית הרגילה ל-VIP?

ההבדל העיקרי בין התוכניות – ה-VIP והרגילה – הוא ברמת הליווי האישי שתקבלו ממני.

בתוכנית ה-VIP, בנוסף לכל מה שמקבלים בתוכנית הרגילה, תקבלו גם פגישת ייעוץ אישית אחד על אחד איתי בסוף התהליך.

זו למעשה הזדמנות לקחת את כל מה שלמדתם ולהטמיע את זה באופן מעשי עם ליווי אישי צמוד.

מעבר לזה, שתי התוכניות זהות – אותו תוכן איכותי, אותה קהילה תומכת ואותי שם בשבילכם לאורך כל הדרך. אז זה ממש עניין של העדפה אישית – עד כמה אתם רוצים וצריכים את הליווי האישי הנוסף.

6

יש גם ניוזלטר!

אם קופירייטינג מעולה עושה לכם פרפרים בבטן, מיתוג עם פיצוח מטורף מדליק אתכם ואתם חושבים שחווית משתמש טובה היא אומנות, בואו לניוזלטר. ואם אתם פשוט מותגי איקומרס או בעלי עסקים שרוצים להעיף את השיווק שלכם קדימה, נפנה לכם גם מקום בספה, רק אל תשכחו להביא כיבוד.

מייל, קליק, ואתם בפנים:

תוך 5 דקות תקבלו את המייל הראשון