0
0

איך לכתוב קופי מדויק שעונה על צרכים ולא דורך על כאבים?

דורית סינגר

31/08/2023
קטגוריות: סטוריטלינג, שיווק

 

 

עולם השיווק במשך המון שנים התבסס על הדגשת הכאבים של המשתמשים (“כמה זמן עוד תסחבי את המשקל מהחגים?”), אבל דווקא בשנים האחרונות אנחנו רואים, גם מהצד המקצועי אבל במיוחד מצד הצרכנים, עלייה בהתנגדות לסוג השיווק הזה. בתגובה להתנגדות הזו, אנשי מקצוע רבים בתחום החלו למחות שאולי זה לא יפה או רגיש לדבר ככה, אבל זה אפקטיבי. כלומר, לא נעים אבל מוכר. עם זאת, גם הטענה הזו מתחילה לרדת כי אנחנו רואים בשנים האחרונות עלייה בביצועים ובאפקטיביות, במיוחד במדידת ה-LTV, דווקא בשיח רגיש אל מול הצרכים והכאבים של המשתמשים שלנו.

 

בסרטון הזה אני מסבירה על מספר דרכים לכתוב קופירייטינג בצורה רגישה ומתחשבת, אבל אפקטיבית לא פחות (ואפילו אפקטיבית יותר) משיטות הקופירייטינג המסורתיות, שתעזור להגדיל את הביצועים של הקמפיינים שלנו ואת אחוזי ההמרה באתר.

יש גם ניוזלטר!

אם התעניינת בנושא הזה, אפשר לקרוא גם:

    עגלת הקניות שלך
    העגלה כרגע ריקה, אבל אני יכולה לעזור!לחצו כאן למצוא את הקורס המתאים לי

        יש גם ניוזלטר!

        אם קופירייטינג מעולה עושה לכם פרפרים בבטן, מיתוג עם פיצוח מטורף מדליק אתכם ואתם חושבים שחווית משתמש טובה היא אומנות, בואו לניוזלטר. ואם אתם פשוט מותגי איקומרס או בעלי עסקים שרוצים להעיף את השיווק שלכם קדימה, נפנה לכם גם מקום בספה, רק אל תשכחו להביא כיבוד.

        מייל, קליק, ואתם בפנים:

        תוך 5 דקות תקבלו את המייל הראשון