עולם השיווק במשך המון שנים התבסס על הדגשת הכאבים של המשתמשים (“כמה זמן עוד תסחבי את המשקל מהחגים?”), אבל דווקא בשנים האחרונות אנחנו רואים, גם מהצד המקצועי אבל במיוחד מצד הצרכנים, עלייה בהתנגדות לסוג השיווק הזה. בתגובה להתנגדות הזו, אנשי מקצוע רבים בתחום החלו למחות שאולי זה לא יפה או רגיש לדבר ככה, אבל זה אפקטיבי. כלומר, לא נעים אבל מוכר. עם זאת, גם הטענה הזו מתחילה לרדת כי אנחנו רואים בשנים האחרונות עלייה בביצועים ובאפקטיביות, במיוחד במדידת ה-LTV, דווקא בשיח רגיש אל מול הצרכים והכאבים של המשתמשים שלנו.
בסרטון הזה אני מסבירה על מספר דרכים לכתוב קופירייטינג בצורה רגישה ומתחשבת, אבל אפקטיבית לא פחות (ואפילו אפקטיבית יותר) משיטות הקופירייטינג המסורתיות, שתעזור להגדיל את הביצועים של הקמפיינים שלנו ואת אחוזי ההמרה באתר.