fbpx

איך לכתוב קופי מדויק שעונה על צרכים ולא דורך על כאבים?

דורית סינגר

31/08/2023
קטגוריות: סטוריטלינג, שיווק

 

 

עולם השיווק במשך המון שנים התבסס על הדגשת הכאבים של המשתמשים (“כמה זמן עוד תסחבי את המשקל מהחגים?”), אבל דווקא בשנים האחרונות אנחנו רואים, גם מהצד המקצועי אבל במיוחד מצד הצרכנים, עלייה בהתנגדות לסוג השיווק הזה. בתגובה להתנגדות הזו, אנשי מקצוע רבים בתחום החלו למחות שאולי זה לא יפה או רגיש לדבר ככה, אבל זה אפקטיבי. כלומר, לא נעים אבל מוכר. עם זאת, גם הטענה הזו מתחילה לרדת כי אנחנו רואים בשנים האחרונות עלייה בביצועים ובאפקטיביות, במיוחד במדידת ה-LTV, דווקא בשיח רגיש אל מול הצרכים והכאבים של המשתמשים שלנו.

 

בסרטון הזה אני מסבירה על מספר דרכים לכתוב קופירייטינג בצורה רגישה ומתחשבת, אבל אפקטיבית לא פחות (ואפילו אפקטיבית יותר) משיטות הקופירייטינג המסורתיות, שתעזור להגדיל את הביצועים של הקמפיינים שלנו ואת אחוזי ההמרה באתר.

יש גם ניוזלטר!

אם התעניינת בנושא הזה, אפשר לקרוא גם:

הלהיט של השנים האחרונות בתחום בניית האתרים הוא One page site. וואן פייג' סייט הוא אתר אינטרנט שבנוי כולו מדף אחד, שניתן לגלול מטה, ויש לו קישורי אנקור (כלומר, קישורים שבלחיצה עליהם, הדף נגלל מטה ועוצר במקום הרצוי). המוני אתרים בנויים כך, אבל לא תמיד זה בא לטובתם. מתי כדאי לבנות אתר כך, מתי עדיף להישאר עם התבנית המסורתית ומתי אפשר לשלב?
מותג אירופאי שמגלגל בכל חודש מחזורים של מאות אלפי דולרים רק מאתר האיקומרס. וכן, המותג מוכר פיג'מות ב-200 דולר. בואו לקרוא איך הוא עשה זאת.

יש גם ניוזלטר!

אם קופירייטינג מעולה עושה לכם פרפרים בבטן, מיתוג עם פיצוח מטורף מדליק אתכם ואתם חושבים שחווית משתמש טובה היא אומנות, בואו לניוזלטר. ואם אתם פשוט מותגי איקומרס או בעלי עסקים שרוצים להעיף את השיווק שלכם קדימה, נפנה לכם גם מקום בספה, רק אל תשכחו להביא כיבוד.

מייל, קליק, ואתם בפנים:

תוך 5 דקות תקבלו את המייל הראשון